Calla

Calla´s vej til et bedre liv :o)

35 indlæg i dette emne

Jeg har endelig fået overskuddet til at komme igang. Men det bliver en lang og svær vej. Jeg får en masse livsvigtig medicin, som desværre gør at jeg tager meget på :(

Jeg har tidl. forsøgt at tabe mig, og fik en overgang xenical på recept, men havde ikke rigtig nogen effekt. Overvejer dem igen. Og så den klassiske Nupo.

Jeg er så småt kommet igang med motionen igen, er startet i fitness (3gange i ugen), og så har jeg fået Wii fit plus hjem til (igår faktisk).Så er ret spændt på at komme igang med det. Jeg går ca 4x20 min om dagen med hunden.

Jeg er allerede, siden jeg for 2 uger siden startede i fitness,gået fra 102kg til 97,7 kg :glad

Det allersværeste for mig, er kosten. Jeg elsker at lave mad, men er også ret glad for at bruge smør,fløde og andre usunde ting i madlavningen :(

Men det er bare et spørgsmål om at skifte produkterne ud med de fedtfattige udgaver.

Jeg tror på jeg kan denne gang. Det SKAL lykkes, jeg er træt af mig selv,jeg er træt af hudgener,tøjproblemer,kommentarer, hjertebanken, og uendelig dårlig kondition. Jeg vil så gerne kunne støvsuge mit hus, uden at være gennemblødt af sved bagefter.Det er ULÆKKERT!

Så nu er jeg kommet igang. Stille og roligt.

Glæder mig til at følges med Jer andre :8: :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at se dig herinde :) og pøj pøj med kampen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pøj pøj men kampen - der frem til at følge dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for min wii fit :super

Flot at du allerede har tabt dig - fortsat go' kamp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Vi må støtte hinanden herinde og så skal vi sq nok nå i mål ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for dig du er kommet igang, hvis vi støtter og opmuntre hinanden herinde skal vi nok nå vores mål :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu ret sikker på den vægt der er røget ikke er hel reel,kan ikke helt forstå der sku være røget knap 5kg på så kort tid :blink

Men ja, med opmuntring, støtte og plads til at lave fejl, så skal vi nok komme igennem sån. For jeg er sikker på jeg nok skal falde i indimellem. Men så tager jeg det med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu ret sikker på den vægt der er røget ikke er hel reel,kan ikke helt forstå der sku være røget knap 5kg på så kort tid :blink

Men ja, med opmuntring, støtte og plads til at lave fejl, så skal vi nok komme igennem sån. For jeg er sikker på jeg nok skal falde i indimellem. Men så tager jeg det med :)

Det går altid stærkere i starten da der også ryger væske med, MEN... det re da ligemeget, 5 kg er 5 kg :kram

selvfølgelig vil vi falde i engang imellem men så skal vi bare hjælpe hinanden med at komme op på hesten igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går altid stærkere i starten da der også ryger væske med, MEN... det re da ligemeget, 5 kg er 5 kg :kram

selvfølgelig vil vi falde i engang imellem men så skal vi bare hjælpe hinanden med at komme op på hesten igen

Nemlig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har syndet :(

Forklaring:

Siden forrige fredag har jeg haft voldsomme mavesmerter, og virkelig voldsom kvalme. Jeg er umådelig træt, og kan ikke sove, trods medicin. Jeg er ikke i tvivl om jeg har mavesår igen, og jeg æder alminox og omeprazol (recept, da jeg i forvejen lider af ætsninger i spiserøret pga refluks), som slik. Jeg føler jeg er ved at dø af sult hele tiden (og jeg har altså ikke rigtig ændret noget i kosten). Jeg har dog i takt med dette, måtte indse at kaffe, the,cola og usunde ting gør ONDT!! Lige så med mine smøger :boo

Jeg prøver virkelig at tage mig sammen til at ringe til lægen, men er lidt bange for han ikke tager mig seriøst (lang historie).

Så jeg lider, og det har resulteret i at der kommer en del indenbords i de dage her, for når jeg småspiser,lindres smerterne en smule, og kvalmen ligeså.

Sån noget MØG :(

Så jeg har desværre lige ædt en halv liter is :boo Det kølede så dejligt i maven, men nu gør det herre nas igen, og kvalmen (og den dårlige samvittighed) er tilbage :(

Så kan jeg lære det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for min wii fit :super

Flot at du allerede har tabt dig - fortsat go' kamp :)

Hvilket program træner du mest?

Jeg har måtte erkende at jeg ingen balance har i højre side, what so ever :(

28 % suk. Så der skal virkelig trænes balance, så jeg prøver pt lidt med yogaen.

Det step der er med, kan jeg slet,slet ikke finde ud af :blush

Klapper fødderne på brættet en halv time efter jeg skulle :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vægten gået op :( Men det er så også ved at være den tid på måneden.. Mit BMI er gået fra 29,7 til 30,6 :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram håber du kan holde motivationen til at fortsætte :kram2 Jeg tager også altis på, når vi når den tid på måneden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

96,3 kg :glad

Så går det fremad igen :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket program træner du mest?Jeg har måtte erkende at jeg ingen balance har i højre side, what so ever :(28 % suk. Så der skal virkelig trænes balance, så jeg prøver pt lidt med yogaen. Det step der er med, kan jeg slet,slet ikke finde ud af :blushKlapper fødderne på brættet en halv time efter jeg skulle :lolhit

Step (men det har også taget noget tid at finde ud af ^_^ ) hulahop og boxing :)

96,3 kg :gladSå går det fremad igen :8:

:gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Step (men det har også taget noget tid at finde ud af ^_^ ) hulahop og boxing :)

:gp

Hehe, det step der <_< Prøvede det der segway eller hvad det nu hedder, men det er simpelthen alt for hårdt for min ryg :(

Jeg laver ikke så meget på fit´n lige nu, men spiller alm. spil. Vil ikke træne før jeg har været ved lægen på fredag og har fået tjekket min ryg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan jeg godt forstå - det skal man heller ikke spøge med.

Håber ikke der er noget alvorligt galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det bare er noget der sidder godt og grundigt i klemme, men begynder desværre at tro det ikke er tilfældet :(

Skulle bukke mig ned igår, og måtte kalde på manden, for kunne ikke selv rette mig op igen :boo

Synes det bliver værre og værre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en hurtig opdatering :)

Så er første delmål nået, har fame tabt 10 (!!!!) kg :glad :toot :toot :toot 92kg lige ud :yay :yay :yay

Er SÅ stolt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe TILLYKKE med det flotte, flotte vægttab :glad :glad :glad :glad :glad

You go girl :respekt :respekt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe TILLYKKE med det flotte, flotte vægttab :glad :glad :glad :glad :glad

You go girl :respekt :respekt :respekt

Taaaaark :yay

Er altså rigtig glad, og så giver det lidt mere mod, når man kan se at der rent faktisk sker noget! Man kan dog kun se det på vægten, udseendsmæssigt,synes jeg at jeg ser ud som jeg plejer.. tyk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det godt nok flot.. tillykke med de 10 kg :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super cool :gp

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) Hvor dejligt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER