Guest

Bedste køb i har gjort ifb med babyen

24 indlæg i dette emne

Ja som nybagte forældre, så har man invisteret i en masse forskellige ting til babyen, der er købt barnevogn, badekar, puslebord, seng, tøj og jeg kunnne blive ved.

Men hvad er det bedste i købte, og det som i bruger allermest og aldrig ville kunne undvære i dag???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For mit vedkommende er vores bedste køb tripp trapp stolen - og bumbo stolen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oddervogn med xdream stel, voksipose, uldsvøb, slyngevugge og strækvikle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oddervogn med xdream stel, voksipose, uldsvøb, slyngevugge og strækvikle :loveshower

Hvad er en strækvikle?

Hvis det er et af jeres bedste køb, må man jo overveje det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en strækvikle?

Hvis det er et af jeres bedste køb, må man jo overveje det ;)

HER!

Det er den skønneste bæredims, vi brugte den indtil de var store nok til at blive båret i Mei Tai slynge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voksipose, barnevogn og putte/nusseklude, hvis Jeg skal vælge det allermest nødvendige for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tildes sækkestol blev min redning, da hun blev nogle måneder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har til vores 2. barn købt en slynge som jeg har brugt virkelig meget, ville meget nødig undvære den. men ja en trip trap stol er også uundværlig;-) Held og lykke med shopping:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Oddervogn, uldposen, en gå-vogn, forskellige bolde (verdens bedste legetøj uanset alder), en lille rutchebane til indenfor og et must-have er et lille bord med stole eller slagbænk, hvor barnet ELSKER sit eget lille univers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit spejlrefleks kamera :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liften er totalt uundværlig :loveshower

Hmm.... Synes der er meget jeg nødigt ville undvære :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER!

Det er den skønneste bæredims, vi brugte den indtil de var store nok til at blive båret i Mei Tai slynge :)

Tak skal du have. Den må jeg da lige overveje, det ser godt nok smart ud. Og her troede vi, vi var ved at være færdige med at shoppe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En babybjørn-bæresele

Var lidt skeptisk da jeg fik den med i noget brugt tøj, men jeg ELSKEDE den. Når og hvis nummer 2 kommer skal den bruges SÅ meget mere, får man er bare så meget mere uafhængig end med barnevognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh der er meget men jeg er enig med det som er nævnt her + babyalarm :)

Næste gang vil jeg have en slyngevugge eller en hænge-vugge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har også svært ved at holde mig til en ting, men kombi vogn fra Emmaljunga, quadrolift, ordentligt kamera, bobles og vuggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til første barn købte jeg alt det man tror man skal....og fik det knapt brugt, så 2.gang var det meget mere velovervejet og fornuftigt efter tidligere erfaringer om hvad man faktisk får brugt.

1 tremmeseng hvor den ene side kan tages helt af og bruges som bedside crip, og senere almindelig tremmeseng.

Duniposen istedet for en lift. Havde så heldigvis gemt storebrors så der var mange penge sparet igen :)

En kalecheklapvogn istedet for en barnevogn, da mine erfaringer fra første barn viste mig at vi ikke kan bruge en barnevogn andet ½ år, så var den for lille i liggemål og ny vogn skulle købes...hvorefter jeg så købte klapvognen.

Vægpuslebordet på badeværelset

kommodepuslebordet i stuen hvor vi har indrettet pusle/legehjørne til Emilie, da hun ikke bruger sit eget værelse til andet end at sove i.

Har også haft kravlegård til hende da vi har STOR hund og dermed mange hundehår som jeg ikke ønskede hun skulle ligge og rode rundt i....

Skråstolen som Emilie sad i når vi var i bad istedet for at ligge på gulvet.

Og så har jeg købt næsten alt brugt her 2.gang og har sparet RIGTIG mange penge ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svært ved at nævne én ting for vi har rigtig mange ting jeg nødigt vil undvære :) Men hvis jeg nu skal nævne én ting som vi egentlig godt kan undvære, men som bare er SÅ genialt, så er det en badestol..

Det er så smart at vi ikke skal holde hende i armene og være bange for hun får hovedet under vandet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres svar, det er mere for at vide, hvad man skal gå ud og investere i, her i starten på ventelisten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhh....jamen det man ikke kan få for lidt af er stofbleer, hagesmække og savlesmække :) det er også værd at have nogle både lang og kortærmet bodystockinger som basis, men vent til du kender kønnet. Ihh det blir så spændende! :) listen gør indkøb er lang så det er fint at dele det op på flere mdr men husk at man altid kan købe brugt som ofte fremstår som nyt, der er rigtig mange penge at spare, især hvis du sælger det videre igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhh....jamen det man ikke kan få for lidt af er stofbleer, hagesmække og savlesmække :) det er også værd at have nogle både lang og kortærmet bodystockinger som basis, men vent til du kender kønnet. Ihh det blir så spændende! :) listen gør indkøb er lang så det er fint at dele det op på flere mdr men husk at man altid kan købe brugt som ofte fremstår som nyt, der er rigtig mange penge at spare, især hvis du sælger det videre igen :)

Ja jeg har også planer om at sy en masse selv og købe alt dit børnetøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har også planer om at sy en masse selv og købe alt dit børnetøj :D

Hahahaha! :D hvor herligt! Og fedt du kan sy! Så varer tøjet også lidt længere! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det været hendes hagesmække med ærmer, de er guld værd når de skal lære at spise. og ByJezz Bodystockings - lidt dyre, men hold op hvor er de lækre om vinteren..

Så har vi også været rigtig glade for vores babybjörn bæresele og plastik tallerken med sugekop under(så den ikke vælter når hun selv spiser)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er superglade for vores sækkestol (200 kr. i netto), som Regitze elsker at tumle sig i. Vi voksne sidder også gerne i den, hvilket er hyggeligt, for så kan man fx læse avis, mens Regitze leger ved siden af. Sidder man i sofaen er man ikke på samme måde "med".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voksi posen - helt klart.

havde den ikke første gang, så det ærger jeg sådan over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER