Mor til de skønne

-

55 indlæg i dette emne

Er det ikk muligt at sætte en form for hegn/stakit op på stien, så folk ikk bruger stien?

Det var der nogen der gjorde, der hvor jeg boede som barn. Simpelhent fordi at folk rendte forbi på en sti til stor irritation for andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikk muligt at sætte en form for hegn/stakit op på stien, så folk ikk bruger stien?

Det var der nogen der gjorde, der hvor jeg boede som barn. Simpelhent fordi at folk rendte forbi på en sti til stor irritation for andre.

Nej desværre for vi bor til leje, og der kommer ofte nogen fra boligselskabet og skal sørge for, at det vilde hegn ikke overtager vores haver ;) Og så har jeg hørt, at det er en brandvej :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai|!!! Det kan jeg godt forsta du er traet af!! GOD kommentar! LOL Som taget ud af min flabede mund >D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre for vi bor til leje, og der kommer ofte nogen fra boligselskabet og skal sørge for, at det vilde hegn ikke overtager vores haver ;) Og så har jeg hørt, at det er en brandvej :unsure

Ja så må i ikke gøre en disse.. :(

Kan godt forstå du er irriteret søde... som du ved har vi jo også en sti langs vores have.. og da hækken jo lige er sat - så glor alle os ind til os.. MEGET træls... MEN i det lange løb - tror jeg bare man skal vende sig til det.. og ja sige noget til sådan en som hende kvinden der.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai|!!! Det kan jeg godt forsta du er traet af!! GOD kommentar! LOL Som taget ud af min flabede mund >D

Kunne også sagtens se for mig, dig komme med sådan en kommentar :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 24/4/2011 at 9:07 PM, Miss_matilde said:

Ja så må i ikke gøre en disse.. :(

Kan godt forstå du er irriteret søde... som du ved har vi jo også en sti langs vores have.. og da hækken jo lige er sat - så glor alle os ind til os.. MEGET træls... MEN i det lange løb - tror jeg bare man skal vende sig til det.. og ja sige noget til sådan en som hende kvinden der.. ;)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ved præcis hvordan det er, vi har lidt samme dilemma her.. Vores parkeringsplads er privat og det er vores grund selvfølgelig også, men alligevel vælger folk at parkerer her og gå igennem vores have for at komme i brugsen, som ligger lige bag ved os :unsure :unsure Det e SÅ provokerende og pisse irreterende..

Så kan godt forstå du er sur og irriteret over det :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ved præcis hvordan det er, vi har lidt samme dilemma her.. Vores parkeringsplads er privat og det er vores grund selvfølgelig også, men alligevel vælger folk at parkerer her og gå igennem vores have for at komme i brugsen, som ligger lige bag ved os :unsure :unsure Det e SÅ provokerende og pisse irreterende..

Så kan godt forstå du er sur og irriteret over det :angry

Ej det er da endnu mere frækt :angry :klap Hvad er det lige, der får folk til at være så ligeglad <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt forstå du synes det er træls, nogle folk ejer bare ikke pli, det er da alm dannelse at man ikke stiller sig op og glor uhæmmet ind til folk. jeg ville synes det var meget ubehageligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt forstå du synes det er træls, nogle folk ejer bare ikke pli, det er da alm dannelse at man ikke stiller sig op og glor uhæmmet ind til folk. jeg ville synes det var meget ubehageligt :(

Ja det vil jeg også mene, at det er <_< Men der er bare rigtig mange, der ikke er af samme opfattelse :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed kommentar... :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da sætte et stort skilt op uden for jeres have, lige som i Zoo:

Homo Sapiens

Et pattedyr der lever og formerer sig på alle kontinenter undtagen Arktis.

Har udviklet evnen til at bruge værktøj og kommunikerer via tale- og kropssprog.

Levetid på dette kontinent: ca. 75 - 85 år.

Drægtig i ca. 9 måneder.

I dette bur ses en hun og en han og deres unge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da sætte et stort skilt op uden for jeres have, lige som i Zoo:

Homo Sapiens

Et pattedyr der lever og formerer sig på alle kontinenter undtagen Arktis.

Har udviklet evnen til at bruge værktøj og kommunikerer via tale- og kropssprog.

Levetid på dette kontinent: ca. 75 - 85 år.

Drægtig i ca. 9 måneder.

I dette bur ses en hun og en han og deres unge.

:sc :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da sætte et stort skilt op uden for jeres have, lige som i Zoo:

Homo Sapiens

Et pattedyr der lever og formerer sig på alle kontinenter undtagen Arktis.

Har udviklet evnen til at bruge værktøj og kommunikerer via tale- og kropssprog.

Levetid på dette kontinent: ca. 75 - 85 år.

Drægtig i ca. 9 måneder.

I dette bur ses en hun og en han og deres unge.

:lolhit genial ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da sætte et stort skilt op uden for jeres have, lige som i Zoo:

Homo Sapiens

Et pattedyr der lever og formerer sig på alle kontinenter undtagen Arktis.

Har udviklet evnen til at bruge værktøj og kommunikerer via tale- og kropssprog.

Levetid på dette kontinent: ca. 75 - 85 år.

Drægtig i ca. 9 måneder.

I dette bur ses en hun og en han og deres unge.

:haha :haha En rigtig god ide - sådan et skilt må jeg bare få lavet :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det tilfælde kender jeg godt <_<

Vi bor også i rækkehus, dog ikke i et så slemt tilfælde med sti så tæt på huset. Men lige foran vores have ligger parkeringspladsen til alle de rækkehuse vi bor i, så der er meget trafik. Vores soveværelses vindue vender ud mod vores have..............

... SUK!

En vinter aften står jeg inde på soveværelset, SPLITTER-HANS-JØRGEN og går klar til at gå i seng, da jeg møder naboens øjne(vores MEGET creepy nabo, der hoster konstant, skændes med sin kone så de smadre vinduer og drikker bajer dagen lang) på den anden side af hækken!

GIIIISP!!

Jeg SMED mig ned på sengen og håbede på han ikke havde set for meget...!

Jeg er glad for at vores hæk er sprunget ud så man ikke kan se ind i vores værelser!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da sætte et stort skilt op uden for jeres have, lige som i Zoo:

Homo Sapiens

Et pattedyr der lever og formerer sig på alle kontinenter undtagen Arktis.

Har udviklet evnen til at bruge værktøj og kommunikerer via tale- og kropssprog.

Levetid på dette kontinent: ca. 75 - 85 år.

Drægtig i ca. 9 måneder.

I dette bur ses en hun og en han og deres unge.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D:D:D

Du er så sjov Stikan! :D:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg lige hurtigt lavet et skilt, som skal sættes op både ved haven, men også ved hoveddøren :lolhit Der er flere der er begyndt at gå forbi og GLO ind af vinduerne - arhmen det er bare herligt <_< Det er de samme mennesker, der enten henter barn, går tur med hunden eller bare går tur! De må da efterhånden have fået set hvad de ville - eller måske jeg bare er ekstrem opmærksom på det nu :lol

2r5480n.png

:lol :lol :lol :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du får min respekt for rent faktisk at sætte sådan et skilt op :D det synes jeg er fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej Christina :respekt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lige give en update om folks reaktioner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det træls folk ik kan passe sig selv...

Men fedt skilt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER