Sandie

Rejseseng

31 indlæg i dette emne

Jeg synes den virker smart, da man kan sætte sig ned ved siden af den (og nusse baby på ryggen - eller bare ligge hende, hvis man har ammet hende i søvn) modsat en normal rejseseng - der synes jeg godtnok der er langt ned til bunden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med lagen? Kan man få specielle lagener til - eller kan et normalt stræklagen til tremmeseng godt bruges?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger bare det fra tremmesenge, det måske lidt for stort men det ligger fint og bliver på madrassen hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld til trådstarter - men jeg stiller lige endnu et spørgsmål i denne tråd :)

Jeg har nu købt en Deryan rejseseng luksus (dvs inkl luftmadras). Og jeg har lige modtaget den - luftmadrassen kommer ved siden af?!? Vil det sige at der ikke er plads til luftmadrassen i posen? Eller har min forhandler prøvet at snyde mig, ved at give mig en basic, og så bare ligge luftmadrassen ved selv? Der står faktisk basic på æsken...

Kom jeres luftmadras også ved siden af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig var luftmadrassen i samme pakke... altså også i samme pose, rigeligt plads til den inde i posen til rejsesengen..

Lyder mærkeligt der står basic på æsken hvis du har bestilt en luksus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig var luftmadrassen i samme pakke... altså også i samme pose, rigeligt plads til den inde i posen til rejsesengen..

Lyder mærkeligt der står basic på æsken hvis du har bestilt en luksus.

Tak for svar - tror lige jeg tager kontakt til sælger. Gider ikke at skulle have luftmadrassen seperat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER