Dorthe

3 årig død i børnehaven

14 indlæg i dette emne

Åh nej, hvor er det dog bare forfærdeligt :boo :boo

Det er bare enhver forælders mareridt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er forfærdeligt:( Får en til at være bekymret for elefanthuer. Måske de skal laves med velkro foran

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare frygteligt :boo :boo Har selv en på 3 - det hjælper ikke på det. Bliver altid vildt meget rørt når sådan noget trist noget sker :(

Kan ikke lade være med at tænke, at lige som den ene 3-årige klarer den - er der nu alligevel krævet et offer..Dum tanke jeg ved det, men det er bare SÅ forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jo så frygteligt :( :( Det er jo alle forældres værste mareridt og jeg tænker meget på de stakkels forældre og pårørende...

Morpige - Man kan godt få elefanthuer med velcro foran :) Mille har en fra Mikkline...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morpige - Man kan godt få elefanthuer med velcro foran :) Mille har en fra Mikkline...

Jeg kan kun finde nogle brugte lyserøde desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun finde nogle brugte lyserøde desværre.

Jeg kan sy en til dig, hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun finde nogle brugte lyserøde desværre.

Magnus har en sort med velcro. Super Brugsen plejer at sælge dem i vintermånederne, og ellers har Sportigan dem nogle gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus har en sort med velcro. Super Brugsen plejer at sælge dem i vintermånederne, og ellers har Sportigan dem nogle gange :)

Tak skal du have :) Det kan vist godt vente til næste år så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sy en til dig, hvis det er :)

Hov det så jeg ikke. Ih det vil jeg gerne ML. Hvad skal du have for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov det så jeg ikke. Ih det vil jeg gerne ML. Hvad skal du have for det?

Jeg tror jeg har noget eget drengestof liggende, men skriv lige en PM eller mail. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er frygteligt.. har så ondt af de forældre.. og ikke mindst den lille dreng, sikke en forfærdelig måde at dø på.

jeg kan slet ikke klare alle de ting der sker med så mange små børn lige for tiden. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er frygteligt.. har så ondt af de forældre.. og ikke mindst den lille dreng, sikke en forfærdelig måde at dø på.

jeg kan slet ikke klare alle de ting der sker med så mange små børn lige for tiden. :(

OG de stakkels børn som har været vidner, og pædagogerne som ikke har kunnet gøre noget og alligevel må føle en kæmpe skyld :( Det er en forfærdelig ting der er sket.. Stakkels alle der er berørt af det :( Sådan noget må bare ikke ske, men det gør det bare.. Ulykker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en bekendt fra Slagelse der har en dreng på 3... Hu har godt nok været i mine tanker mange gange i løbet af i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER