Pingu

Fertilitetsklinikker i København og omegn

9 indlæg i dette emne

Kan du anbefale en Fertilitetsklinik i København og omegn? Begrund gerne hvorfor det er et godt sted? :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal det være offentligt eller privat ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv oplevet nogen derover, men når jeg søger på nettet, som jeg har gjort i forbindelse med donoræg behandling, så er der mange der anbefaler Copenhagen fertility Center som væres proffesionelt og meget meget søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være til IUI eller IVF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er privat. Vi har et barn der er lavet ved ICSI og det er det samme vi skal igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid effer behandling på Trianglen :) dem vil jeg super gerne anbefale.. Det er nogle rigtig søde læger og de har stort set altid tid..

Jeg var isæ glad for servicen da jeg skulle have taget æg ud.. De har nemlig anæstisygeplejesker ansat, så jeg mærkede ikke det der lignede smerte og kunne gå fra klinikken 10 minutter efter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bestemt også gerne slå et slag for Trianglen i Hellerup - dog er mine lavet vha IUI, men det gør ikke folkene derude mindre professionelle og behagelige ^_^

Ventetiden er kort, og de har altid åbent.

Der er altid svar at hente på diverse spørgsmål både pr mail og pr telefon.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også klart anbefale Trianglen, men også Dansk Fertilitetsklinik. Trianglen til ægudtagning, som ovenfor nævnt, så har de anæstesisygeplejersker, god service, rar stemning og dygtige læger. Jeg er ikke god til at danne modne æg, men masser af umodne. De kan nogle tricks (cocktails) så jeg modnede dem alle!

Min svigerinde har også været beh. på Trianglen. Fik første barn ved IUI-H. Efterfølgende ved ICSI har hun netop født tvillinger!

Dansk Fertilitetsklinik har jeg kun prøvet i forbindelse med IUI-H. Jeg havde på eget initiativ tabt mig næsten 12 kg, og ville prøve at spare penge, før vi igen kastede os ud i ICSI - jeg blev gravid i 3 IUI-H forsøg!!

Jeg har ikke god erfaring med Nordica, tror de hedder Copenhagen fertility Center nu. Bedøvelsen var dårlig og virkede kun meget kort. De var dårlige til ægudtagning (fik kun tømt 2 ud af 17 ægblærer....) synes ikke de var særlig imødekommende og professionelle, i forhold til hvad jeg har oplevet andre steder. Men det er bare min oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik hos Trianglen i Hellerup.

Var meget glad for at komme der ude, de er rigtig søde og gode, og altid klar på at forklare og hjælpe, hvis man er i tvivl om det mindste.

De ville helt klart være vores valg, hvis vi skal i behandling igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER