Mor til de skønne

-

99 indlæg i dette emne

LOOOOOL....

Må spørge H om han ikke har noget du kan sprøjte med mod der der monstre der sveske :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LOOOOOL....

Må spørge H om han ikke har noget du kan sprøjte med mod der der monstre der sveske :kiss

JA TAK det må du meget gerne sveske :kiss For lige nu, er jeg klar til at flytte :lolhit Den jeg tog tidligere med en kost, var en rigtig snu s*tan. Jeg skulle feje en lille bunke blade væk og kunne godt se et spind i dem, men der kom ingen edderkop da jeg fejede. Bedst som jeg troede den ikke var hjemme, gik den til angreb - eller det er jeg næsten sikker på, at den gjorde :lol Men jeg vandt q120.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oh my god en grim oplevelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yikes, godt det ikke var mig. Er en gang blevet bidt af sådan en!

Kan man sprøjte i mod dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sidder og får helt myrekryb! Er glad for at vi kun har små edderkopper her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf :puke jeg ville nok være gået helt i selvsving hvis det var mig der havde oplevet det :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yikes, godt det ikke var mig. Er en gang blevet bidt af sådan en!

Kan man sprøjte i mod dem?

Jeg er sikker på, at den bed mig, men manden mener bestemt, at de ikke kan bide <_< Man kan få noget insektgift, men skal lige have undersøgt hvor giftigt sådan noget stads er i forhold til, at Tilde jo leger i haven og ikke skal udryddes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sidder og får helt myrekryb! Er glad for at vi kun har små edderkopper her...

Her er vi så "heldige" at vi har dem i alle størrelser og farver :blink :wacko :huh :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf :puke jeg ville nok være gået helt i selvsving hvis det var mig der havde oplevet det :puke

Jeg gik også i selvsving og turde ikke gå i seng uden manden :lol Blev også nødt til, at snige mine fødder ind under hans dyne, så jeg ikke ville blive angrebet i løbet af natten :D Det var jo ikke tíl at vide, om den havde familiemedlemmer der så det :lolhit Ej jeg er altid bange for, at der er to af dem :unsure Det er jo jagtedderkopper og det siges jo, at der altid er to og det har jeg oplevet RIGTIG mange gange :wacko Så det var ikke nemt at gå i seng med det i tankerne :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fårk nu flytter jeg altså a1046.gif Er blevet jagtet af, en knap så stor edderkop, på terassen fordi jeg fejede t2.gif Okay den prøvede måske at løbe væk fra mig, men den kom tæt på min bare fødder b27.gif Nu klarer jeg snart ikke flere nærkontaktsoplevelser med edderkopper - hvert fald ikke det næste stykke tid :lol Og det er bare endnu mere svært, når man skal vise Tilde, at de ikke gør noget og man hvert fald ikke behøver at være bange for dem :D Heldigvis sover hun, så har hoppet rundt og bandet :)

Tror bare jeg dropper haven og så bliver siddende foran BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EUH!! Jeg er bare panisk angst for edderkopper :(

Vi har allerede haft en del af de små jagtedderkopper, du ved dem der bliver pænt store med MANGE hår på benene,som man tydeligt kan høre når de løber henover gulvet, og som ikke er blege for at hoppe på en, når de føler sig truet :puke

Jeg har klasket to med en klipklap, og så har kattene taget 4 på to dage. I låååååwe mine katte :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aihhhhhh føj :puke :puke :puke Kan næsten selv mærke den under foden... GYS...

Vi har dem også her.. Jeg sad i går og skrev i en bog da jeg kunne se noget i øjenkrogen :wacko :wacko En stor fed ulækker sort satan pilede over gulvet og jeg sag IKKE med fødderne nede resten af den dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

adr adr adr adr :blink

Her er der heldigvis ikke dukket nogle frem... endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

føj føj føj, jeg er glad for at vi skal spice frokost i centeret på onsdag og ikke hjemme hos dig for jeg tror virkelig ikke jeg kunne slappe af med de monstre jeg har set du har boende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EUH!! Jeg er bare panisk angst for edderkopper :(

Vi har allerede haft en del af de små jagtedderkopper, du ved dem der bliver pænt store med MANGE hår på benene,som man tydeligt kan høre når de løber henover gulvet, og som ikke er blege for at hoppe på en, når de føler sig truet :puke

Jeg har klasket to med en klipklap, og så har kattene taget 4 på to dage. I låååååwe mine katte :loveshower :loveshower

Jeg kender dem - det var sådan en jeg trådte på :blink Aner ikke hvorfor den allerede var så stor, fed og fuldvoksen, men dem har jeg allerede set nogle stykker af :wacko Måske de er på steorider :lol

Jeg har 2 katte, men alligevel bliver vi invaderet af edderkopper <_< Vores ældste kat kan godt klaske en, hvis han kan nå den imens han ligger ned, men vi skal selv fjerne liget :lolhit Den lille tror jeg måske kan holde dem lidt nede - eller det håber jeg ;) Vi fik hendes sidste august og hun jager da insekter, så håber hun vil tage dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aihhhhhh føj :puke :puke :puke Kan næsten selv mærke den under foden... GYS...

Vi har dem også her.. Jeg sad i går og skrev i en bog da jeg kunne se noget i øjenkrogen :wacko :wacko En stor fed ulækker sort satan pilede over gulvet og jeg sag IKKE med fødderne nede resten af den dag...

Og det er ikke rart vel? :D Jeg kan også love dig for, at jeg kigger hvor jeg sætter mine fødder nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

føj føj føj, jeg er glad for at vi skal spice frokost i centeret på onsdag og ikke hjemme hos dig for jeg tror virkelig ikke jeg kunne slappe af med de monstre jeg har set du har boende

Jamen jeg har ikke kunnet få bord, så vi bliver nødt til at være hjemme hos mig :haha Tror måske så nok, at der ville blive tyndt lidt ud i, hvem der ville komme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har ikke kunnet få bord, så vi bliver nødt til at være hjemme hos mig :haha Tror måske så nok, at der ville blive tyndt lidt ud i, hvem der ville komme :D

Kan du ikke få bord???

H siger at almindelig insektmiddel vil kunne tage dem sikkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke få bord???

H siger at almindelig insektmiddel vil kunne tage dem sikkert ;)

Jo jeg er bare ond :D

Vi skal ud og finde noget, når butikkerne åbner ;) For ellers bliver det en meget lang sommer :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hårlak kan iøvrigt sløve dem præcis nok til at man kan nu at klaske dem sådan én ;) Men pas på, de kan stadig hoppe <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuksen - i kan da få det igennem os ? ;) Vi kører ned på afdelingen senere.. skal i have noget med? (skriver dog lige en sms)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuksen - i kan da få det igennem os ? ;) Vi kører ned på afdelingen senere.. skal i have noget med? (skriver dog lige en sms)..

Tak fordi du vil tage noget med :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hårlak kan iøvrigt sløve dem præcis nok til at man kan nu at klaske dem sådan én ;) Men pas på, de kan stadig hoppe <_<

Kan de hoppe???? :blink :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER