Nitzen1987

Kender I det???

7 indlæg i dette emne

Jeg var en tur med manden i Randers storcenter i dag, hvor vi spiste frokost og fik købt et par ting. I den tid vi er derude ser vi flere par (kærestepar, mand/kone, bedsteforælder/mor) komme gående med barnevogn med små spædbørn i. Hver gang er jeg ved at vride nakken/halsen af led og mærker mit biologiske ur tikke <_< Er jeg der andre end min, der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes altid, at når man gerne selv vil noget, så ser man det alle steder. Kan huske da jeg lige var blevet gravid, så så jeg også barnevogne og andre gravide alle steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh ja det har jeg også oplevet. Lige meget hvor jeg var sidste sommer, så så jeg enten gravide maver, barnevogne eller lignende. Da vi var på bryllupsdagsferie, ja hvad skete der så? den eneste tjener, som jeg bare ikke magtede kom hele tiden hen til os med sin store fine meget gravide mave. Jeg tudede hele aftnen, da vi var kommet over på vores værelse.

Nu har det ændret sig, jeg ser børn med anderledes udseende i retning af andre hudfarver, og adopteret børn. Jeg tror at man ser efter, hvor ens fokus er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt melde mig på her jeg ser gravide maver over det hele men det hjælper jo hellere ikke at 3 forældre par er gravide på mit arb øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ooooh ja. Jeg ønsker mig brændende nr. 3. Jeg synes også, at jeg ser babyer over alt, men kunne forestille mig, at jeg ville se det endnu mere, hvis jeg stadig var barnløs. Ønsker dig pøj pøj. Krydser for, at du snart står med en baby i dine arme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja har det lige som dig.

det føles som om der er baby boom lige pludselig. der er bare babyer, barnevogne og gravide maver lige meget hvor man ser hen.

jeg kan fortælle at det ikke er anderledes hvis man er i vietnam. der er flere mennesker og det er desværre = flere gravide og babyer.

jeg håber for jer at i snart får jeres egen lille baby i kan kigge på. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er OVERHOVEDET ikke den eneste!

Min kæreste er heldigvis mindst lige så skruk som jeg, så det er ikke helt så "pinligt" :) Jeg glæææææder mig bare SÅ meget til det bliver min tur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER