Calla

Hvad skal I lave i weekenden?

23 indlæg i dette emne

Vi skal hygge idag, tage et par battles på wii´en tror jeg.

Imorgen får vi besøg af mandens barndomskammerat, som er gift med min veninde :loveshower De har deres to dejlige unger med, glæder mig meget til at se lillebror, ham har jeg kun set på billeder :(

Har ikke set dem siden sommer, da de bor i den anden ende af landet :(

Søndag skal vi ned og besøge min dejlige far, som jeg savner ufatteligt meget, og som jeg ikke har set siden starten af juli :boo

Glæder mig så meget, savner ham virkelig (og mens jeg skriver det, sidder jeg sg og tuder :blink ) Og nej, jeg er IKKE gravid ;)

Så ser frem til en dejlig weekend :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder da også til, at du får en rigtig god weekend :)

I morgen skal vi ind til naboen og hente en lille killing :biglove Og så går dagen med, at den lige får lov til at falde til, og at vores anden kat forhåbentligt ikke æder den :unsure

Søndag skal vi til fødselsdag hos min brors kæreste, så det bliver en rigtig hygge aftermiddag :)

Så en weekend hvor den står på afslapning og hyge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. i aften får vi besøg af et vennepar.. de er her sådan set næsten hver fredag... Det er blevet en hyggelig tradition :)

Og lørdag skal vi hjem til mine forældre og smovse i and med alt hvad dertil hører, sammen med min bror og hans familie... Vi skal ikke holde jul med dem, så vi må nyde det ekstra meget at sidde sammen omkring et "andebord" :biglove

Søndag... ja hvordan kan du spørge... Der skal vi jo SELVFØLGELIG se finaleløbet i Formel 1... (jep... min mand er besat!) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til Madamme træf imorgen :7: :7: :7: og til Jule åbent hus ved blomsterhandlerne i området søndag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare SLAPPE AF :) Det er første weekend i meget lang tid hvor vi ikke skal noget, så det skal nydes i fulde drag ^_^

Ældstedrengen har så godt nok legeaftaler både lørdag og søndag, men det er kun lørdag det skal foregå her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske vi tager ud forbi min mormor i løbet af weekenden - men ellers er det afslapning & gøre lidt mere klar til lillebrors ankomst. Alt i alt en meget fredelig weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal vi først til førskole samtale i bøh omkring Malika, bagefter skal vi ud til svigerne og spise aftensmad..

I morgen skal de to store i svømmeren med deres kære far. Bagefter skal vi til min mors fødselsdag..

Søndag står på ren afslapning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal vi over til nogle rigtig søde venner og spise ANDESTEG med BRUNKARTOFLER :D Weeeeeeee!!!

i morgen og søndag står den på afslapning indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da til der bliver hygget i weekenden rundt omkring :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min store søn skal holde lan aften,så får huset fuld af 4 store drenge

min mindste søn og jeg skal hygge med disney sjov og guf, når han er gået i seng vil jeg vente på min mand kommer hjem. Savner ham helt vildt da vi ikke har set hinanden siden søndag aften

lørdag skal vi kigge på brændeovn og ellers slappe af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som altid skal der arbejdes søndag, men i morgen skal der bare slappes af og hygge med ungerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag står den på hygge. Mille har tømt sparregrisen og ribbet den lokale boghandel for karton, papir, farver, sakse osv, så hun klipper og farver på livet løs :biglove

I aften står den på Vild med dans og Live fra Bremen :wee :wee :wee

I morgen skal vi besøge et vennepar og søndag er ren afslapning, eller det vil sige, jeg skal læse lektier :help Måske en tur i skoven hvis vejret er med os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejdet hele weekenden, men skal først møde kl. 15.30.

I morgne tror jeg at vi alle skal en tur i skoven men kun vi det ikke står ned.

Søndag skal vi til brunch hos vores venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...

får besøg af 2 veninder jeg har kendt siden folkeskolen i aften..

og deres fyre kommer med så rigtig hyggeaften i gode venners lag...

Imorgen ned i byen og købe adventsgaver til manden da han lige skal på arbejde et par timer...

OG SÅ SKAL VI PYNTE TIL JUUUUUULL både imorgen og søndag.... :glad :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower På kæresteweekend til københavn over og feste med dejlig familie og venner :)

Mormor har ungerne til søndag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 15 skal vi i børnehaven og se Noah lave eventyr

Imorgen skal jeg forbedere sidste uge i praktik. Måske et smut i svømmehallen med ungerne og ellers bare hygge og slappe af og nyde at det er weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower På kæresteweekend til københavn over og feste med dejlig familie og venner :)

Mormor har ungerne til søndag

Sikke et dejligt billed af pigerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal der ikke ske så meget spændende.

Lørdag er jeg alene hjemme med bassen om dagen, så vi tager et smut i Tivoli og kigger på alle juletingene sammen med min bror, hans kæreste og hans datter.

Om aftenen skal bassen passes hos min mor, også skal manden og jeg ind og se Uffe Holm, sammen med et vennepar. Vi skal spise sammen inden også ender det jo nok i nogle drinks bagefter.

Søndag skal vi til min Farfar's fødselsdag, han bliver 82. Så det bliver ren hygge weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på lørdag til 2x30 års fødselsdag, hvor vi skal komme klædt ud som bonderøve :haha Det skal nok blive sjovt .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften - skal vi bare dangdere den foran det nye tv... og måske jeg går tidligt i seng (har møøøg ondt i mavsen og er rigtig ked her til aften kan jeg mærke)...

Lørdag: Manden skal arbejde fra 9 - 12... jeg skal nok sove længe ;) Og så skal der findes julepynt frem...

Søndag: Slappe af?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke noget i dag, bare se vild med dans.

Lørdag skal vi ned til min ex (L) og hjælpe med det sidste i lejligheden, så ved vi ikke om vi sover der eller om hun tager med hjem og sover hos os.

Søndag skal vi til gymnastik, ex'en skal med da hendes farmor kommer på besøg og L vil gerne vise frederikke frem til hende. Så L bliver hentet her hos mig og så køre de hjem til L.. Og resten af søndagen ved jeg endnu ikke hvad skal gå med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal til Holbæk i morgen og handle. Om aftenen kommer en veninde med hendes 2 dejlige børn på 6 og 5 år (manden skal til fest). Så står den på god mad og tøsesnak (Dennis bliver sendt ind for at spille computer og børnene skal lege på værelset) ;). Søndag skal Siff i biografen (biograf-klub) og bagefter går turen i skoven for at samle ind til juledekorationer :) Søndag aften bliver Dennis sendt tilbage til Jylland og ser ham først igen fredag (som sædvanligt).

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER