MLM

Jeg har løget for min mand

16 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger bare sige selv, men sagen er den at jeg pt er i Norgen med mit arbejde og igår da jeg ankom til mit hotel ser jeg der er det største og mest indbyende badekar ever.

Nå men jeg får fyldt op og manden ringer jeg og gider faktisk ikke rejse mig og tage den.

Jeg ligger i badekaret og hygger maks og læser.

Bagefter gør jeg lige det sidste klar til idag og jeg ser at manden har sendt en godnat sms og spurgt om jeg ikke lige ringer tilbage.

Mendet gør jeg faktisk ikke for di jeg bare havde brug for at være mig selv og trække stikke totalt ud jeg har ikke haften dag for mig selv siden jeg fik de 2 famøse streger og har desværre ikke været skide go til at lytte til mig krop.

Og da jeg så lå i badekaret slog det mig lige hvordan jeg ærligt talt havde manglet at trække stikket ud og bare være mig selv.

Så jeg ringede først her ti lmorgen og sagde at jeg var faldt i søvn (selvom jeg sad og spiste melon, vindruer og drak den bedste kolde cola i verden)

Slemme slemme mig men jeg havde bare brug for det.

Med dette indlæg vil jeg lige sige at I dælme ikke må glemme jer selv og det er helt fantastisk at lige få et par timer sommetider hvor man ikke skal være noget for andre ende for sig selv.

Husk jer selv tøser

Kram den løgnagtige kone og mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj, bliver helt misundelig når jeg hører badekar, cola og melon :gp

Tror faktisk jeg kunne have fundet på den samme hvide løgn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det der synes jeg er ok :) Jeg er ALT for dårlig til at gøre det, men gid jeg kunne, bare engang imellem.. Vi har nok alle brug for det. Mere end vi selv tror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, bliver helt misundelig når jeg hører badekar, cola og melon :gp

Tror faktisk jeg kunne have fundet på den samme hvide løgn ;)

Det var bare så meget verdensklasse og hvis jeg havde fortalt ham det her til morgen er jeg sikker på at han ville have sagt at det var dejligt for mig og han kan sagtens unde mig det.

Men synte sfaktisk det er lidt dejligt at have min egen lille hemmeligehed griner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det der synes jeg er ok :) Jeg er ALT for dårlig til at gøre det, men gid jeg kunne, bare engang imellem.. Vi har nok alle brug for det. Mere end vi selv tror :loveshower

Jeg gør aldrig sådan noget jeg har kun været afsted en aften i dette år alene ellers har jeg haft min søn og vores hus da min mand faktisk næsten har haft weekendvagt siden eller været på tur.

Jeg kan heller ikke normalt, men gud hvor var det dejligt og jeg kommer til det igen tro mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor lyder det bare skønt! Sådan en løgn synes jeg også er helt okay :loveshower

Det kunne jeg lige klare og jeg har endda både badekar, melon og kold cola, men gider ikke lette mig fra sofaen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor lyder det bare skønt! Sådan en løgn synes jeg også er helt okay :loveshower

Det kunne jeg lige klare og jeg har endda både badekar, melon og kold cola, men gider ikke lette mig fra sofaen :lol

>Kan du komme afsted NU :-)))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jeg også sagtens have fundet på :) Vil så mene at jeg er god til at gøre ting for mig selv, men det ændrer sig sikkert den dag jeg får børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejlig lækker lille løgn, sådan en kunne jeg også godt bruge :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dårlig til at lyve, jeg ville nok bare ha' sagt dagen efter "havde set du havde ringet, men trænger bare til at koble fra og tænke på mig selv til en forandring" og så ville jeg lade min mand være sur den halve time det tager, for han ville HELT sikkert kunne forstå det og så også selv begynde at nyde at han var lidt alene :)

Jeg ville ikke ha' det dårligt med at stikke ham en så lille løgn, men jeg ved også bare at hvis jeg fortalte ham det på et andet tidspunkt, ville han alligevel blive pigefornærmet :P Så hellere bare fortælle det med det samme hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du tænker på dig selv.. med hensyn til løgnen havde jeg nok også bare sagt det som det var.. men skønt du fik koblet fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe dejligt indlæg. :) Jeg tror nu også, at jeg havde sagt det, som det var om morgenen, men uanset hvad, synes jeg, at det er supersejt, at du trak stikket ud og ignorerede telefonen og bare hyggede dig! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige dér synes jeg bare det er helt ok :kram2

Du har jo så evigt ret! Vi kvinder er bare generelt dårlige til at gøre noget for os selv <_<

Til alle Jer cola-hungrende quinder; Jeg giver gerne et glas cola, hvis nogen kan få låget af de 2L der står i mit køleskab! :angry <_< Lårde låg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare misundelig.....har tit overvejet at booke en overnatning bare til MIG og få MIG-tid.

Men så kigger jeg på mine dejlig datter også glemmer jeg alt om MIG-tid.

Er super dårlig til at få MIG-tid og burde helt sikkert være bedre til det.

Var til frisøren i går for første gang siden jeg fik min datter og hvor jeg nød det.

Og tænk..... min mand og datter overlevede timerne alene indtil jeg var hjemme igen ;)

For mig drejer det sig meget om at jeg giver mig selv lov til MIG-tid.

Så tak for den lille reminder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fortalt det til min mand og han syntes bare det var verdensklasse for han havde godt kunne mærke på mig at jeg var ved at blive sindsyg inden jeg tog afsted <_<

Og han sagde at han næsten havde regnet det ud og det var grunden til han ikke havde ringet mere end en gang for vi havde også talt sammen før på dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh hvor dejligt både at du bare tog dig tid til dig selv og at du rent faktisk bare kunne ignorere tlf osv.. Jeg ville med det samme have fået sådan en nagende følelse af at manden min ville blive sur og ked af eller måske bange for hvad jeg lavede (jalousi)

og så fordi din han bare næsten havde regnet den ud og bare sys det var fint.. det squ da kærlighed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER