helle b

gået over tid ...He

19 indlæg i dette emne

Hej. Er gået flere dage over tid, men g-testen viser negativ <_<

Er der nogen der har prøvet at længe over tid, før de ku teste positivt -

og hvor længe var det ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså mine cyklusser har været fra 29 -45 dage så det kan svinge som vinden blæser men jeg håber da for jer at der er bebs i udsigte :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mine cyklusser har været fra 29 -45 dage så det kan svinge som vinden blæser men jeg håber da for jer at der er bebs i udsigte :goodluck

Tak :)

Håber jeg også, men har i nogle dage haft kraftige mens- smerter, hvilket jeg ikke plejer at have, så ved ikke rigtig. Håber bare snart der sker noget. Lidt træls ikke at vide hvad man venter på... Om det er bebs eller mens der kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Håber jeg også, men har i nogle dage haft kraftige mens- smerter, hvilket jeg ikke plejer at have, så ved ikke rigtig. Håber bare snart der sker noget. Lidt træls ikke at vide hvad man venter på... Om det er bebs eller mens der kommer :)

Hvis du er gået lidt over tid tror du så ikke lige understellet skal igang men kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er plat, og alle siger det, og ingen kan gøre det - så slap af, og se tiden an... Nogengange, hvis man ønsker det, kan man nemlig selv påvirke ens cyklus til at blive længere, ved at fokusere - det har jeg prøvet selv.. <_<

Men krydser fingre for der er en lille en derinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er gået lidt over tid tror du så ikke lige understellet skal igang men kram til dig

Tak for det ::)

jo men de sidste 3 cyklusser er det kommet på dagen. og jeg havde mens smerter torsdag og fredag. Siden har jeg intet mærket og i morges var testen stadig negativ.

Synes ikke engang jeg denne gang har tænkt alt for galt over det.

Men jeg må bare vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er plat, og alle siger det, og ingen kan gøre det - så slap af, og se tiden an... Nogengange, hvis man ønsker det, kan man nemlig selv påvirke ens cyklus til at blive længere, ved at fokusere - det har jeg prøvet selv.. <_<

Men krydser fingre for der er en lille en derinde :loveshower

Mange tak :)

Tænker ikke rigtig over om jeg mon er gravid alligevel.

Tænker mest på at jeg egentlig bare gerne vil ha mens så vi kan komme igang igen.

Prøver ikke at tænke for meget over det og lader tiden gå sin gang, men ja - som I alle ved, er det rættig svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det for to cyklusser siden, hvor min cyklus pludselig sprang fra at være 26 dage til at være 42 dage... også selvom det var en cyklus, hvor jeg ikke havde tænkt synderligt meget over graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det for to cyklusser siden, hvor min cyklus pludselig sprang fra at være 26 dage til at være 42 dage... også selvom det var en cyklus, hvor jeg ikke havde tænkt synderligt meget over graviditet...

Det var et langt spring. Men hvordan så med ÆL ??

Kom den så stadig væk de ca 14 dage inden forsinket mens,

eller havde du det 14 dage før beregnet mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et langt spring. Men hvordan så med ÆL ??

Kom den så stadig væk de ca 14 dage inden forsinket mens,

eller havde du det 14 dage før beregnet mens?

Jeg aner det ikke, eller om min krop simpelt hen har hoppet en ÆL over....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner det ikke, eller om min krop simpelt hen har hoppet en ÆL over....

Sgu da træls altså <_<

Jeg har ikke testet positivt for ÆL for plejer at ku mærke det, og det synes jeg også jeg jeg ku denne her gang, og det var de dage som jeg havde regnet mig frem til det sku være - så det passede ok. Men jeg ved det jo ikke 100%. Nu har jeg fået bestilt ÆL-teste, for at ku være helt sikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sgu da træls altså <_<

Jeg har ikke testet positivt for ÆL for plejer at ku mærke det, og det synes jeg også jeg jeg ku denne her gang, og det var de dage som jeg havde regnet mig frem til det sku være - så det passede ok. Men jeg ved det jo ikke 100%. Nu har jeg fået bestilt ÆL-teste, for at ku være helt sikker.

Sådan havde jeg det også... mente at jeg havde ÆL-udflåd, men det er jo svært at sige 100% når man ikke har testet for ÆL...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 1 uge over tid og stadig ingen mens.

Har ikke testet siden tirsdag morgen, og gider

faktisk ikke teste mere, for er træt af at

sidde og prøve at kigge igennem en fuldstændig negativ

test og bilde sig selv ind at jooooo - måske ku det der

intetsigende hvide noget blive til en streg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have haft mens. 1 juni. Og var faktisk næsten helt sikker på at nu skulle vi have en lille. Så derfor skyndte jeg mig at oprette en profil herinde.

Min mand og jeg har testet i dag. Den var negativ! :numse

Syntes det er en del dage over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer, men håber selvfølgelig at den er der for Jer :) Ellers ønskes i fortsat held og lykke med forsøget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det nu- noget nyt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det nu- noget nyt

Mens kom 14 dage forsinket. dagen efter mens sluttede var jeg til gyn og hun sagde alt så fint ud.

har så testet de sidste par dage for æl, og fik i morges to nogenlunde lige tydelige streger. så nu

prøver vi igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom 14 dage forsinket. dagen efter mens sluttede var jeg til gyn og hun sagde alt så fint ud.

har så testet de sidste par dage for æl, og fik i morges to nogenlunde lige tydelige streger. så nu

prøver vi igen :)

Øv det er jeg ked af på jeres vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg ked af på jeres vegne

Det skal du ikke være :)

Jeg er bare glad for at min mens kom igen og at jeg nu kan teste "nogenlunde positiv" for æl.

Så kan vi komme videre.

Men tak for din omsorg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER