Malene84

Gravidbilleder

23 indlæg i dette emne

Vi går så småt og planlægger at få taget billeder maven af en prof. i et studie. Regner med at det skal være omkring uge 30-33, så et sted henne i juni. Vi skal lige finde en som ikke er så dyr. Det kunne også være skønt hvis de har en pakkeløsning med billeder af baby efterfølgende.

Er det noget I har tænkt jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har overvejet det. Jeg synes det kunne være nogen gode minder at have.

Min mands onkel er egentlig fotograf, men jeg ved ikke om jeg vil kunne lide at få taget billederne af ham. Overvejer at finde en anden hvis det skal gøres :blush

Jeg tror så tilgengæld jeg vil spørge onklen om han vil være med til at tage nogen billeder når den lille kommer. Måske en gang om måneden. Jeg har ikke snakket med manden om det endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, jeg har heller ikke så meget lyst at en mand skal tage billeder af mig med så meget bar hud. Og også lidt akavet med en onkel hehe.

Men god idé at få ham til at tage billeder af baby senere hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en meget dygtig veninde, der også tog nogle helt fantastiske boudior billeder af mig til vores bryllup, til manden i morgengave. Hende regner jeg med at kunne alierer mig med i løbet af juli og så få taget nogle gode mave billeder!!!

Hendes hjemmeside hedder www.lillako.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en rigtig god idé.

Fik selv taget nogen i uge 20, skal igen omkring uge 30 og så gerne lige op til terminen.

Dem i uge 20 gav jeg slet ikke noget for, og de er virkelig gode.

Er allerede blevet spurgt om vores kommende babydreng må blive brugt som model hos photo care 1 gang om måneden det første år, og så får jeg dem gratis.

Er vildt glad for at få det tilbud og bliver super fedt med en masse gode billeder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ved begge børn fået taget fantastiske mavebilleder, af en fotografven, og det er sådan et kært minde, begge gange var det i 30. uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en meget dygtig veninde, der også tog nogle helt fantastiske boudior billeder af mig til vores bryllup, til manden i morgengave. Hende regner jeg med at kunne alierer mig med i løbet af juli og så få taget nogle gode mave billeder!!!

Hendes hjemmeside hedder www.lillako.dk

Altså Mette... Hvor kender du Sofie fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Mette... Hvor kender du Sofie fra?

Jeg har gået på efterskole med den dejlige tøz :balloon

- hvad med dig?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på efterskole med den dejlige tøz :balloon

- hvad med dig?!

Hun er igang med samme udannelse - samme sted - som jeg blev færdig med sidste år .. Så det er derigennem vi kender hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til noget fødselsdag i weekenden og fik af en anden gravid anbefalet "Den lille københavner" til scanning. Jeg var lige inde på deres hjemmeside og kan se de også har fotografering rimelig billigt synes jeg.

Et lille link til siden Den lille københavner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Carsten Thamdrup Lund - tror det hedder Thamdrup Foto på Amager.

Han er så dygtig - rigtig gode priser og meget behagelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke billeder har I tænkt jer, at fotografen skulle tage?

Jeg har forestillet mig noget lignende disse:

mg_0098_800.jpg

mg_8386_800.jpg

blog.jpg

mavebillede.jpg

IMG_9809B.jpg

lol_gravtest_forsid_463956v.jpg

gravid2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja noget i den stil du viser :) jeg er ikke helt sikker på jeg vil være helt nøgen dog. Og så skal der også være billeder med manden, hvor han holder om maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til fotograf, og jeg er SÅ spændt på hvordan det gik. Jeg har ikke set nogle af dem endnu, men min søster var med, som min "bodyguard", og hun så nogle af dem og virkede meget positivt overrasket :glad Det var jo nøgen foto, så jeg ville gerne have en ekstra med, bare så jeg ikke var helt alene med den mandlige fotograf, og søster klarede rollen så fint - hun spurgte engang imellem, lidt hviskende, er du ok?! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh glæder mig til du viser dem frem :D

Hvor meget måtte du gi for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil have taget nogen billeder lige op til termin. Jeg regner med at få dem taget samme sted, hvor jeg fik taget boudoir billeder til morgengave. De blev ihvertfald rigtig gode, og så var det en kvindelig fotograf i Aulum. Hund hedder Ester Foto. Det skal ihvertfald være nogen, hvor min mand er med og holder om maven :wub

Jeg tror ikke, at jeg vil være helt nøgen... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blander jeg mig lige lidt i Jeres TG-tråd :blush

Hvis der søges dygtige kvindelige fotografer i KBH, så har jeg et par fif.

Diana Myrndorff er en rigtig dygtig og sød pige og da hun er ved at starte eget firma kan jeg forestille mig, at det ikke er så dyrt. Det er hende der har taget fashion-brude-billeder af både mig og min søster indenfor den sidste måned og vi har allerede booket en tid hos hende til fælles mavebilled-tagning i november.

Vil man have en rigtig professionel (og er villig til at betale lidt mere) så har Amanda Thomsen mine varmeste anbefalinger! Hun var fotograf til vores bryllup og er virkelig dygtig. Og så er hun også sød og behagelig at være sammen med ;)

Bare et par fif fra mig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prof. fotograf :toot

Så har jeg været en tur hos en amatør fotograf, der virker meget dygtig og seriøs. Han søgte en model til nogle gravid-billeder, og jeg tilbød min hjælp, imod at få en kopi af billederne når de var færdigredigerede.

Hans hjemmeside er: jansdal.dk og indeholder mange flotte billeder af brudepar, babyer, gravide og portrætter af diverse personer.

Jeg har nu modtaget det første færdigredigerede billede, som han tog af mig!

(vi prøvede at efterligne billedet oppe i hjørnet. Det er mig på det store billede)

post-379-086468400 1308494475_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været afsted til fotograf :) det var i torsdags, da jeg var 33+0 og en rigtig god oplevelse. Valget faldt på Lille Københavner, fordi Thamdrup Foto har barsel. Hos Lille Københavner kunne jeg selv bestemme tidspunktet og fik hurtigt en aftale. Det var en kvindelig fotograf, men jeg havde nu også min kæreste med, for han skulle med på nogle af billederne.

Jeg startede faktisk med nøgenfotos fordi jeg ville have dem overstået uden at få undertøjsmærker på kroppen. Man kunne vælge 10 billeder ud (det var ret svært!), hvoraf 2 bliver fremkaldt, det ene sat i ramme og alle 10 får man på en disc. Alt det for 900,- Vi har jo så set billederne og de så ud til at være ret gode :) men vi glæder os til at tage ind og hente hele pakken. Vi valgte 8 af dem til at være sort/hvid og så 2 i farve. Er spændt på at få dem hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prof. fotograf :toot

Så har jeg været en tur hos en amatør fotograf, der virker meget dygtig og seriøs. Han søgte en model til nogle gravid-billeder, og jeg tilbød min hjælp, imod at få en kopi af billederne når de var færdigredigerede.

Hans hjemmeside er: jansdal.dk og indeholder mange flotte billeder af brudepar, babyer, gravide og portrætter af diverse personer.

Jeg har nu modtaget det første færdigredigerede billede, som han tog af mig!

(vi prøvede at efterligne billedet oppe i hjørnet. Det er mig på det store billede)

post-379-086468400 1308494475_thumb.jpg

Hej Mette...

Weee - Hvor er det flot! Jeg er helt vild med de der billeder i profil (S/H) og hvor er det lykkedes jer flot at ramme jeres udgangspunkt! -Og du ser rigtig rigtig flot ud.

Jeg er ikke helt så modig som du er - men da en kollega tilbød at tage billeder af mig i fredags (påklædte) sprang jeg også til (jeg har vedhæftet det, efter egen mening, flotteste resultat..

post-1732-063557400 1308562752_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow nogle flotte billeder! Jeg ville ønske at jeg var så modig og glad for min gravide krop at jeg ville få taget sådan nogle billeder. Sejt gået!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow nogle flotte billeder! Jeg ville ønske at jeg var så modig og glad for min gravide krop at jeg ville få taget sådan nogle billeder. Sejt gået!!

-Det gjorde slet ikke ondt;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER