Calla

Calla´s vej til et bedre liv :o)

35 indlæg i dette emne

Jeg er da vist gået helt død i det vægthalløj her :(

Jeg står fast på 92kg, men træner så heller ikke i øjeblikket, pga ryg og nakke.

Og desværre er min krop gået i sultestrejke igen.. Dvs. jeg spiser stort set intet..Jeg har simpelthen INGEN appetit, og hvis der skulle være antydning til en knurrende mave, så drikker jeg bare et glas vand mere <_<

Og jeg tænker desværre ikke over det.. Det er en meget dårlig vane, som jeg har haft med mig frem teenage årene.. Ikke at jeg sulter mig selv bevidst, men jeg overhører kroppens signaler, ubevidst :boo

Derfor er jeg pt ikke så aktiv herinde, som jeg gerne vil være, desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Calla, for filan da.. Du bliver nød til at spise noget.. Kur eller ej.. :kram2 Du må op på hesten igen, evt begynd at fører et madskema så du kan følge med i hvad du får i munden.. :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Calla, for filan da.. Du bliver nød til at spise noget.. Kur eller ej.. :kram2 Du må op på hesten igen, evt begynd at fører et madskema så du kan følge med i hvad du får i munden.. :)

:kram

I know :( Jeg vil gerne, og ved også fra diætisten at jeg jo skal op på 6 små måltider, og morgenmaden var der jeg skulle starte først, for det har jeg ikke spist siden jeg var 12..

Men jeg kan bare ikke spise noget, og slet ikke om morgenen.. Jeg får kvalme af morgenmad, og maden nærmest vokser i munden på mig.. Og jeg har prøvet MANGE forskellige slags. Det eneste der fungerede nogenlunde var nupoen. Men det er sg så dyrt :( Det at jeg ikke spiser andet end en lille bitte smule aftensmad, gør jo så at mit stofskifte mere eller mindre er gået i stå.. Det er bare noget møg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know :( Jeg vil gerne, og ved også fra diætisten at jeg jo skal op på 6 små måltider, og morgenmaden var der jeg skulle starte først, for det har jeg ikke spist siden jeg var 12..

Men jeg kan bare ikke spise noget, og slet ikke om morgenen.. Jeg får kvalme af morgenmad, og maden nærmest vokser i munden på mig.. Og jeg har prøvet MANGE forskellige slags. Det eneste der fungerede nogenlunde var nupoen. Men det er sg så dyrt :( Det at jeg ikke spiser andet end en lille bitte smule aftensmad, gør jo så at mit stofskifte mere eller mindre er gået i stå.. Det er bare noget møg..

Hvis du kan få nupo ned, så kunne det måske være værd at prøve med en smoothie?

Hvert fald :kram og tanker til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan få nupo ned, så kunne det måske være værd at prøve med en smoothie?

Hvert fald :kram og tanker til dig!

Er faktisk ikke specielt glad for smoothies.. der er for meget fylde i dem.. det skal helst ikke være noget tykt, også derfor jeg har haft fortyndet min nupo voldsomt meget..

Men jeg må se om jeg kan få mig selv igang igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

90kg alligevel :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillyke med de 90kg, så går du jo 8rne i møde næste gang :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillyke med de 90kg, så går du jo 8rne i møde næste gang :) :goodluck

Ja, det er alligevel 2 år siden jeg har været der sidst :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil bare lige smide en besked herinde og fortælle hvor flot jeg sys du har tabt dig... jeg har fulgt dig før i vægttabet men denne gang går det da bare fremad for dig eller rettere nedad og det er squ da flot..

og jeg tænker mon ikke jeg endnu engang skulle komme igang igen så jeg kan tabe de ca 12 kg jeg har taget på siden dec + de sidste ca 5-10 kg swom jeg manglede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER