Nitzen1987

Hvor ofte ..... I om ugen

60 indlæg i dette emne

Jesper siger "ikke ofte nok" :P

Uhh, det svinger lidt, men der går i hvert fald ikke 2 uger uden.

Vi hygger under dynen 1-mange gange om ugen afhængigt af MIG :P

Hvornår jeg har lyst og hvornår jeg føler for det og min kære mand acceptere det. (nogen gange :P)

Der er sket nogle hændelser i mit liv, som gør at jeg kan blive bange for sex. Og Jesper ved at han ikke skal plage pga. en historie med en xkæreste der plagede KONSTANT, hvor jeg til sidst måtte forklarer ham at det er da klart jeg ikke har lyst til en mand, der sidder og tuder over at han ikke har en fisse at komme i - hvad ville han gøre den dag han blev single?

- det har påvirket mig meget og har gjort at jeg har taget afstand, hver gang samtaler med min mand omkring sex kommer på banen, jeg lukker af for det varme vand, men der går somregel ikke mere end en uges tid og så er jeg god igen med Jesper :)

Han acceptere min.. "særhed" pga. han kender historien og han kan forstå det. Vil han ha' noget og min lyst ikke er der, ved han hvor toilettet er :P

Og skulle sige fra Jesper "tak for denne tråd, nu går der bare endnu længere :P"

Efter Maliva er kommet til verden, kan der gå op til 4 uger. Mit selvværd er rigtig lavt og jeg har det svært med min krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter Maliva er kommet til verden, kan der gå op til 4 uger. Mit selvværd er rigtig lavt og jeg har det svært med min krop.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Maliva er kommet til verden, kan der gå op til 4 uger. Mit selvværd er rigtig lavt og jeg har det svært med min krop.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe sjovt man har svaret i denne tråd da man ikke var gravid, for det vidst ikke helt det samme mere.. nu det 2-4 gange månedeligt i stedet for ugentligt ;) hehe.. manden er noget trist over det.. men ja kvalme, plukveer, ondt i ryggen, træthed, svamp m.m. så det sq svært at være frisk på lidt lagengymnastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste dage gør vi det hver dag eller ihvertfald hver anden dag :) engang imellem kan det godt ske fer går 3 dage imellem men meget sjældent ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste dage gør vi det hver dag eller ihvertfald hver anden dag :) engang imellem kan det godt ske fer går 3 dage imellem men meget sjældent ..

Det er sgu imponerende! Respekt for det :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, her er det virkelig ikke ret tit, nu fordi manden min synes det er maerkeligt med Bettenok mellem os og ikke rigtig kan faa det til at fungere oppe i hovedet... skam ikke fordi jeg ikke har lyst, faktisk. Lidt den omvendte verden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke tit nok desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så havde vi :hump i nat! :balloon

Fik snakket med manden om det. Han kom fuld hjem fra et arrangement på arbejdet midt om natten og han åbner altid op når han er fuld hehe, så det er bare med at udnytte muligheden hver gang han er fuld! Så jeg spurgte ham om hvorfor vi ikke havde mere sex. Og han svarede at han bare ikke rigtig gad eller havde lyst. Han vidste ikke hvorfor. Sagde det ikke var MIG han ikke havde lyst til. Han gad bare ikke rigtig sex i det hele taget.

Den efterfølgende snak (som varede 1½ time kl. 3 om natten på stuegulvet!) afslørede at han har det ret hårdt for tiden med arbejdet og huset der stresser ham - der er så mange ting der skal laves ved huset, som han ikke kan overskue. Så min teori er at han har skubbet tanken om sex lidt fra sig pga alle de andre ting der fylder og bekymrer ham.

Jeg fik fortalt ham at jeg selv havde rigtig meget lyst, men egentlig nok var lidt bange for at blive afvist eller om han ikke tændte på mig mere. Men som han siger må jeg jo bare tage initiativet, når det passer ind og så skal han nok prøve at være med på den! Så jeg må bare tage mig sammen og tage styringen.

Og som sagt blev natten så rundet af med et put under dynen inden vi faldt i søvn :loveshower på hans initiativ!

Så må vi se om jeg kan få vendt skuden fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe sjovt man har svaret i denne tråd da man ikke var gravid, for det vidst ikke helt det samme mere.. nu det 2-4 gange månedeligt i stedet for ugentligt ;) hehe.. manden er noget trist over det.. men ja kvalme, plukveer, ondt i ryggen, træthed, svamp m.m. så det sq svært at være frisk på lidt lagengymnastik :)

Haha... ja jeg svarede vist også 2-3 gange ugentligt den gang... og det blev så siden forøget til ca. hver dag, når jeg ikke havde menstruation, mens babyprojektet kørte på sit højeste :) Nu er det så reduceret til ca. en gang om ugen :rolleyes og her er det altså ikke kvalme, ondt i ryggen og plukkeveer, der er skyld i det... men manden har ikke klaget sig og jeg har ikke afvist ham, andet end når jeg synes det bliver for sent om aftenen, når jeg skal tidligt op på arbejde om morgenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER