Ikra

metformin..?

6 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jer der skriver i har fået metformin og så er blevet gravide...

hvad har det gjort siden i kunne blive gravide..?

Jeg har selv taget Metformin med 2 piller i 14 dage og indtil videre i 14 dage med 3 piller...

syns kun det hjælper lidt på min sukkertrang..

Har ikke fået ÆL eller menstruation af det...?

KnuSs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg startede op på metformin i August 2stk om dagen. Jeg blev gravid i Februar. JEg kan desværre ikke huske hvornår jeg fik mens. under metformin fik jeg heller ikk regel mæssigt mens. Havde cyklus på 20-55 dage..

på det halve år fik jeg aldrig en positiv ÆL test.. men jeg har jo haft det på et tidspunkt alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig har det kun forkortet min cyklus.... (og hjulpet med vægttab)

Før har jeg gået op til 89(!) dage imellem mens, nu er det ca 30-35 dage. Jeg har taget dem i 2 år ca, har stadig ikke fået en positiv ægløsningstest :unsure

Men, der er mange andre der kan komme med meget mere positive historier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået det siden midt i december og spiser 3 piller om dagen.

Jeg er normalvægtig, så jeg har primært fået pillerne for at øge min følsomhed overfor de hormoner jeg har fået. Jeg har kunne nøjes med mindste dosis (Pergotime/Clomifen) og det skyldes ifølge min gynækolog sandsynligvis Metformin, sund kost og motion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min cyklus er forkortet til senest 34 dage og før var den over 80 :) jeg har ikke testet for ægløsning endnu jeg startede med methformin i januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Metformin kortede min cyklus af med et par dage, men vigtigst af alt var nok vægttabet. Jeg har ikke haft nogen positive ÆL test, men jeg er da blevet gravid med 3. barn ved alm. insemination, og her sidst spontant kun ca. 5½ måned efter sidste fødsel :loveshower .

Ellers har jeg været igennem talrige ICSI for at få nr. 1 og nr. 2 (fik IKKE Metformin ved disse 2).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER