Joxi

Hvad har i gang i?

9 indlæg i dette emne

(( Af kreative sysler for tiden))

I laver så mange smukke og dejlige ting herinde, og jeg er nysgerrig - Hvad har i gang i for tiden?

Jeg er Strikke/hækle/broderi pige, og for tiden øver jeg mig på kunststrik i form af en lille flakon, som meget gerne skulle være færdig i aften. Efter den vil følge en en større, og efter den en større endnu- Målet er at kunne blive dygtig nok til at kunne lave en fantastisk dug, jeg har kik på til min mor. Det er tungen lige i munden, men jeg synes det er sjovt at se mønntrene forme sig og blive flotte.

Derudover har jeg gang i at brodere en pude færdig. Jeg købte den i en genbrugsforretning til 20 kr, og den er halvt færdig. Det er i bedste "oldemor stil" og skal passe til den smukke gamle stol, betrukket med broderi, jeg har arvet fra min mormor - der kan noget nyt og fancy ikke rigtig passe synes jeg :)

Og så er jeg igang med at planlægge julegaverne, der tæller både sjal, strømper, vanter og huer og den slags ting. Og ja - så går sommeren nok med det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med at kniple en blonde til et sæt babysengetøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sys der sengetøj, bukser, kjoler mv... Fotograferes, redigeres - illustreres mv... Har alt alt for få timer i døgnet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "leger" meget med min nye symaskine, som jeg har været så heldig at arve :)

Det bliver til lidt kjoler og shorts, her hvor årstiden er ved at skifte, og så ellers hvad jeg kan finde på. Jeg er pt i gang med at lave et par "veninde-kjoler" til Isabella og hendes nye BBF :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der ik så meget. Er gået lidt krea kold <_<

Men har da fået smidt et par brødkurve gennem maskinen, og så har jeg (en del) projekter der mangler at blive helt færdige. De driller bare, så ooooooorker dem ik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at skrive og tegne på væggen inde i soveværelset..

Ellers er jeg igang med at sy ammepude betræk og skal sy gardin, men for mandens skyld er det sat lidt i bero til vi rent faktisk går i gang med projekt baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at brodere en julepakke-kalender, som jeg er halvvejs igennem.

Jeg er begyndt at overveje om jeg måske skal i gang med at lave et pudebetræk eller noget til at hænge på væggen på den lilles værelse efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at brodere en julepakke-kalender, som jeg er halvvejs igennem.

Jeg er begyndt at overveje om jeg måske skal i gang med at lave et pudebetræk eller noget til at hænge på væggen på den lilles værelse efter.

... Nu kom jeg lige i tanke om at jeg har julepakke-kaledre liggende til mine piger på snart 3 år :rolleyes Det kunne godt være man skulle komme igang. Jeg er nemlig kun igang med den ene - og den er kun halvt færdig <_< :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har syet solhatte, bukser og kjoler til mine egne og vennekredsens børn.

Og lige præcis i disse dage syr jeg på en kjole jeg skal have på til bryllup på lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER