Guest baby2011

Verden i følge Bubber

50 indlæg i dette emne

Hmm... Den udsendelse rykkede mig faktisk ikke ret meget. Ingen tvivl om at det med geden var forfærdeligt, men den blev jo helt åbenlyst holdt fast mod sin vilje...

Jeg er stadig tvivlende overfor om f.eks. en hund, der har sex med en kvinde lider nogen overlast. Jeg ville godt have hørt lidt mere fra de der mennesker, der havde dyresex og hvad der foregår inde i deres hoved og hvor meget de går op i dyrets ve og vel. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej hvor er det i min verden sygt :( Jeg ved simpelthen ikke hvad der rører sig oppe i hovedet på de mennesker.. Føj, hvor er det klamt og ulækkert...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, ville alle ikke kunne se, at det er Bubber? :badgirl

Jo han var godt nok letgenkendelig.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gider jeg simpelthen ikke spilde min tid med, jeg elsker dyr, så gider ikke se på folk der ikke kan finde ud af at behandle dem ordentligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også kunne kende bubber... :P

På alle tænkelige måder, synes jeg det er forkert.. Måske ikke lige så forkert som pædofili - men det er tæt ved.. Den eneste grund er at selvfølgelig er det mere forfærdeligt når det er et BARN end et dyr..

Ham som snakkede om landmændene, havde jo selvfølgelig i pointe - men jeg synes også at der er forskel på de forhold man ligesom "gør" det under..

En ting er at mænd har tanken - min eks havde også den der med en hest og en pige - han havde TANKEN... Men der er altså lang vej fra tanken også til at glo på det eller udføre det...! FØJ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ligesom Bubber, at dyresex skal forbydes, men kan da godt se problematikken i om man så også skal forbyde fx stimulationen grise, når de skal insemineres :unsure så bliver det jo en lovgivning med en masse undtagelser... Men synes generelt, at det er nogle godt programmer Bubber får lavet, da de skaber en debat i samfundet... God morgen Danmark tager også fat på emnet i morgen, så det tror jeg da lige, at jeg skal se, mens at jeg arbejder med min bachelor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine unge dage viste de abernes planet. Ikke bubber :)

Dengang blev det ikke debatteret? :huh

2008_7_master_of_cats.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også kunne kende bubber... :P

På alle tænkelige måder, synes jeg det er forkert.. Måske ikke lige så forkert som pædofili - men det er tæt ved.. Den eneste grund er at selvfølgelig er det mere forfærdeligt når det er et BARN end et dyr..

Ham som snakkede om landmændene, havde jo selvfølgelig i pointe - men jeg synes også at der er forskel på de forhold man ligesom "gør" det under..

En ting er at mænd har tanken - min eks havde også den der med en hest og en pige - han havde TANKEN... Men der er altså lang vej fra tanken også til at glo på det eller udføre det...! FØJ...

Jeg kan også godt se hans tanke omkring insemination af grise, men tænkte bare at de mennesker der udfører en insemination, jo ikke har lyst til sex med dyret... Det har de andre jo og det er det der gør det super klamt for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se hans tanke omkring insemination af grise, men tænkte bare at de mennesker der udfører en insemination, jo ikke har lyst til sex med dyret... Det har de andre jo og det er det der gør det super klamt for mig..

Der kan jo godt være nogen af dem, som får et kick af det.. Det ved man jo ikke!!

Men jeg synes også forskellen er om man tænker "større" end sine egne fysiske og seksuelle behov..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan jo godt være nogen af dem, som får et kick af det.. Det ved man jo ikke!!

Men jeg synes også forskellen er om man tænker "større" end sine egne fysiske og seksuelle behov..

Ja det er jo heldigvis aldrig til, at vide,men jeg vælger at tro de ikke har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan jo godt være nogen af dem, som får et kick af det.. Det ved man jo ikke!!

Men jeg synes også forskellen er om man tænker "større" end sine egne fysiske og seksuelle behov..

Jeg har det faktisk lige modsat. Jeg kan ikke se idéen i at forbyde det, fordi man synes det er forkert at mændene (eller kvinderne) får en nydelse ud af det. Hvis det skader dyret, så er det AFGJORT forkert. Men nu f.eks. i tilfældet med grisene, hvor man vel må gå ud fra at de ikke lider overlast, så kan jeg ikke se, hvad problemet skulle være i at manden også fik noget ud af det.

For mig giver det ikke mening at forbyde noget fordi jeg synes at det er klamt eller underligt. Jeg synes også at urinsex og lortesex er ulækkert, men hvis der ikke er nogen, der lider overlast ved det, så synes jeg da endelig at folk skal fortsætte (og gøre grundigt rent bagefter :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også kunne kende bubber... :P

På alle tænkelige måder, synes jeg det er forkert.. Måske ikke lige så forkert som pædofili - men det er tæt ved.. Den eneste grund er at selvfølgelig er det mere forfærdeligt når det er et BARN end et dyr..

Ham som snakkede om landmændene, havde jo selvfølgelig i pointe - men jeg synes også at der er forskel på de forhold man ligesom "gør" det under..

En ting er at mænd har tanken - min eks havde også den der med en hest og en pige - han havde TANKEN... Men der er altså lang vej fra tanken også til at glo på det eller udføre det...! FØJ...

Det er jeg tilgengæld MEGET enig i. Der er jo også dem, der fantaserer om voldtægt, men det er da heldigvis ikke ensbetydende med at de udlever det :) Men når nu dyresex er lovligt (modsat voldtægt), så tænker jeg at der nok er en del, der har gjort det, når man nu tænker på at tanken lever i bedste velgående hos en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare, at dyrene ikke nødvendigvis lider overlast, men de har ikke mulighed for at sige fra over for de mennesker der skal have stillet deres seksuelle lyst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare, at dyrene ikke nødvendigvis lider overlast, men de har ikke mulighed for at sige fra over for de mennesker der skal have stillet deres seksuelle lyst...

I nogle tilfælde har de vel. Både heste og geder kan sparke og hunde kan bide. Hvis de er forhindret i det, så er det selvfølgelig forkert. Men så taler vi om en anden situation. En hund, der bliver stimuleret og derefter hopper på en kvinde... Altså et eller andet sted tænker jeg, at den godt kan sige fra, hvis den ikke ville...

Det er selvfølgelig noget HELT andet med det, som hende dyrlægen snakkede om, med dem der satte elastikker på dyrene og gav dem medicin, men det ER jo også ulovligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad egentlig vide hvad det giver at parre en kvinde med en hund? :unsure (aner intet om det, men kan det give noget, eller ville det aldrig kunne lade sig gøre at krydse to så forskellige racer?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skulle se det - og har nu set det. Jeg er ikke overrasket over at det eksisterer, men er overrasket over, at folk kan finde på at trænge ind på privat grund og krænke dyrerne. Sikke syge mennesker.... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad egentlig vide hvad det giver at parre en kvinde med en hund? :unsure (aner intet om det, men kan det give noget, eller ville det aldrig kunne lade sig gøre at krydse to så forskellige racer?)

Jeg tror ikke, at det ville kunne blive til noget :) Såvidt jeg har forstået kan man ikke engang parre end hund og en kat, så jeg tror ikke at man kan parre hund og menneske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det ikke set, for det gad manden ikke glo på. Men jeg optog det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke parre på tværs af arter :) En art er netop defineret ved at de kan få børn sammen nemlig..

Men den holder jo ikke med at sige at det er okay så længe dyrene ikke lider overlast, og ikke siger fra..

Hvad med de piger på 12-13-14 år som "skal i bad med far og stå tæt" ? De har også muligheden for at sige fra.. De har endda en større bevidsthed om hvad "rigtigt og forkert" er end et dyr... I flere tilfælde, står de jo faktisk bare meget tæt op af faren, og han får en udløsning(giver sig selv)... Dermed lider de INGEN overlast(fysisk).

Vi ved jo ikke hvad der sker i dyrenes hoveder - vi kan ikke vide om den ged lider af søvnløshed, og angst.. Går med tvangstanker eller andet... Ved det er groft sat op - men det ved vi faktisk ikke!!!!

Jeg synes bare ikke det er okay.. Slet ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om geden ikke sparkede eller bed fra sig i klippet der blev vist, kunne man jo tydeligt se den ikke havde "lyst".. Den fjernede jo bagenden nogle gange inden den i min verden syge idiot kunne komme til :( :(

Jeg har tænkt meget over programmet, for som Bubber også sagde, så er det mennesker man møder på gaden som se helt almindelige ud.. Det er jo i gennemsnit 7 ud af 100 mænd der har haft dyresex.. Det er for mange.. Og så er der alle dem der har tænkt tanken, som heldigvis ikke har udført det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine unge dage viste de abernes planet. Ikke bubber :)

Dengang blev det ikke debatteret? :huh

2008_7_master_of_cats.jpg

Det er jo en af mine yndlingsfilm :)

Men vi ved vel, vi fleste ihvertfald at denne film er fiktion.. Det er det desværre ikke i den virkelige verden :( Tror det kan være en af årsagerne til den manglende debat... Og man ser jo heller ikke sex mellem abe og menneske..

Forresten er den med Mark Wahlberg en meget bedre udgave :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine unge dage viste de abernes planet. Ikke bubber :)

Dengang blev det ikke debatteret? :huh

2008_7_master_of_cats.jpg

Da vi var unge Martin, sad Bubber og gloede i et badekar - Det var der ikke så meget krudt over :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke parre på tværs af arter :) En art er netop defineret ved at de kan få børn sammen nemlig..

Men den holder jo ikke med at sige at det er okay så længe dyrene ikke lider overlast, og ikke siger fra..

Hvad med de piger på 12-13-14 år som "skal i bad med far og stå tæt" ? De har også muligheden for at sige fra.. De har endda en større bevidsthed om hvad "rigtigt og forkert" er end et dyr... I flere tilfælde, står de jo faktisk bare meget tæt op af faren, og han får en udløsning(giver sig selv)... Dermed lider de INGEN overlast(fysisk).

Vi ved jo ikke hvad der sker i dyrenes hoveder - vi kan ikke vide om den ged lider af søvnløshed, og angst.. Går med tvangstanker eller andet... Ved det er groft sat op - men det ved vi faktisk ikke!!!!

Jeg synes bare ikke det er okay.. Slet ikke...

Jamen jeg tænker, at NETOP fordi mennesker har en større bevidsthed om hvad der er rigtigt og forkert, så tror jeg, at det skader dem mere... Pædofili er forfærdeligt, men jeg tror faktisk, at en stor portion af det forfærdelige ligger i at vi mennesker har besluttet, at det er forfærdeligt... Og sådan nogle beslutninger tvivler jeg lidt på at dyr har mentale evner til at tage.

Jeg er ikke som sådan nogen stærk fortaler for at dyresex skal være lovligt, men jeg er modstander af at forbyde det, primært fordi man synes at det er ulækkert. Og jeg tror ikke rigtig på at en ged kan have tvangstanker, i hvert fald ikke, hvis den iøvrigt opfører sig normalt... Og når en hund - til stor irritation og forargelse for mange mennesker - kan hoppe glad og frejdig og seksuelt opstemt op af ens ben, så tvivler jeg bare lidt på, at den ville tage skade af hvis den "ramte lidt højere oppe end knæet".

Jeg tænker også lidt, at dyr der har sex (altså med andre dyr) vel heller ikke altid er 100% velvillige til at starte med? Jeg tror faktisk at geden ville sparke, hvis den virkelig var generet... Ellers så tænker jeg lidt - ulækkert som det er - er det "endnu en ting, som det finder sig i fra underlige mennesker". Det er jo heller ikke naturligt for hunde at være i snor, for køer at være i malkemaskiner, for grise at blive insemineret af landmanden, for kaniner at leve i bur og blive nusset af små børn og for heste at blive reddet på.

Jeg siger ikke at alle bare skal have lov til at gå løs på dyrene, og jeg holder selvfølgelig på, at dem der skader dyr skal straffes HÅRDT og ikke må være sammen med dyr. Men jeg synes faktisk, at der er flest rationelle argurmenter for at det er iorden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg tænker, at NETOP fordi mennesker har en større bevidsthed om hvad der er rigtigt og forkert, så tror jeg, at det skader dem mere... Pædofili er forfærdeligt, men jeg tror faktisk, at en stor portion af det forfærdelige ligger i at vi mennesker har besluttet, at det er forfærdeligt... Og sådan nogle beslutninger tvivler jeg lidt på at dyr har mentale evner til at tage.

Jeg er ikke som sådan nogen stærk fortaler for at dyresex skal være lovligt, men jeg er modstander af at forbyde det, primært fordi man synes at det er ulækkert. Og jeg tror ikke rigtig på at en ged kan have tvangstanker, i hvert fald ikke, hvis den iøvrigt opfører sig normalt... Og når en hund - til stor irritation og forargelse for mange mennesker - kan hoppe glad og frejdig og seksuelt opstemt op af ens ben, så tvivler jeg bare lidt på, at den ville tage skade af hvis den "ramte lidt højere oppe end knæet".

Jeg tænker også lidt, at dyr der har sex (altså med andre dyr) vel heller ikke altid er 100% velvillige til at starte med? Jeg tror faktisk at geden ville sparke, hvis den virkelig var generet... Ellers så tænker jeg lidt - ulækkert som det er - er det "endnu en ting, som det finder sig i fra underlige mennesker". Det er jo heller ikke naturligt for hunde at være i snor, for køer at være i malkemaskiner, for grise at blive insemineret af landmanden, for kaniner at leve i bur og blive nusset af små børn og for heste at blive reddet på.

Jeg siger ikke at alle bare skal have lov til at gå løs på dyrene, og jeg holder selvfølgelig på, at dem der skader dyr skal straffes HÅRDT og ikke må være sammen med dyr. Men jeg synes faktisk, at der er flest rationelle argurmenter for at det er iorden...

Jeg kan sagtens se dit argument i at det ikke skal forbydes fordi vi er en masse mennesker der synes det er klamt, for der er også mange ting inde i sexverdenen som jeg synes er klamt, men som ikke er forbudt.. Som du selv nævner, synes jeg jo det er klamt og ulækkert når folk pisser og skider på hinanden, men forskellen er blot at de ikke har noget imod det .. Hvis begge parter er enige i deres fantastier, skal de også have lov at udføre dem ( bare de lige nupper et bad bagefter, inden de går ned og handler :P )

Dyrene kan jo af gode grunde ikke snakke og de kan ikke fortælle os deres følelser så, så længe jeg ikke ved om de lider nogen overlast ved dyresex, synes jeg stadig det skal forbydes.. Der skal nok være dyr der ikke lider ved det, men dyret kan jo også sagtens undvære det..Ihvertfald med mennesker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dyrene kan jo af gode grunde ikke snakke og de kan ikke fortælle os deres følelser så, så længe jeg ikke ved om de lider nogen overlast ved dyresex, synes jeg stadig det skal forbydes.. Der skal nok være dyr der ikke lider ved det, men dyret kan jo også sagtens undvære det..Ihvertfald med mennesker.

:ditto er enig her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER