Sandie

Rejseseng

31 indlæg i dette emne

Vi skal have en rejseseng som skal med os ud og flyve... og jeg har fundet denne

Nogle der kender den?

Vil da smadder gerne høre om jeres tanker om den inden vi køber ..

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

man må også gerne give sin mening om den selvom man ikke før havde kendskab til den.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så for et stykke tid siden i TV en anmeldelse af den eller en der lignede meget! Den fik GODE karakterer af de forældre der havde prøvet den af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så for et stykke tid siden i TV en anmeldelse af den eller en der lignede meget! Den fik GODE karakterer af de forældre der havde prøvet den af!

Iiih tak.. :glad det lyder godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til en baby tror jeg den vil være fin....men til min Obelix fx....hun ville splitte den af hvis jeg proppede hende ind i den - desværre! Den er SÅ smart!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til en baby tror jeg den vil være fin....men til min Obelix fx....hun ville splitte den af hvis jeg proppede hende ind i den - desværre! Den er SÅ smart!! :)

åååh ja det er det jeg frygter lidt om hun vil sove i sådan en.. eller hun vil tro det et legetelt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sikker på Silke ikke ville blive liggende samt blive skrup tosset over hun ikke kunne stå op i den.. Udover det, så tror jeg faktisk marmari har en lignende som hun måske måske ikke har haft til salg..

men nu hvor det er en fast lejl i har, er der så ikke mulighed for at købe en dernede, som kan blive stående fast?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sikker på Silke ikke ville blive liggende samt blive skrup tosset over hun ikke kunne stå op i den.. Udover det, så tror jeg faktisk marmari har en lignende som hun måske måske ikke har haft til salg..

men nu hvor det er en fast lejl i har, er der så ikke mulighed for at købe en dernede, som kan blive stående fast?

Tjooow måske men vi ankommer kl bæ om aften og bruge et par dage på at finde en seng i udlandet gider jeg egentlig ikk bruge min ferie på.. så det var meget rart at have en med hjemmefra.. Stå op.. de skal jo heller ikk stå op når de skal sove så hun må da bare ligge sig ned..

Du må da gerne høre Maria hvis du snakker med hende om den skal sælges..

Og skal jo også bruge en seng når jeg skal til jylland ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sikker på Silke ikke ville blive liggende samt blive skrup tosset over hun ikke kunne stå op i den.. Udover det, så tror jeg faktisk marmari har en lignende som hun måske måske ikke har haft til salg..

men nu hvor det er en fast lejl i har, er der så ikke mulighed for at købe en dernede, som kan blive stående fast?

Jeg tror heller ikke vi kunne anvende den til Leo, men han er vant til en helt anden type rejseseng.

Sandie - har I en anden rejseseng, som hun har brugt før? Ellers kunne det måske godt fungere, hvis hun ikke allerede har vænnet sig til en anden.

Den ser smart ud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sikker på, at hvis vi puttede Tilde ind i sådan en, ville hun bede om sine bolde ;) Men den ser rigtig smart ud og min bror og svigerinde har købt en. De skal nemlig snart til Tyrkiet, så er spændt på at høre, om min niece vil ligge der, eller om hun tror det er et legetelt ;)

Du kan vel købe den i god tid, så hun kan nå at vænne sig til den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kigget på dem, synes de er super smarte, så jeg glæder mig til og høre om der er nogen der har prøvet dem i praksis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige tjekket linket, men jeg har sådan en deryan rejseseng i str baby.

Troede vi skulle ha den med på ferie, men der havde de en "almindelig" rejseseng bassen kunne bruge så vi har aldrig fået den brugt.

Du må gerne prøve den, hvis du vil se om det er noget for jer, og så kan du da godt få lov at købe den.

Sender lige en PM med mit nummer, så skriv på det hvis det er, så finder vi ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sandie

Får I brugt sengen?

Gider Nadja godt at sove i den?

Vi overvejer at købe en magen til. Det bliver dog formentlig kun en til Lillebror, da Christina er vant til at sove i "almindelige" rejsesenge.

Den er ellers super smart når den fylder så lidt, så det ville være praktisk med sådan to i stedet for at den ene af rejsesengene fylder som bare pokker.

Fortæl gerne om jeres erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt sådan en seng til Karoline. Isabella har også ligget i den, men ikke for at sove. Hun synes den er super hyggelig, og jeg tror egentlig godt hun kunne overtales til at skulle sove i den. Men hun har en anden rejseseng, så denne skulle bruges til lillesøster, så vi kunne begrænse vores opbakning, hvis vi skal nogle steder ;)

Synes den er super smart og fylder bare ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt sådan en seng til Karoline. Isabella har også ligget i den, men ikke for at sove. Hun synes den er super hyggelig, og jeg tror egentlig godt hun kunne overtales til at skulle sove i den. Men hun har en anden rejseseng, så denne skulle bruges til lillesøster, så vi kunne begrænse vores opbakning, hvis vi skal nogle steder ;)

Synes den er super smart og fylder bare ingenting :)

Det var præcis det med oppakningen og rejsesenge til 2 stk. når man skal nogle steder, der var i mine tanker da jeg kiggede på denne rejseseng. Vi er allerede irriteret over at Christinas fylder så meget, så det vil jo absolut ikke blive bedre når Lillebror også får brug for én.

Men som det er lige nu står der 1 rejseseng hos mine forældre + 1 rejseseng hos mine svigerforældre. Fast.

Så det vil kun være når vi skal andre steder hen (fx. til Bornholm eller Fyn) at vi skal have dem begge med og så kunne det jo være smart med sådan en der fylder så lidt når den er klappet sammen, i stedet for 2 stk. der fylder det hele... ;)

Hvordan er madrassen egentlig i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var præcis det med oppakningen og rejsesenge til 2 stk. når man skal nogle steder, der var i mine tanker da jeg kiggede på denne rejseseng. Vi er allerede irriteret over at Christinas fylder så meget, så det vil jo absolut ikke blive bedre når Lillebror også får brug for én.

Men som det er lige nu står der 1 rejseseng hos mine forældre + 1 rejseseng hos mine svigerforældre. Fast.

Så det vil kun være når vi skal andre steder hen (fx. til Bornholm eller Fyn) at vi skal have dem begge med og så kunne det jo være smart med sådan en der fylder så lidt når den er klappet sammen, i stedet for 2 stk. der fylder det hele... ;)

Hvordan er madrassen egentlig i den?

Madrassen er ikke vildt tyk. Men jeg tænker, at man kan lægge et tæppe i bunden, og så er det fint nok. Tror mere det er os voksne og "gamle" der tænker over blødheden på madrassen. Men det er jo sådan en luft-madras, så den er altså ikke hård ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madrassen er ikke vildt tyk. Men jeg tænker, at man kan lægge et tæppe i bunden, og så er det fint nok. Tror mere det er os voksne og "gamle" der tænker over blødheden på madrassen. Men det er jo sådan en luft-madras, så den er altså ikke hård ;)

Okay :)

Jeg kunne forestille mig at vi kommer til at lægge Lillebror i Voksi'en det første stykke tid når han skal sove i den - og så er det jo egentlig ikke det store problem. Desuden har du nok ret i at det mere er os "gamle" der har brug for bløde madrasser. :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set du havde skrevet i denne tråd.. Spørg endelig hvis mit svar på face ikke er nok :)

Men ja Nadja elsker den virkelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set du havde skrevet i denne tråd.. Spørg endelig hvis mit svar på face ikke er nok :)

Men ja Nadja elsker den virkelig :)

Det er helt okay :D :D :D

Hvilken størrelse seng er det I andre har?

Jeg kan ikke finde ud af om det er babyudgaven eller juniorudgaven vi skal købe. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt juniorudgaven. Fordi den kan bruges i flere år. Babyudgave skriver de 2,5 år og vi ved vi vil bruge den længere tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt juniorudgaven. Fordi den kan bruges i flere år. Babyudgave skriver de 2,5 år og vi ved vi vil bruge den længere tid.

God pointe! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige se coop har den på tilbud i rød i øjeblikket

HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige se coop har den på tilbud i rød i øjeblikket

HER

Tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke hel gennemskue hvordan man bruger den? Er pointen ikke at barnet ikke skal kunne komme ud af sengen? Har man så insektnettet for?

Vi skal nemlig snart til at købe rejseseng til Erica og jeg er lidt på bar bund mht hvad vi skal købe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis barnet ikke skal kunne komme ud har man bare insektnettet for.. Vi har aldrig brugt den uden insektnettet har været på. andet end når hun bruger den som hule :)

Hun har været meget glad for den og sover godt i den. Det enesete ulempe er madrassen, det er en luftmadres så det er begrænset hvor længe jeg ville lade hende sove i den. Længste er 14 dage, der stillede vi sengen oven på noget tæppeværk for ellers havde det været direkte på stengulv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER