Tante Trine

En lille opdatering fra mig

18 indlæg i dette emne

HEj piger... I viste mig så meget forståelse og omsorg da jeg valgte at gå fra manden og siden da har jeg været ret fraværende... Har ikke haft overskudet til at være her, og selv om ønsket for at få børn stadig er der, så er det jo ikke lige nu det skal ske...

Har stadig ikke fået noget arbejde, men søger det bedste jeg kan... Tilgengæld har jeg fået Lejlighed Og NUUUUUUUUUUHJ hvor jeg glæder mig til det bliver den 15. april for der kan jeg flytte ind.. Bliver SÅ dejligt at kunne få en fast base og at få alle mine ting samlet på et sted.... Bliver også underligt at skulle bo alene efter 7 år, men mon ikke jeg kan få det til at fungere... Det er bare en et værelses, men i hverdagene er det jo også kun mig... Så får jeg engang imellem besøg af Patrick, så det skal nok også gå... Ja og så for jeg forhåbentlig også besøg af en mere... Har nemlig fundet en kæreste og han er fantastisk... behandler mig som en prinsesse og fortæller mig alle de rigtige ting som jeg har brug for at høre... Han synes jeg er smuk og dejlig og jeg smelter når vi er sammen.. Desværre er han jyde, men er SÅ forelsket lige nu at det bare er ligemeget...

Nogen vil måske tænke at det er lidt hurtigt, men mit forhold til thomas har været dødt langt inden jeg gik... Mange ting er gået op for mig de sidste par mnd'er... Bl.a. at jeg aldrig skulle ha væreet sammen med thomas for har aldrig været forelsket i ham... VI havde ikke noget sammen og vi var ikke gode for hinanden... Vi snakker fint sammen idag og ingen af os er sure på den anden... Han har også taget godt imod nyheden om Claus (ja det hedder han så)... Så lige nu er jeg rigtig glad piger og er SÅ glad for at I har støtte mig...

Nu skal jeg så ud og starte på mit nye liv... PUHA der er meget jeg kommer til at mangle, men håber at jeg nok skal finde ro alligevel

Det var lige en opdatering fra mig...

Knus til jer alle sammen

Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower :loveshower :kram2 Hvor er det dejligt at høre :kram2

Er sikker på du nok skal klare den, du er en stærk kvinde og du fortjener noget lykke og held :kram2 Så bare klø på, dit liv begynder nu ;) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig update! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Hvor er det godt at høre fra dig og at du har det godt :) Er også rigtig glad for at høre, at du har fundet en, der er god for dig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej sikke en skøn opdatering :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt for dig. Det glæder mig meget at høre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med en update! Dejligt du har det godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin opdatering :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det går dig godt :kram2

Jeg har tænkt rigtig meget på dig, og er virkelig så glad for du endelig har fået lejlighed og er glad og forelsket :loveshower Det er dig vel ondt sødeste Trine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det dejligt at høre fra dig Trine :loveshower og en skøn update... Hvor er det dejligt, at du har fundet en ny kæreste, der behandler dig godt :loveshower (og en jyde er da slet ikke så tosset ;) ) Glæder mig til at du vender tilbage, når du er kommet på plads i din nye lejlighed og finder overskuet til BK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et lille pip fra dig - og skønt at tingene flasker sig; så kommer jobbet lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger for alle jeres søde kommentarer, hvor er det dejligt at vide at I stadig tænker på mig.... :)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det går dig godt, det er meget fortjent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at høre det går dig så godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk update :loveshower :loveshower Det lyder til du er blevet en rigtig glad pige og det er jo bare så dejligt..

Og det er også bare skønt, at være forelsket :wub :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for at høre at det går dig godt... :)

Og så med en forelskelse her i det spæde forår.... Det kan da ikke være bedre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger I er bare fantastiske... Er SÅ dejligt at vide at I stadig er der for mig... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER