Betina73

Hvor klar er i?

10 indlæg i dette emne

Ja spørgsmålet siger sig selv.

Jeg er stadig slet ikke klar.

Det vil sige at jeg har meget fra da daniel var lille, og har nu fået købt noget babytøj til lillesøster.

Jeg mangler stadig at få købt en tremme seng, og madrasser og dyne til den brugte barnevogn jeg har reserveret :)

Vi skal også ha et andet spisebord, da vi er nød til at få noget mindre da vi ikke bor så stort.

Nu ligger det så sådan, at vi skal ud og se et rækkehus på tirsdag, og hvis vi tar den skal vi flytte 1/9.

Og så tænkte jeg...

Kan man godt vente til baby er en måned med at købe tremmeseng??

For hvis vi nu skal flytte, var det lidt nemmere at købe den, og så vente med at hente den til vi er flyttet.

Har så autostol, skråstol, høj stol fra Daniel, skal så lige også ha købt en transportstol, (kan ikke lige huske hvad de hedder :))

Og så skal jeg ha købt et par sutter, lidt mere tøj, sutteflasker (for en sikkerheds skyld) og nogle stofbleer, bleer vaskebalje og lille badekar.

puha mangler egentlig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså ang. tremmeseng så kommer det jo an på hvad I havde tænkt jer til en start :)

Her kommer tremmesengen egentlig kun til at stå til pynt de første par måneder, og så køber vi en lille vugge som kan stå ved siden af sengen i soveværelset til en start :)

Jeg har styr på alt tøjet og så er der bestilt barnevogn og købt puslebord og autostole og nogle andre ting.

Vi flytter her d. 1/6, så jeg har ikke lige overblik over hvad vi mangler. Så snart alt er på plads i den nye lejlighed, begynder jeg at købe resten af de ting der måtte være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil give line1989 ret.. Det kommer and på hvad i har tænkt jer med den lille til a starte med.

For vores vedkommende så kommer vi heller ikke til a bruge tremmesengen de første par måneder..

Kæresten familie har en tradition med a den lille skal ligge i deres vugge til a starte med..

Men Line1989 du ikke den eneste der ikke har helt styr på hvad du har og ikke har..

Vi står også og skal flytte her til den 1/6, så jeg glæder mig til vi skal flytte så jeg kan få styr på tingene til den lille..

men vi har dog puslebord, en masse tøj fra familien, sutteflasker ( skal dog have købt nogle nye)m tremmeseng henter vi omkring den 1/6..

Det var vist det i øjeblikket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok...

Jeg havde egentlig tænkt at hun skulle ligge i sin egen seng, bruger ikke vugge...

Jeg har en weekendseng, men den er jo meget lav, og ved ikke om det er smart, selvom hun vil ku se mig når hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk gået op for mig, at jeg efterhånden er ret klar :)

Jeg har lavet en liste i min graviditetstråd her #98

Vi mangler dog at sætte en væg op, så der bliver børneværelse, men tingene dem har vi vist styr på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadig jeg mangler en del.

Vi har bestilt barnevogn med tilbehør, købt puslebord, en del tøj, højstol og en masse små ting.

Vi mangler stadig autostol, hvor vi overvejer at leje den første. Tremmeseng skulle vi gerne få fra svigerforældrene. De har en brugt der lige skal sættes i stand. Sutter og flasker har vi hellere ikke lige nogen af.

Selvom vi har rigtig mange af de store ting, så mangler børneværelset stadig at blive sat i stand og jeg synes ikke rigtig jeg har et overblik før det bliver gjort.

Håber snart jeg får tid til at gå i gang med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... vi mangler stadig meget, men det må vente til manden har sommerferie, for jeg kan (læs VIL) ikke selv male børneværelser (og måske badeværelset), vælge barnevogn, købe diverse opbevaringsting fra IKEA osv. Det eneste vi stort set har klar er en vugge, uden sengerend og dyne, en kommode med det mest basale tøj og en gyngestol, ammepude og sengetøj, ellers mangler vi alt andet :rolleyes

Har en "TO-DO liste" i min tråd, linket dertil er på den første side i min tråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ca. halvt klar :)

Vi har

bestilt barnevogn, som er inkl. lift, dyne, pude og sengetøj

får tremmeseng og madras af min mor og stedfar, som de selv henter i Ikea

en del tøj

en autostol, som vi arver

vi mangler

puslebord inkl. badekar

sutter

stofbleer

bleer

at hente babyboxen hos Babysam

at købe babyalarm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja har da forresten også babyalarm, ammepude, bæresele, og sengetøj fra sønnen.

Har også en masse tæpper i hvid og/eller blå som jeg også regner med at bruge.

vil ikke købe alt igen, vil også bruge noget af sønnens tøj, det som er i neutrale farver.

mangler også fluenet og regnslag til barnevogn kommer jeg lige i tanke om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså for søren - jeg får stress nu!!

Vi mangler lige at blive færdige med at renovere lejligheden - og jeg har købt lidt tøj som det eneste til vores babydreng! *YRK*

Jeg må vist hellere se at komme igang, for I lyder alle bare så meget mere klar, end jeg lige føler mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER