Sandie

Laaaangt brokke-indlæg om manden

21 indlæg i dette emne

Skal lige af med noget damp...

I lørdags på vej ud af døren fordi han havde noget at vise mig noget får vi emnet slynget ind over "migræne" og han for nævnt at jeg bare ikke er der så meget for familien (ham og nadja) når jeg har migræne. Jeg bliver lidt ked af det af at have følelsen af at være en dårlig mor. Vi går ud til bilen hvis han så hiver et lille træ ud (dagen før havde han sagt han ville købe sådan et til sin mor i mors gave, hvortil jeg siger at Nadjas mor også gerne vil bede om et) og stiller det på jorden for at tage det andet ud. Det første vælter og jeg reagere ikke fordi jeg fryser og stå helt og holder om mig selv for at holde på varmen. Han bliver så sur at jeg ikke nåede at gribe det inden det væltede.. Jeg svarede bare at det kunne jeg da ikke nå, hvor til han bliver endnu mere sur og siger "nej det er klart når du bare står med armene over kors" -hans måde at sige a jeg bare ikk hjælper nok til.. så jeg vælger bare hurtigt hvilken blomst jeg vil have og går ind igen. DA han kommer han brokker han sig over jeg ikke sagde tak fordi han havde købt en blomst.

Jeg siger han skal komme ind hvor jeg er og sætte sig så vi kan snakke rigtig sammen (jeg er ked af det hele og har altid synes man skal tage tingene som de kommer og ikke bare gå og være mobset..) JEg forklare ham jeg gerne vil sige tak for blomsten når jeg får den I MORGEN på mors dag. Og at jeg faktisk blev ked af hans kommentar at jeg ikke var der nok for ham og Nadja når jeg har migræne, for jeg føler at så må jeg da være en dårlig mor når jeg gennemsnitlig har migræne hver 2-3 dag. hvor han bliver ved med at svare "jamen det er jeg bare ikke, jeg er der ikk nok" jeg bliver virkelig mere og mere ked af det fordi jeg ved jo godt selv at jeg ikke er lige så sjov mor når jeg har migræne, men jeg gør virkelig mit bedste og at han bliver ved og ved og ved med at træde i det og slet ikke kan se hvorfor det såre mig fordi han har jo ret jeg er der ikke nok for dem. Jeg bliver virkelig sur og går og han føler efter og siger det var mig selv der vil snakke om det.. og jeg fortæller ham at det ville jeg også bare ikke når han bliver ved med at såre mig.

Jeg ligger mig ind i sengen og bare tuder og tuder - det gjorde virkelig ondt helt ind i hjertet. Nadja vågner 10 min efter og jeg går ud og henter hende, gir hende tøj på osv og gør klar til vi skal hjem til mine forældre.. Vi tager alle bare afsted.. og langsomt hos mine forældre bliver vi Gode venner. Jeg har jo ikk været sur, bare ked af det.. søndagen gik også bare sådan lidt la la og vi har ikke snakket om det siden hen.

I går da vi stod op og spiste morgenmad sad han med hans laptop og kiggede på biler, og bad ham flere gange om at pakke den væk uden held.. da vi færdige lege nadja og jeg rundt mens han bare stadig sidder med den skide computer.. giver ham hints at jeg synes han skal hygge sig sammen med os i stedet, men hans svar er bare at han jo kigger på nadja.. lige pludselig skal vi ud og kigge på biler og nadja og jeg tager så med. da vi kommer hjem rydder vi lidt op i bilen og han vil gerne se efter nadja mens jeg støvsuger den.. det meste af tiden står hun og hiver i mig fordi han lige skal et eller andet i garagen.. vi går ind og spiser frokost og her kigger han igen på computeren og da vi leger lidt bagefter sidder han stadig kun med den.. jeg putter hende og da hun sover synes jeg bare ikke jeg gider oprydning alene når han stadig kun sidder og kigger på biler. så jeg tjekker mail og laver kreative ting indtil hun vågner. Pointen er hvordan kan han sige jeg ikke er der nok for ham og nadja når jeg har migræne når jeg selvom har migræne laver meget mere med hende end han gør til hverdag..

vil egentlig ikke noget med dette indlæg skal bare ud med det..

Hader følelsen af at være dårlig mor :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmmmm, lige nogle facts som jeg stødte på i går.

Hvis man har migræneanfald hver uge, kan man godt adoptere, men man kan ikke adoptere når BMI er for højt. Så ergo kan migræneanfald ikke blive regnet for at være så slemme.

Så egen erfaring:

Min moster har hele livet lidt af migræne og det er nærmest hele tiden. Min kusine er meget meget meget glad for hendes mor. Måske fordi at selvom hun har migræneanfald, så er hun stadig bare en god mor. Og bedre end min, som aldrig har et eneste anfald!

Så til jeres situation:

Jeg sidder faktisk og bliver skide sur på din mand! Du lider af en sygdom. Men hvad er hans undskyldning? Og det var nok den sætning jeg ville slynge i hovedet på ham.

Det lyder for mig som om han går og grubler over noget lige nu. Det kan vi alle sammen gøre i perioder. Selvom jeg elsker min mand, så grubler jeg også over ham nogengange. Men så er det vigtigt at "finde tilbage" (altså til kærligheden) og det bliver din mand nød til at gøre.

Jeg ville nok spørge ham om ikke han kunne tage på en lille ferie for sig selv, og så komme hjem igen, når han taler pænt og ved helt præcist hvad han mener (det er ikke for at skræmme ham væk eller noget, eller håbe på at forholdet går i opløsning, men mere for at få ham til at se at han er i gang med at ødelægge flere ting)

Alt andet lige så er den behandling han giver dig, ved at sige de ting, bare ikke ok! Og det lyder også som om han glemmer at kigge på sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.....Jeg har lidt af migræne i 10 år og jeg vil bare sige, når jeg fik migræne, så kunne jeg hverken gå, stå, åbne mine øjne eller næsten trække vejret af bare smerte.

Gemte mig langt væk under dynen i et MØRKT soveværelse, da selv lyset fra et tildækket vindue gav voldsomme smerter....det tog gerne 1-2 dage, nogle gange kastede jeg op af smerte.

Så....hvis min mand havde sagt det din mand siger til dig tror jeg at jeg havde klappet ham en. Det havde jeg slf ikke men det er DÆLMER ikke for sjov man ligger der og raller!!!

Han kan være glad for du i det mindste er stået op og hjælper lidt til!! Synes det er så respektløst af ham, tror han at du faker en hovedpine? Det er jo hovedpine x 1000!!

Når det er sagt så synes jeg du skal finde ud af hvad der fremprovokerer dine migræneanfald. Mine var hormonbetinget og det hjalp da jeg skiftede fra ppiller til minipiller.

Var også til akupunktør 3 gange, men jeg tvivler på om det var det der hjalp....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv lidt af migræne i mange år, og imens det står på, kan man ikke hoppe rundt og danse. Det eneste, der kunne give lidt lindring var ind under dynen, FULDSTÆNDIG ro og mørke.

Jeg fik sådanne tabletter fra lægen, der skulle tage det værste, men det var stadig slemt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Sandie..... :kram2 Det kan han ikke være bekendt, hvor er han tarvelig!!! Du er da en DEJLIG og FANTASTISK mor!!! Og hvis han ikke kan se det, så er han da dummere end vådt bølgepap!

Min mor led også frygteligt af migræne da jeg var barn, og jeg kan sagtens huske at der var dage hvor man skulle være mere stille, og mor ikke ville lege så meget.... Men jeg har da alligevel ALTID elsket min mor, og synes at hun var og er den bedste mor i verden! :loveshower

Jeg lider desværre også selv af migræne, og jeg er ikke meget værd på de dårlige dage.... Men så forventer jeg da at Kristian støtter op om mig, og overtager de ting som jeg ikke selv kan holde ud.... Og det gør han da gladeligt, for han ved jo godt jeg har ondt, og det er jo ikke noget jeg selv kan gøre for.

Og så med den opførsel han lægger for dagen i det du beskriver... så lyder det jo nærmest som om at det er ham der er luddoven, og helst vil have at du sørger for Nadja hele tiden, så han kan sidde ved computeren...

Det hedder jo altså, i medgang og modgang... og når du har "modgang", så må han træde til og tage det som en mand... I stedet for at være så fej at give dig dårlig samvittighed over en sygdom du ikke kan styre, og som gør at du har det rigtig skidt... Han burde selv prøve hvordan det er at have migræne, så ville piben måske få en anden lyd!!

Lad være med at tvivle på dine evner som mor søde! Selv fra her bag skærmen, kan jeg mærke dit moderhjerte banke stærkt og varmt for din elskede Nadja... Du er den bedste mor hun kunne ønske sig!! :kram2 :kram2 :kram2

Og ps.... Har du prøvet "Migea Rapid" piller mod migræne.... De virker rigtig godt hos mig, så måske det var en mulighed at tale med lægen om? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :(

Jeg har heldigvis aldrig oplevet et migræneanfald, hverken mig selv eller nogen jeg kender.

Til gengæld kan jeg huske min super onkel der havde natarbejde. Nogle dage sov han hele dagen og der skulle vi være musestille eller udendørs for han skulle have ro til at sove - men det gjorde ham absolut ikke til en dårligere onkel!

Tænker at det er lidt det samme for dig over for din datter: Nogle gange har du brug for fred og ro, men det gør dig ikke til en dårligere mor :)

Måske du endda er en bedre mor, da du er meget opmærksom på at du nogle dage ikke har overskud til din datter men så er 100% på når du så HAR overskuddet, hvor andre måske kun kører på 20 - 30 % hele tiden og aldrig når op på at være der 100% og er MED i legene men i stedet kigger på børnene lege over kanten af computeren fra sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han ville ikke opføre sig sådan hvis han selv prøvede det. Jeg får sjældent anfald, men kan nærmest ikke se ud af øjnene og sidst kastede jeg op pga kvalme og smerte i skallen.

Du skal ikke ha dårlig samvittighed for du er en skøn mutti! Prøv evt for sjov at lave et skema en uge over hvor mmeget tid han bruger med Nadja og så næste gang han øffer så smid det i hovedet på ham!

så er han da dummere end vådt bølgepap!

wuiii - jeg er ikke den eneste der kender det udtryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wuiii - jeg er ikke den eneste der kender det udtryk :)

Nej, jeg smilede også over det - synes det er ret fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke læst alle svarene, men synes man skal feje for sin egen dør inden man begynder at feje foran andres. Dermed sagt, at din mand burde nok lige kigge på sin egen opførsel inden han klager over din...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan han sg ikke være bekendt! :klap :klap

Jeg ved ikke hvorfor mænd bare nogle gange SLET ikke fatter, hvor meget nogle mødre er sammen med deres børn, hvor meget de rent faktisk gør- både for dem men også for manden. Dermed ikke sagt, at mænd ikke gør noget for ungerne og mødrene- jeg synes bare (i hvert fald herhjemme) at der er helt andre forudsætninger :blink F.eks. hvis jeg skal noget, og min mand er alene med Isabella, kan han godt finde på at skrive på FB-opdatering "passer unger". Eller hvis han en af dagene i weekenden står op med ungerne og jeg får lov at sove "længe", så er det også "jeg har morgentjansen med ungerne" <_< Sådan skriver jeg sg da ikke! Jeg skriver heller ikke "har madtjansen mens jeg passer ungerne" eller "passer ungerne om natten mens far sover". Uh, jeg kan godt forstå du er blevet ked af det! Det var jeg oså blevet. Jeg VED du er en fantastisk mor, og du tilbringer MEGET tid sammen med din skønne datter. Og helt ærlig- "være der for ham når DU er syg"- come on <_< bliver sg lidt harm. Han skulle lige prøve at "være der for dig og Nadja", når han ligger med tømmermænd af allerværste skuffe gange mange ;)

Håber lidt for ham, at han havde en dårlig dag- eller i hvert fald en dårlig ordvalg-dag- ellers skal han dælme over knæet :klap :sm :box

Søde, du er fantastisk, dejlig og skøn mor som du er :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sgu skamme sig... han burde ikke snakke.. for han er jo aldrig hjemme... :(

Du ER og BLIR den bedste mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmmm, lige nogle facts som jeg stødte på i går.

Hvis man har migræneanfald hver uge, kan man godt adoptere, men man kan ikke adoptere når BMI er for højt. Så ergo kan migræneanfald ikke blive regnet for at være så slemme.

Så egen erfaring:

Min moster har hele livet lidt af migræne og det er nærmest hele tiden. Min kusine er meget meget meget glad for hendes mor. Måske fordi at selvom hun har migræneanfald, så er hun stadig bare en god mor. Og bedre end min, som aldrig har et eneste anfald!

Så til jeres situation:

Jeg sidder faktisk og bliver skide sur på din mand! Du lider af en sygdom. Men hvad er hans undskyldning? Og det var nok den sætning jeg ville slynge i hovedet på ham.

Det lyder for mig som om han går og grubler over noget lige nu. Det kan vi alle sammen gøre i perioder. Selvom jeg elsker min mand, så grubler jeg også over ham nogengange. Men så er det vigtigt at "finde tilbage" (altså til kærligheden) og det bliver din mand nød til at gøre.

Jeg ville nok spørge ham om ikke han kunne tage på en lille ferie for sig selv, og så komme hjem igen, når han taler pænt og ved helt præcist hvad han mener (det er ikke for at skræmme ham væk eller noget, eller håbe på at forholdet går i opløsning, men mere for at få ham til at se at han er i gang med at ødelægge flere ting)

Alt andet lige så er den behandling han giver dig, ved at sige de ting, bare ikke ok! Og det lyder også som om han glemmer at kigge på sig selv.

Tak for dine ord Pernille.. Kram. Jeg ville egentlig gerne slynge ud i hans hoved hvad hans undskyldning er.. jeg tror bare ikke det gavner situationen.. De næste weekender skal vi til PA begge to så der får vi nogle friweekender fra hinanden, og ja så kommer der et bryllup som jeg så gerne skulle gavne os med lidt romantik. Derefter skal jeg på ferie med nadja en uge i juli og han skal have hende alene i en uge (så kan han måske se hvor meget jeg laver.. ) og dernæst kommer der en 2 ugers rejse til tyrkiet til august hvor vi 3 skal hygge.. så håber lidt når alt dette er "overstået" at han har fået ro, fået indset hvad jeg gør og fundet kærlighed igen.. :)

Men dine ord betyder meget for mig.. tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.....Jeg har lidt af migræne i 10 år og jeg vil bare sige, når jeg fik migræne, så kunne jeg hverken gå, stå, åbne mine øjne eller næsten trække vejret af bare smerte.

Gemte mig langt væk under dynen i et MØRKT soveværelse, da selv lyset fra et tildækket vindue gav voldsomme smerter....det tog gerne 1-2 dage, nogle gange kastede jeg op af smerte.

Så....hvis min mand havde sagt det din mand siger til dig tror jeg at jeg havde klappet ham en. Det havde jeg slf ikke men det er DÆLMER ikke for sjov man ligger der og raller!!!

Han kan være glad for du i det mindste er stået op og hjælper lidt til!! Synes det er så respektløst af ham, tror han at du faker en hovedpine? Det er jo hovedpine x 1000!!

Når det er sagt så synes jeg du skal finde ud af hvad der fremprovokerer dine migræneanfald. Mine var hormonbetinget og det hjalp da jeg skiftede fra ppiller til minipiller.

Var også til akupunktør 3 gange, men jeg tvivler på om det var det der hjalp....

Tak Mette :kram

Nej det ikke sjovt.. ved de fleste anfald tager jeg pille så hurtigt at jeg sjældent får det så slemt at jeg skal gemmes helt væk.. og så hvertfald max 1 time.. indtil pillerne hjælper.

Hans ord er også at nu når jeg jo har migræne så meget at det min egen skyld jeg ikke har kommet af med det endnu. Men hvor starter man ?

Skal helt klart have kigget på præventionen.. bruger p-piller nu og kan da ikke huske om det var bedre da jeg var på mini-pillen.. det må da lige undersøges.. tak for rådet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Sandie..... :kram2 Det kan han ikke være bekendt, hvor er han tarvelig!!! Du er da en DEJLIG og FANTASTISK mor!!! Og hvis han ikke kan se det, så er han da dummere end vådt bølgepap!

Min mor led også frygteligt af migræne da jeg var barn, og jeg kan sagtens huske at der var dage hvor man skulle være mere stille, og mor ikke ville lege så meget.... Men jeg har da alligevel ALTID elsket min mor, og synes at hun var og er den bedste mor i verden! :loveshower

Jeg lider desværre også selv af migræne, og jeg er ikke meget værd på de dårlige dage.... Men så forventer jeg da at Kristian støtter op om mig, og overtager de ting som jeg ikke selv kan holde ud.... Og det gør han da gladeligt, for han ved jo godt jeg har ondt, og det er jo ikke noget jeg selv kan gøre for.

Og så med den opførsel han lægger for dagen i det du beskriver... så lyder det jo nærmest som om at det er ham der er luddoven, og helst vil have at du sørger for Nadja hele tiden, så han kan sidde ved computeren...

Det hedder jo altså, i medgang og modgang... og når du har "modgang", så må han træde til og tage det som en mand... I stedet for at være så fej at give dig dårlig samvittighed over en sygdom du ikke kan styre, og som gør at du har det rigtig skidt... Han burde selv prøve hvordan det er at have migræne, så ville piben måske få en anden lyd!!

Lad være med at tvivle på dine evner som mor søde! Selv fra her bag skærmen, kan jeg mærke dit moderhjerte banke stærkt og varmt for din elskede Nadja... Du er den bedste mor hun kunne ønske sig!! :kram2 :kram2 :kram2

Og ps.... Har du prøvet "Migea Rapid" piller mod migræne.... De virker rigtig godt hos mig, så måske det var en mulighed at tale med lægen om? :kram2

Hvor er du sød Christina.. :kiss

Det værste lige nu når du skriver sådan, er at sådan var Michael i starten af vores forhold.. han læste meget om migræne og spurgte meget til det og var oprindelig ked af det på mine vegne over jeg led af sådan noget kedeligt noget.. Men jeg synes som årene er gået er den omsorg blevet til irritation over jeg stadig har det og det ikke er blevet bedre. Under graviditet og amning havde jeg det stort set ikke, så jeg tror han har glemt det, tror måske ikke på mig det er så slemt igen. Fortalte ham faktisk også at jeg da også havde migræne dengang han friede og giftede sig med mig, så kan ikke forstå hans tanker nu..

JEg vil bare aldrig få ham til at indse at han er "doven" i rollen som min "medhjælper"/forældre fordi han er ikke doven, det er ham der har bygget huset, der er ham der ordner haven, laver børneværelset, laver sandkasse, laver bryggers og jeg kunne blive ved.. så han laver rigtig meget.. men al den tid han bruger her er jeg også alene med nadja.. Jeg er egentlig "ligeglad" at jeg har hende altid synes da det synd for ham selv men for mig er jeg 100% mor og vil bruge alt min tid med hende, det jeg er blevet ked af at hans kommentar om jeg ikke er der helt for hende når jeg har mirgræne og det er jo også sandt.. det gør bare ondt at få af vide af ens mand.. Jeg elsker jo min mand og han mening betyder meget for mig, derfor gør det ondt at han går og synes det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :(

Jeg har heldigvis aldrig oplevet et migræneanfald, hverken mig selv eller nogen jeg kender.

Til gengæld kan jeg huske min super onkel der havde natarbejde. Nogle dage sov han hele dagen og der skulle vi være musestille eller udendørs for han skulle have ro til at sove - men det gjorde ham absolut ikke til en dårligere onkel!

Tænker at det er lidt det samme for dig over for din datter: Nogle gange har du brug for fred og ro, men det gør dig ikke til en dårligere mor :)

Måske du endda er en bedre mor, da du er meget opmærksom på at du nogle dage ikke har overskud til din datter men så er 100% på når du så HAR overskuddet, hvor andre måske kun kører på 20 - 30 % hele tiden og aldrig når op på at være der 100% og er MED i legene men i stedet kigger på børnene lege over kanten af computeren fra sofaen.

Tak for dit input Stine.. :kram ja jeg Leger virkelig med hende og er for det meste 100 % med..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han ville ikke opføre sig sådan hvis han selv prøvede det. Jeg får sjældent anfald, men kan nærmest ikke se ud af øjnene og sidst kastede jeg op pga kvalme og smerte i skallen. Du skal ikke ha dårlig samvittighed for du er en skøn mutti! Prøv evt for sjov at lave et skema en uge over hvor mmeget tid han bruger med Nadja og så næste gang han øffer så smid det i hovedet på ham!wuiii - jeg er ikke den eneste der kender det udtryk :)

:kiss Glæder mig til Nadja og jeg skal på mini ferie hos jer.. :kiss

jeg har ikke læst alle svarene, men synes man skal feje for sin egen dør inden man begynder at feje foran andres. Dermed sagt, at din mand burde nok lige kigge på sin egen opførsel inden han klager over din...

Det nok svært og det gør jeg heller ikke selv.. F.eks har jo jo sikkert et par ting min mand synes jeg er røv irriterende med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan han sg ikke være bekendt! :klap :klapJeg ved ikke hvorfor mænd bare nogle gange SLET ikke fatter, hvor meget nogle mødre er sammen med deres børn, hvor meget de rent faktisk gør- både for dem men også for manden. Dermed ikke sagt, at mænd ikke gør noget for ungerne og mødrene- jeg synes bare (i hvert fald herhjemme) at der er helt andre forudsætninger :blink F.eks. hvis jeg skal noget, og min mand er alene med Isabella, kan han godt finde på at skrive på FB-opdatering "passer unger". Eller hvis han en af dagene i weekenden står op med ungerne og jeg får lov at sove "længe", så er det også "jeg har morgentjansen med ungerne" <_< Sådan skriver jeg sg da ikke! Jeg skriver heller ikke "har madtjansen mens jeg passer ungerne" eller "passer ungerne om natten mens far sover". Uh, jeg kan godt forstå du er blevet ked af det! Det var jeg oså blevet. Jeg VED du er en fantastisk mor, og du tilbringer MEGET tid sammen med din skønne datter. Og helt ærlig- "være der for ham når DU er syg"- come on <_< bliver sg lidt harm. Han skulle lige prøve at "være der for dig og Nadja", når han ligger med tømmermænd af allerværste skuffe gange mange ;)Håber lidt for ham, at han havde en dårlig dag- eller i hvert fald en dårlig ordvalg-dag- ellers skal han dælme over knæet :klap :sm :boxSøde, du er fantastisk, dejlig og skøn mor som du er :biglove

Du har helt ret, mik har også skrevet meget på facebook hvis han har haft tjanserne.. tror folk have blokket os kvinder som venner hvis vi skulle komme med sådan opdateringer når vi havde de daglige tjanser :P

Tusinde tak for dine ord.. de betyder meget :kiss Jeg ved jo godt jeg er en god mor i at JEG gør det så godt JEG kan og 99 ud af 100 situationer vælger Nadja Mig at komme til i stedet for far. (hvilke jeg så nogle synes er synd for ham, men det kan jeg desværre ikke tage mig af, da jeg jo egentlig synes jeg har "fortjent" det ;) ) synes bare det gjorde avs at høre det man selv piner sig selv med ikke altid at kunne være der 100% for hende fra ham der skulle støtte en aller mest.. Hvorfor kunne ordene som "hold kæft hvor synes jeg du klare dig godt med at være dig for hende selvom du har smerter"

Han sgu skamme sig... han burde ikke snakke.. for han er jo aldrig hjemme... :(Du ER og BLIR den bedste mor :loveshower

:kiss det kører dog bedre det med alt det træning osv.. så han er lidt mere hjemme end han var da jeg synes det var slemt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV hvor var han tarvelig :kram tænk sig at sige sådan, når hans kone lider ufrivilligt af migræne <_< Han skulle selv prøve det... Migræne eller ej er det ikke afgørende for om man er en god eller dårlig mor og er sikker på at du er den bedste af slagsen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej det er da ikke særligt flinkt det han siger. Jeg er selv migræne ramt også og brugte Migea på det, gudepillen når det er værst. Jeg har arvet det fra min mor, og hende elsker jeg dælme højt, og husker ikke så godt de dage hun lå gemt væk, men bedre de dage hun var fremme. :loveshower

han burde selv have lov til at prøve at have migræne :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bask til ham og :kram2 til dig. Det er bare næsten umuligt at være til, når man har migræne :( Men du er en fantastik mor og det må INGEN få dig til at tvivl på :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan han da slet slet ikke være bekendt!! Han sku selv prøve at have et anfald!!

Jeg kan da høre på det hele at når det kommer til migræne, så har jeg en utroligt forstående mand. Men det bunder nok også i at hans mor lider af det og har gjort i mange år, så han ved hvor slemt det er, og det er ikke "bare" som en alm hovedpine..

Jeg har lidt af migræne siden jeg var 8, og det har fra start af været voldsomt. Jeg får imigran til anfaldene, men tager dem sjældent da jeg så får trykken i brystkassen og kvælningsfornemmelse (som om der sidder en på brystkassen). Indimellem må jeg omkring vagtlæge eller egen læge og få et skud morfin.. Intet hjælper specielt meget ud over mørke og helt ro. Jeg plejer at gemme mig under dynen. Jeg har tidl. fået migrænen fremprovokeret af spændingshovedpine, men nu er de mere hormonelt betinget. Får dem gerne op til mens. Men også af enkelte fødevarer, fx- rødvin og chokolade (ret nederen når man er en chokogris :blush ) Må ikke få p-piller desværre, som ellers skulle kunne hjælpe (eller forværre, alt efter mærke). Har dog snakket med lægen om at starte på betablokkere som forebyggende, men det er ikke blevet til så meget endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER