Nitzen1987

Hvilke sko

9 indlæg i dette emne

DSC00058.jpg

Forslag modtages med kyshånd... Kan man bruge lukkede sko fx ballerina, eller vil det være pænere med sandaler.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne godt finde på, at tage ballarina på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ballerinaer vil gøre den hyggelig, sommeragtig, hvorimod et par åbne sandaler med hæl vil gøre den festlig og sommerlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par med kilehæl.... Evt som espadrillos harley%20davidson%20efter%C3%A5r%202011%20029-t.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ballerinaer vil gøre den hyggelig, sommeragtig, hvorimod et par åbne sandaler med hæl vil gøre den festlig og sommerlig.

:ditto

Iøvrigt rigtig fin kjole! Pink eller gule sko ville være helt fantastiske dertil! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ hvor er den bare fed! Tror jeg ville tage sandaler på, hvis jeg havde sandal fødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DSC00058.jpg

Forslag modtages med kyshånd... Kan man bruge lukkede sko fx ballerina, eller vil det være pænere med sandaler.... :unsure

Hvor har du fundet den henne? Elsker den loveshower.gifog ville helt sikkert tage gule sko på, flade hvis i skal være til haveparty ellers med hæl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du fundet den henne? Elsker den loveshower.gifog ville helt sikkert tage gule sko på, flade hvis i skal være til haveparty ellers med hæl

Den er købt på ebay til 200 kr. inkl. levering... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Iøvrigt rigtig fin kjole! Pink eller gule sko ville være helt fantastiske dertil! :)

Jeg tænkte også straks pink sko! Synes sådan set også en enkel stilet, evt. med peeptoe, ville gøre den festlig - gerne i pink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER