Nitzen1987

Næsten positiv ÆL-test

17 indlæg i dette emne

Så er jeg meget tæt på at have en positiv ÆL-test :glad

Dagens test ser sådan ud

DSC00064.jpg

DSC00063.jpg

overvejer lidt om jeg skal tage en test sidst på eftermiddagen (manden er på arbejde til kl. 19 i aften) :unsure hvad ville I gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville tage en test mere om 6-12 timer og hoppe på manden i aften under alle omstændigheder, for den bliver da positiv indenfor de næste par dage :yay

Det behøver altså ikke være midt i ÆL man sexer... Vi havde sex sidste gang mandag aften (og lørdag og søndag :blush) og Pariserlinsen er først blevet til onsdag. Så ingen panik! Nyd den positive test og hop på manden med jævne mellemrum de næste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den test er mere tydelig end mine har været. Jeg havde en svag test i sidst jeg testede ÆL og jeg har nu spiren boende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Susanne skriver, skal du bare springe på ham!

De gange jeg har brugt en ÆL test, er de også blevet mere og mere positive. Hvis jeg var dig, ville jeg holde særligt godt øje med min krop de næste par dage, for at være mere opmærksom på, hvordan ÆL viser sig, så du ved, hvad du skal være opmærksom på fremover. Så sparer du også nogle penge på tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Susanne skriver, skal du bare springe på ham!

De gange jeg har brugt en ÆL test, er de også blevet mere og mere positive. Hvis jeg var dig, ville jeg holde særligt godt øje med min krop de næste par dage, for at være mere opmærksom på, hvordan ÆL viser sig, så du ved, hvad du skal være opmærksom på fremover. Så sparer du også nogle penge på tests :)

Lyder som en god idé, men jeg løber ikke tør for tests lige foreløbig - har 50 liggende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... nu har jeg så testet igen... denne gang med en af de tests jeg har bestilt over ebay, da jeg har opbrugt dem fra billig-teste.dk... Og jeg må da nok sige, at jeg er forvirret for her er teststregen knap nok synlig :unsure <_<

DSC00065.jpg

I billederne fra i formiddags var med morgenurin og dermed havde jeg ikke drukket væske inden.... siden da har jeg drukket det meste af 1 liter vand, men har dog ikke drukket noget i de sidste par timer, fordi jeg ville have at testen skulle vise et retvisende resultat.... Så hvad skal jeg nu tro på? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes på den ene side du skal regne med den fra i morges da det var fra en dansk test( har hørt dårligt med dem fra Ebay)..... men omvendt tænker jeg om testen fra i morges er rigtig for jeg har altid fået af vide man skal teste om eftermiddagen.

Sorry.... jeg var vist ikke til meget hjælp :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes på den ene side du skal regne med den fra i morges da det var fra en dansk test( har hørt dårligt med dem fra Ebay)..... men omvendt tænker jeg om testen fra i morges er rigtig for jeg har altid fået af vide man skal teste om eftermiddagen.

Sorry.... jeg var vist ikke til meget hjælp :whistling

Jeg ved stadig ikke hvad jeg skal regne med, men har :hump her til aften og vi gjorde det også torsdag aften... men jeg regner med, at jeg tager en ny test i morgen eftermiddag, så er spændt på hvad den siger :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde testen i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test ser sådan ud

DSC00067.jpg

Jeg testede efter kl. 12 i dag (kontrolstreg til venstre og teststreg til højre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki enten er den positiv elæer også bliver den det hurtigt.. så hop du bare på manden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg :hump torsdag, lørdag og søndag så håber, at det er tilstrækkeligt for vi har ikke mulighed for at gøre det i dag ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :goodluck :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Hepper på de små svømmere rammer et fint æg. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :bd :bd :bd :bd

Hvor ville det være fantastisk, hvis den var der denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER