Mor til de skønne

-

22 indlæg i dette emne

Vi får familiebesøg, og så skal vi til barnedåb ved min niece. Vi skal dog afsted dagen før, da det er for langt at køre på én dag. Så her er påsken godt besat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal absolut ingenting :) Vi skal nyde rollen som nybagte forældre og slappe af.

Manden vil dog tage Mille med i svømmehallen et par gange, så der sker lidt for hende. Vi skal også i skoven og gå lange ture :loveshower Men vi skal ikke til påskefrokoster. Mine forældre er i sommerhuset i Skåne og mine svigerforældre er igang med at flytte, så der er ikke den vilde tid for mange af os... :easter1:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag skal vi besøge et hold venner og derefter videre i sommerhus til lørdag med min familie. Lørdag aften får vi mine svigerforældre på besøg.

Søndag og mandag skal vi hygge hjemme. Forhåbentligt skal vi nyde det gode vejr i haven :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor skal møde mine piger for første gang her på fredag, så der skal vi til Randers. Eller skal jeg bare være hjemme.. tøserne skal nemlig over til deres far i påskeweekenden.. så der bliver stille...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have besøg af en masse familie, der skal møde Marlon, og ellers skal vi bare slappe af og hygge os.... Og nyde de sidste dage inden fars barsel er forbi.... :easter1:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er taget op i vores sommerhus ankom i aftes og nyder det allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt er manden på arbejde og jeg er hjemme med begge børnene, men i morgen kommer mine svigerforældre og bliver til på søndag....Hvis jeg overlever! ;) :D

Hvad vi skal finde på ved jeg ikke endnu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til en enkelt påskefrokost, til fødselsdag hos en ven, være børnefri, have besøg af min svigerfamilie - og slapper af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venindehygge - 50 års fødselsdag - gode venner på besøg - ingenting (havearbejde!) - påskefrokost ... og det var så den påske ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi tager ned i campingvognen i morgen,fredag kommer min far forbi og hygger. Søndag skal vi til nordjylland med mandens ene datter. Og så skal vi have Maria´s ting med hjem,da hun flytter herned nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været på minicruise til Oslo med min dejlige kæreste. Vejret var helt fantastisk :)

Resten af påsken skal vi til påskefrokost hos familien og ellers bare slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand skal arbejde torsdag-søndag. Jeg skal skrive bacheloropgave og eksamensopgave og så skal jeg til konfirmation på søndag... Så jeg kommer ikke til at mærke alverden til påsken i år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drenge tog ud til min mor forleden dag (søndag) og tirsdag tog Mads dem med til skagen til hans forældre, så der er ro herhjemme til at jeg kan skrive bachelor og eksamensopgaver. Det er vildt underligt at være alene hjemme, og at være uden drengene i så lang tid. Men jeg får brugt tilden godt og jeg ved at de har det godt.

Jeg håber jeg kan nå op og holde lidt ferie sammen med dem på fredag, men det må tiden vise

God påske til jer alle :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lagt sten ude i haven de sidste 3 dage, håber vi bliver færdig i dag ;) Er ved at have lidt lange arme. I morgen skal ungerne om til deres faster og onkel og sove der til fredag, så torsdag eftermiddag skal vi bare slappe af og hygge inde på sofaen og nyde stilheden :D Når vi har hentet ungerne fredag, så tager vi i legoland. Lørdag, søndag og mandag skal vi have lavet nogle af alle de små ting som vi er i gang med, men ikke er færdig med endnu :) Gud hvor jeg glæder mig til at vi er færdig med at bygge på det her hus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have givet huset olie :wacko

Jeg var ude sent i aftes og give det algerens, det skal jo gøres, og jeg er nødt til at gøre det, når der ikke er nogen der "kigger" pga det forbandede angst. Mikkel var med ude og hjalp :loveshower Og pludselig kom manden ud og tog over. Så det var rimlig hurtig overstået :)

Imorgen skal det renses af, og så skal der oliereres på fredag satser jeg på. Det er sån set de eneste planer vi har for påsken. På tirsdag kommer de nemlig og graver ud til nye forhave og terrasse, så det skal være færdigt inden :glad

Nå ja, selvfølgelig skal der også være noget for børnene, så der bliver da påskeægsjagt som sædvanlig på søndag :glad :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til påskefrokost påskedag/søndag, ellers skal jeg i haven. Og lang fredag vil jeg en tur i kirken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påskefrokost, grilhygge og en tur i danmarks akvarie :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en enkelt påskefrokost, ellers står den her på opgaveskrivning, mend Daniel tager ungerne så meget ud af huset som muligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til påskefrokost med 2 vennepar i aften - imorgen står den på påskefrokost med min familie..

Lørdag, søndag og mandag byder nok på sofa og havehygge forestiller jeg mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke de store planer.

En tur i zoo, i skoven og besøge venner og famiilie- vi tager en dag ad gangen og nyder manden har fri:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være hjemme det meste af tiden og nyde haven og vejret, gå nogle lange ture, nyde vores bys caféer osv. Vi har haft 25-30 grader de sidste 2 ugers tid.

Søndag kommer mine forældre, tirsdag skal vi alle i Disneyland Paris og ellers skal ungerne bare råhygge med mormor og morfar - og vi skal grille, drikke god vin osv.

Torsdag tager mine forældre hjem igen og Josephine og jeg flyver med, da min moster holder 75 års fødselsdag fredag og min mor har fødselsdag lørdag. Søndag skal jeg kigge på hus og så flyver vi hjem igen om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER