TroldeMor

Den mandlige version af blomster

24 indlæg i dette emne

Normalt, når man skal give en lille ting til en kvinde (til fødselsdag, værtindegave osv.) så kan man altid give en fin buket blomster.... For man ved at det bliver (stort set) alle kvinder glade for....

Men hvad giver man en mand.... Hvad er lige så "sikkert" et hit?

Min egen umiddelbare tanke ville være en god flaske vin..... Men lige i denne situation er gaven til én der ikke drikker alkohol....

Har i nogle gode forslag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hhhhhmmmm, ja den er skisme svær, chokolade ????????

Vin var også min første tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er snart, at det skal bruges, kunne det jo være et udhulet chokoladepåskeæg med nogle lækre små chokoladestykker i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en CD med noget musik han godt kan lide eller en film/stand-up show?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en kogebog hvis han kan lide at lave mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han har have: En blomst / staude / frugttræ / frugtbusk.

Ellers noget der kan spises eller drikkes: God kaffe / te / chokolade / ost.

Eller hvad med et blad? M / bilblad / fotoblad/ ...eller hvad han nu har af hobby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han ikke drikker, så vil jeg da mene chokolade ville være fint :)

For hvis vedkommende drikker synes jeg special øl plejer at være en sikker vinder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger:

En "fed skruetrækker" :lol (hvad det så end er)

Alternativt foreslår han et par plader chokolader- og allebedst, hvis man køber noget man VED konen ikke kan lide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker en grøn plante - der er nem at holde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger 'kig på vedkommendes interesser' .. Fx. er han helt vild med bmw'er, så find en bog eller dvd om det .. krig, motorcykler .. altså kort og godt - fin ud af lidt om hvad han interesser sig for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse gode forslag :loveshower

Jeg tror det ender med et lækkert påskeæg med god chokolade indeni..... Det kan næsten ikke slå fejl :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her må jeg jo nok lige på banen ;)

Tools, lækker kaffe, en sjov gadget, en god film, et kram ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. skal du ikke snart føde? Det er sku' da dig som skal have gaver og bamsekram ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. skal du ikke snart føde? Det er sku' da dig som skal have gaver og bamsekram ;)

jeg syntes også snart vi skal have poppet troldeungen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand sagde lige bajer og flæskesvær <_<

sådan noget lidt drengerøvs noget, for der er gemt en drengerøv i alle, ellers noget som ligger op til vedkommendes hobbyer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. skal du ikke snart føde? Det er sku' da dig som skal have gaver og bamsekram ;)

jeg syntes også snart vi skal have poppet troldeungen

:ditto Vi vil se troldeungen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sokker og rødvin siger manden :D :D Men når han ikke drikker alkohol vil jeg da helt sikkert også anbefale et påskeskæg - hvem ville ikke blive glad for det :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte faktisk med at lave minimuffins til ham.... Med rød og hvid fødselsdags frosting.... Og de blev godt modtaget :P

Og hvor er i altså bare helt vildt søde allesammen..... Jeg elsker at komme herind og se alle jeres søde, forventningsfulde og kærlige hilsner allevegne!!!! :biglove :bk

Så føler man sig holdt af, og det betyder alverden for mig..... Tusind tak!!! :loveshower

Og jo, vi kan virkelig godt blive enige om at det snart er på tide at han melder sin ankomst :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ellers også godt... Mums kunne godt spise kage nu.. dumme riskiks og dumme kur :blabla

Jeg plejer at give min far ostepops og film. som fx the godfather, eller indiana jones. det elsker han :-)

Min egen mand er lidt sær af en mand og være. det er altid ham som ønsker sig køkkenting og pyntedimser, af fine mærkevare (snob! he he) så det plejer han et få. han bliver super lykkelig for tallerkner osv (ja jeg trode også han var bøsse, da jeg ført mødte ham ham he he. det er helt sikkeret ham som er kvinden her hjemme lige på det plan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor er i altså bare helt vildt søde allesammen..... Jeg elsker at komme herind og se alle jeres søde, forventningsfulde og kærlige hilsner allevegne!!!! :biglove :bk

Så føler man sig holdt af, og det betyder alverden for mig..... Tusind tak!!! :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm lækkert med minimuffins - det var jeg også blevet glad for :sandie :loveshower

Ellers kan jeg godt finde på at tage en lækker pose the/kaffe/kakako og lidt chokolade, bolsjer eller lakrids

En god cd eller film som kunne fange vedkommende

Et blad eller en bog som handler om hans interesser, sport/fiskeri/euroman eller lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm lækkert med minimuffins - det var jeg også blevet glad for :sandie :loveshower

Ellers kan jeg godt finde på at tage en lækker pose the/kaffe/kakako og lidt chokolade, bolsjer eller lakrids

En god cd eller film som kunne fange vedkommende

Et blad eller en bog som handler om hans interesser, sport/fiskeri/euroman eller lignende.

Helt sikkert gode forslag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ellers også godt... Mums kunne godt spise kage nu.. dumme riskiks og dumme kur :blabla

Jeg plejer at give min far ostepops og film. som fx the godfather, eller indiana jones. det elsker han :-)

Min egen mand er lidt sær af en mand og være. det er altid ham som ønsker sig køkkenting og pyntedimser, af fine mærkevare (snob! he he) så det plejer han et få. han bliver super lykkelig for tallerkner osv (ja jeg trode også han var bøsse, da jeg ført mødte ham ham he he. det er helt sikkeret ham som er kvinden her hjemme lige på det plan)

Mmmm, ostepops! Elsker bare ostepops, men fås ikke hernede, så det er en treat, når vi endelig er hjemme :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mini Muffins det lyder altså bare lækkert - tror snart jeg vil lave nogen chokolademuffins, bliver da helt lækker sulten nu :sandie :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER