Posted March 7, 2014 Vi fik tarteletter. Med grønsager til. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2014 Vi skal have kalkunbryst fyldt med pikant ost, bacon og persille dertil knuste kartofler, salat og bairnaise (staveplade tak) sovs Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2014 Vi skal have stjerneskud med sesampaneret rødspættefilet på oopsies. Mmmmm! :mam Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2014 Bøffer, bønnefritter, blancheret broccoli og sauce bearnaise. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2014 I går fik vi langtidsstegt flæskesteg og i dag skal vi have en kylling. Tror manden steger den på grillen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2014 I går var vi på hereford og i dag skal jeg op til en veninde og spise til aften :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2014 Frikadeller og stuvet hvidkål version slank. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2014 Squash-spaghetti med pølser og noget eksperiment-sovs med rød peber. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2014 Majskolber og bøffer på grillen - tomatsalat og tzatziki on the side - mums! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2014 Stegt flæsk :D og jeg glæder mig!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2014 Anders og Mie skal have spaghetti og spejlæg og jeg tager et stykke rugbrød til spejlæggene. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2014 Kylling i karry med gulerødder, rød peber og ærter og blomkålsris og mango til :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2014 Farsbrød med grøntsager og hytteost Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 I går fik vi pommes frites, nuggets og fiskefileter efter Isaacs ønske, han endte dog kun med at spise 1 pommes... I dag har jeg lovet ham boller i karry med ris til, jeg tror jeg får kartofler til i stedet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 Fiskefrikadeller - på rugbrød med gnavegrønt ved siden af :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 Kylling i Garam Masala med blomkålsris og dukka og koriander (hvis vi kan finde noget i en butik nær os) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 Blomkålsrisotto med and og svampe :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 Vi skal have rester af Heksesuppe med fingre og vorter :D som vi fik i går Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 Menuen idag var hjemmelavet forårsruller med pommes og salat til. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2014 Vi skal have rester af Heksesuppe med fingre og vorter :D som vi fik i går Haha sejt, hvad går det ud på? :D Share this post Link to post Share on other sites