Mor til de skønne

-

17 indlæg i dette emne

Jeg har været i blomsterparken, og den er rigtig skøn at gå rundt i, og der er også en del dyr osv at se der. Har dog ikke boet på campingpladsen, men har hørt den skal være meget god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var der for mange år siden, synes det var et rigtig hyggeligt sted den gang. Men har hørt at det er ved at være meget slidt og ikke alle de penge vær mere, men om det passer ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste tre år har jeg haft årskort til blomsterparken - FANTASTISK STED! Det samme med svømmehallen (selvom der lige er en kende for meget klor i vandt - føj ;) )

Jeg har været på campingpladsen/sommerhusområdet meget som lille, og har kun gode minder omkring det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har de sidste par år været deroppe en weekend i september hvor de holder lastbiludstilling..

Jeg synes det er Så hyggeligt at gå rundt og kigge på dyrene og på alle de smukke blomster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var for nogle år siden i blomsterparken og det var virkelig rigtig hyggeligt.. Vi havde mad med vi spiste, mens vi kiggede på blomster og der er rigtig mange og det var et imponerende syn..

Vi har dog kun været der.. Der er vist også et vandland, men der var vi ikke.. Er der ikk ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var der sidste år, og det var virkelig et rigtig godt sted. Der er bare så mange ting man kan lave med børn. Vi var så glade for det at vi igen i år har valgt at bestille en uges ferie der. Spørg hvis der er noget specielt du vil vide....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til, at jeg kan glæde mig endnu mere nu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/4/2011 at 6:18 PM, flicka21 said:

Vi var der sidste år, og det var virkelig et rigtig godt sted. Der er bare så mange ting man kan lave med børn. Vi var så glade for det at vi igen i år har valgt at bestille en uges ferie der. Spørg h?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ved at være en del år siden, men det jeg kan huske der fra, så var det rigtig hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder rigtig godt, for vi har netop valgt Jesperhus p.g.a Tilde, som er 2 år på det tidspunkt ;)

Deres vandland er det delt op, så der er noget for alle aldergrupper? Her tænker jeg selvfølgelig på et børnbasin Tilde kan være i ;)

Hvordan er deres legeland? Er der også noget for de mindste?

:)

Deres badeland er delt op så man kan sagtens være der med de helt små børn. Sidste år var Vores børn 2 og 3 år.

Legelandet er også for alle aldresgrupper, men den store legeplads ved informationen er efter min mening for lidt større børn. Men der er jo også flere legepladser som man sagtens kan bruge når man er 2 år :-)

I Parken er der også rig mulighed for at lege både store og små.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deres badeland er delt op så man kan sagtens være der med de helt små børn. Sidste år var Vores børn 2 og 3 år.

Legelandet er også for alle aldresgrupper, men den store legeplads ved informationen er efter min mening for lidt større børn. Men der er jo også flere legepladser som man sagtens kan bruge når man er 2 år :-)

I Parken er der også rig mulighed for at lege både store og små.....

Lyder helt perfekt, tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal dertil i påsken. Det var vi også sidste år :kram2 Det var rigtig hyggeligt, og vi glæder os meget igen. Dog er parken og udendørs badeland så ikke åbent.

Men der er mange sjove ting, og i år åbner de et nyt legeland - jungledyret hugo land.

Synes bestemt godt i kan glæde jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal dertil i påsken. Det var vi også sidste år :kram2 Det var rigtig hyggeligt, og vi glæder os meget igen. Dog er parken og udendørs badeland så ikke åbent.

Men der er mange sjove ting, og i år åbner de et nyt legeland - jungledyret hugo land.

Synes bestemt godt i kan glæde jer :kram2

Rigtig dejligt at høre så mange positive meldinger :kram2 Glæder mig bare endnu mere nu :glad

Vi har øvrigt lejet et familetelt, nogen der har prøvet det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bor jeg på Mors og er tit omkring Legind Bjerge og i sæsonen bruger jeg også meget tid i Jesperhus og vil mene det er et pragtfuldt camping-ferie center - blomsterparken er rigtig skøn for både børn og voksne og der er mange faciliteter som gør det sjovt at være der :)

vil dog fraråde bowling centeret, der er ALT for mange mennesker der, servicen er ofte dårlig pga. stress og få få mennesker og det er aldrig til at få en bowlingbane deroppe. :) så vil jeg hellere råde jer til en skøn aften på restaurant China House inde i gågaden, hvis i er til kinesisk kogekunst, samt en god film i biografen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bor jeg på Mors og er tit omkring Legind Bjerge og i sæsonen bruger jeg også meget tid i Jesperhus og vil mene det er et pragtfuldt camping-ferie center - blomsterparken er rigtig skøn for både børn og voksne og der er mange faciliteter som gør det sjovt at være der :)

vil dog fraråde bowling centeret, der er ALT for mange mennesker der, servicen er ofte dårlig pga. stress og få få mennesker og det er aldrig til at få en bowlingbane deroppe. :) så vil jeg hellere råde jer til en skøn aften på restaurant China House inde i gågaden, hvis i er til kinesisk kogekunst, samt en god film i biografen :)

Uh kinesisk mad er vi alle til :mam Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh kinesisk mad er vi alle til :mam Tak :)

det var så lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER