Lotte

Vaaaaaand

9 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg har lige et spørgsmål til jer slankeguruer :)

Man skal jo drikke vand, vand og masser af vand når man gerne vil slanke sig - men er det ok at hælde en lille bitte sjat saft light i vandet, ikke blande det til rigtig saftevand, men blot et skvat til en lille smule smag?

Ødelægger det virkningen af vandet i sig selv? eller er vand vand også selvom der er lidt saft i ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg der er forskellige meninger om..... Men jeg tror på at vand er lige godt, om der er light saft i eller ej.... (hvis man ser bort fra hvad der generelt måtte være af farlige ting i light produkter... Men det er en anden snak ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde vel ikke ødelægge selve virkningen af vandet, men du skal være opmærksom på hvilket lightprodukt du køber. Mange af dem indeholder nemlig stadig sukker, selvom der står light.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg drikker også saft.. ellers får jeg ikke væskenok i løbet af en dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker os saftevand, ellers bliver vand bare kedeligt i længden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en skrev hold rigtig god øje med hvad for et mærke du vælger, kigged på et produkt på et tidspunkt og der var flere kcal i end feks rynkeby :blink men ellers kom lidt citron appelsin eller limonade i og smag til med isis sødestof :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en skrev hold rigtig god øje med hvad for et mærke du vælger, kigged på et produkt på et tidspunkt og der var flere kcal i end feks rynkeby :blink men ellers kom lidt citron appelsin eller limonade i og smag til med isis sødestof :)

Uh, jeg er enig med dig. Sådan en kande vand, der har stået i køleskabet med nogle skiver citron, er fantastisk. Og helt sikkert meget sundere end saftevand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min diætist siger det er ok med light, dog er der forskel på dem der er ok at drikke. Jeg drikker fun light og de er rigtig gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan anbefale Fun One (light)..... Den der er blå og hedder Cool..... Den er fantastisk lækker :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER