Annaperenna

Kravlegård

19 indlæg i dette emne

Hey!

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal købe mig en kravlegård?

Vi har hund, så tænker det ville være dejligt at kunne lægge babydrengen i kravlegården hvis jeg lige skal på toilettet (kan se den fra toilettet, går ikke fra baby) eller så hunden ikke slikker ham i hovedet? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft en og været rigtig glade for den.

Mine børn er sommer børn og har brugt den i den første tid så de ikke skulle ligge på gulvet og få træk når døren stod åben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft en og har heller ikk savnet en.. OG har 2 hunde. Hvis jeg skulle på toilet har hun ligget på sit gulv på sit værelse.. HUndene ved god de ikke må gå derind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en og det er nemlig mhp at undgå hund i hovedet og træk helt nede ved gulvet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal uden tvivl ha' kravlegård .. Med en hund som er "Fars hund" og som tror han er, og altid vil være, den vigtigste herhjemme = han tror han må alt, så er der ingen tvivl om at vi skal have et sted hvor vi kan lægge baby uden at Basse er 'over' ham/hende med det samme :)

Et krav til den er også at bunden kan højdejusteres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt vores rigtig meget , men vi har også 3 hunde og 2 katte, så der er den meget effektiv, men vi bruger den også som helle for de andre unger her i hytten, for det er jo sjovt altid at gå og prikke til Jessie, det er så bare knap så sjovt når hun begynder at græde, så vi bruger den til hun kan få ro i og ligge og kigge på alle de farvestrålende ting der er i den :)

Jeg ville bestemt ikke undvære vores ;)

Synes de vigtigste ting ved en kravlegård er at den kan justeres i højden, og at der er hjul på- det gør det så dejlig nemt når man skal gøre rent :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ingen hund men var glad for min kravlegård som aflægningssted, også da hun kunne kravle og jeg lige skulle tisse eller i bad, så sad hun i den og legede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har jo en "lille" hund og vi har også haft en kravlegård, som vi brugte i starten netop til at ligge fra når man gik på toilet, men vi har vel kun brugt den de første 4 mdr oder so. Så blev gulvet en meget sjovere legeplads :) og hunden elsker hende ligeså meget som hun elsker ham :)

post-118-084852400 1289469752_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har jo en "lille" hund og vi har også haft en kravlegård, som vi brugte i starten netop til at ligge fra når man gik på toilet, men vi har vel kun brugt den de første 4 mdr oder so. Så blev gulvet en meget sjovere legeplads :) og hunden elsker hende ligeså meget som hun elsker ham :)

post-118-084852400 1289469752_thumb.jpg

Sikke dog et fantastisk billede :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo også en "lille" hund....ahem! Så pga den og træk havde vi en kravlegård til Emilie og den var i brug dagligt. Det var også fordi Møffe - som hunden hedder - ikke rigtig ved hvor stor han er, så vi var bange for han fik trådt på hende, eller lagt sig på hende....Så hellere en fin kravlegård.

Jeg fandt min på guloggratis til 400 kr, sådan en hvid en...vi bruger ikke vores mere nu da E. går rundt, men den er lappet sammen i den ene side, ellers måtte du gerne få den gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en kravlegård til Tilde og ville ikke have undværet den ;) Men det er så også MEGET fodkoldt hos os i efteråret/vinteren :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog et fantastisk billede :loveshower :loveshower

taaak :) De var lige i humør begge to den dag i august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde én, og den ville vi ikke have undværet! Isabella lå i den meget hver dag- også fordi der er ret fodkoldt herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taaak :) De var lige i humør begge to den dag i august :)

Ja det må de have været, for jeg synes det er håbløst at tage billeder af børn og dyr sammen, eller i hvertfald vores dyr og børn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-118-084852400 1289469752_thumb.jpg

FEDT FEDT FEDT billede :loveshower

Mht. kravlegård, tjaeh det er vel en smagssag :)

Vi har aldrig haft den til nogle af vores, og aldrig manglet en; men har selvfølgelig heller ikke hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig haft en kravlegård, omend vi har overvejet at købe en mange gange, meen nu er det løb vist kørt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen dyr, men har været rigtig glad for vores kravlegård og ville nødigt have undværet den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ingen til den første, men lånte en da vi fik nr to. For den store ikke hoppede på hende. Vi har lånt den af min søster, og de vil sælge den når vi er færdige med den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde kravle gård og ville ikke have undværet den. Det er så dejligt med sådan en til at ligge de små fra i, når man liiiggge skal for sig selv to min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER