Mor til de skønne

-

21 indlæg i dette emne

Vi har kun de to små hjemme og begge sov til kl. 7!! (normalt er det 5.30 dry.gif).

Så vi er kun lige stået op = ungerne leger, morgentv kører (selvom ingen ser det) og jeg ligger på sofaen med den bærbare og tjekker hvad jeg er gået glip af i nattens løb.

Senere tager Frida og jeg på by-rundtur. Vi bor i en lille by men at høre om de forskellige gamle huse, kirken mv. synes jeg er spændende.

Manden har hotline både i dag og i morgen, dvs. han skal tage telefonen når nogen har brug for det (nogle gange er det 20 gange på en dag - andre gange slet ingen opkald) så han skal være herhjemme. Men vi har en masse haveaffald der skal køres væk, så han kan putte det på traileren i haven og så kan jeg køre det på genbrugspladsen. Der er et sted mellem 5 og 10 læs!!

Derudover skal vi i gang med at have bygget badeværelse i opbevaringsrummet i kælderen, så ALT skal ud af rummet og kælderen ryddes. Så der er nok af huslige projekter at gå i gang med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad vi skal lave, men kan forestille mig det bliver uden manden :( For han er en klaphat!

Tror vi kører et smut ud til min far for han rejser til USA mandag, så vi skal have sagt farvel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi har spist morgenmad tager vi på camping til i morgen.

Mine svigerforældres campingvogn ligger fast på en plads fra marts- juni.

Pigerne elsker det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal gøre rent her til formiddag, og så tror jeg bare vi skal ud i haven i eftermiddag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have gjort rent og plante hæk, vi har en del huller i hækken så de skal fyldes ud. Så hytetn kan gøres salgsklar.

I eftermiddag skal jeg i biografen med min mor og søster, Sebastian skal nok passes af min far imens og så kommer min mand når hækken er plantet færdig, så vi alle skal spise dejlig mad hos mine forældre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal op til min søster, hvor vi skal holde fælles fødselsdag for hende og min bonussøn i aften :) så vi skal hjælpe med at lave mad... og så kan jeg måske få lokket min mor med på kniplemesse i Hjallerup.... Når vi kører op til min søster (bor ved Svenstrup J) har vi bestemt os for at køe omkring Vebbestrup mejeri så ungerne (og vi selv) kan få en STOR softice til frokost :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til zumba event fra 12 til 17 sammen med min svigerinde. Bagefter tager jeg med hende hjem og tager et hurtigt bad og så skal vi alle ud til min far og hans kæreste og spise og "fejre" han er stoppet på arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det overskydet og diset :(

Nåå men dagen skal bruges til at hygeg med drengene, Emil er endelig udskrevet og skal ikke længere have IV medicin 3 gang i døgnet. Jeg tror vi smutter en tur i BR og køber et stykke legetøj til drengene de kan hygge ligt med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal tage mig sammen til at skrive et par timer på min opgave. Derefter skal vi til "før-påskefrokost" hos min far med hele familien. Det skal nok blive hyggeligt :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aller først venter vi på det gode vejr ^_^ ^_^ Men i dag er store rengørringsdag, så her er alt tørret af, støvsuget,vasket gulv og lagt rent på sengene :)

Senere skal vi i haven og jeg skal have plantet nogle forårsblomster :wub

Jo, så har vi jo kurvefulde af tøjvask der skal vaskes og hænges i haven, når solen forhåbentlig kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det er vild lækkert med den dejlige sol. sidder ude på terrassen og nyder solen...

2yxg27a.jpg

Og synes faktisk det var rart, at der var diset i formiddags, for så fik man ikke dårlig samvittighed over at gå inde og gøre rent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er græsenke frem til fredag, så jeg har planlagt troppetur både i dag og i morgen, så drengene kan få kørt noget energi af! :badgirl

I dag har vi gået tur tned til byen, vi bor i udkantens af sådan en rigtig fransk provinsby med middelaldercentrum, katedral, marked osv. Andreas kørte i karussel, de fik is og så købte vi baguettes med skinke til frokost. Josephine faldt i søvn i klapvognen på vej hjem, så hende kunne jeg lige smutte op i seng. Nu er drengene ude og lege og jeg vil lave mig en latte og sætte mig ud på terrassen med en bog - så må vi se, hvor meget jeg får læst inden øjnene bliver for tunge!

Vi har højt, tyndt skydække, men solen skinner igennem og her er 24 grader. Bøgen er sprunget ud, tulipaner, påskeliljer, franske anemoner, kirsebærtræer og de første syrener stråler om kap. Kæft, jeg kommer til at savne Frankrig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er lige kommet hjem fra zoo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er græsenke frem til fredag, så jeg har planlagt troppetur både i dag og i morgen, så drengene kan få kørt noget energi af! :badgirl

I dag har vi gået tur tned til byen, vi bor i udkantens af sådan en rigtig fransk provinsby med middelaldercentrum, katedral, marked osv. Andreas kørte i karussel, de fik is og så købte vi baguettes med skinke til frokost. Josephine faldt i søvn i klapvognen på vej hjem, så hende kunne jeg lige smutte op i seng. Nu er drengene ude og lege og jeg vil lave mig en latte og sætte mig ud på terrassen med en bog - så må vi se, hvor meget jeg får læst inden øjnene bliver for tunge!

Vi har højt, tyndt skydække, men solen skinner igennem og her er 24 grader. Bøgen er sprunget ud, tulipaner, påskeliljer, franske anemoner, kirsebærtræer og de første syrener stråler om kap. Kæft, jeg kommer til at savne Frankrig!

Lyder bare som et skønt sted :) Har du ikke nogle billeder af det franske, du har lyst til at dele med os? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder bare som et skønt sted :) Har du ikke nogle billeder af det franske, du har lyst til at dele med os? ;)

Her er rigtigt dejligt! Og jo, jeg vil gerne vise billeder, men sidder på Ipad'en lige nu, så det må blive i morgen på pc'eren, når jeg kan komme til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syndes først at solen rigtig kom frem omkring kl. 14, og der var jeg på vej på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har været nede med campingvogen,lavet gulv dernede. Så nu mangler der lige gulvtæppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har støbt sokkel på vores nye skur, derefter kørte vi ned til mine forældre, hvor P skulle hjælpe min far med at lægge trægulv i deres stue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi været ude det meste af dagen mig og ungerne, i haven - det var så skønt med noget sol og varme - ENDELIG!!! :)

Og her til aften har jeg nogenlunde sorteret tøj til det loppemarked jeg skal ned til i morgen og sælge :) Ihhh det bliver så spændende!

Jeg er ikke skidegod til at kræve penge fra folk når jeg står face to face med dem! :S Så hellere gi det væk gratis, men det bliver jeg jo ikke rig og velhavende af....shit ;)

Hehe! :D

Nå, men bilen er mere end proppet, så jeg tror ikke der er plads til os inde i bilen nu....men hva, så kan vi da bare gå ved siden af bilen og skubbe den derned....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER