Guest Majkat

Hvem skal IKKE ha flere børn?

37 indlæg i dette emne

Jeg har 2 skønne drenge og skal absolut heller ikke have flere. Manden er blevet steriliseret, så det siger sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol HVORFOR undrer det mig ikke, det er hans far der kommer med sådan en opfordring :D

Så bliver Leo ski nødt til at få sin pappa til at købe en bil til ham. 3 piger på kanllerten er vist lige i overkanten :lol

Ja Martin må ryste op med en lille lækker øse til Leo og alle hans piger ;) ;) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

¨Vi skal heller ikke have flere, vi har 4 tilsammen hvoraf to af dem er mine biologiske.

Havde vi ikke haft sammenbragte børn ville jeg gerne igennem hele graviditets/fødsel/spædbarns fasen igen MEN.. både alder og prioriteter nu, hænger ikke sammen med flere børn

derfor er min kæreste også blevet stereliseret :)

så slut prut, hvilket jeg er afklaret med meeeeeeeeeeeen kan da godt blive lidt skruk nu og da ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol HVORFOR undrer det mig ikke, det er hans far der kommer med sådan en opfordring :D

Så bliver Leo ski nødt til at få sin pappa til at købe en bil til ham. 3 piger på kanllerten er vist lige i overkanten :lol

Nej 3 kan lige gå an - én på styret og 2 i Arla mælkekassen bag på :D

Som Martin skriver, så er vi helt på det rene med, at vi ikke skal have flere.

Men jeg kan godt synes, at det er underligt ikke at skulle prøve det hele igen.

Og nu mødte jeg lille Carl Johannes Tyttebøvs i week-enden (Anna's baby), og nøøj det var dejligt at holde sådan en lille fyr i armene igen. Slet ikke til at forstå, at min lille bastante Leo har været så lille engang ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej 3 kan lige gå an - én på styret og 2 i Arla mælkekassen bag på :D

Som Martin skriver, så er vi helt på det rene med, at vi ikke skal have flere.

Men jeg kan godt synes, at det er underligt ikke at skulle prøve det hele igen.

Og nu mødte jeg lille Carl Johannes Tyttebøvs i week-enden (Anna's baby), og nøøj det var dejligt at holde sådan en lille fyr i armene igen. Slet ikke til at forstå, at min lille bastante Leo har været så lille engang ^_^

:lol Man kan godt høre I ikke har fået en pige :lol

Manden bliver næsten blå i hovedet, når jeg nævner sådan noget for ham :D :D

Men ja, man glemmer hurtigt hvor små de faktisk har været engang. Til gengæld glemmer jeg ikke sådan lige, den store kraft Isabella havde i sine skrig og skrål :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Man kan godt høre I ikke har fået en pige :lol

Manden bliver næsten blå i hovedet, når jeg nævner sådan noget for ham :D :D

Men ja, man glemmer hurtigt hvor små de faktisk har været engang. Til gengæld glemmer jeg ikke sådan lige, den store kraft Isabella havde i sine skrig og skrål :P

Det er præcis som herhjemme ..

Jeg glæder mig helt vildt til vores piger kommer hjem med kærester og manden mener bestemt han skal lære at kunne bruge et jagtgevær inden eller tage døren af ind til deres værelser :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er præcis som herhjemme ..

Jeg glæder mig helt vildt til vores piger kommer hjem med kærester og manden mener bestemt han skal lære at kunne bruge et jagtgevær inden eller tage døren af ind til deres værelser :lolhit :lolhit :lolhit

:lolhit Ej, hvor det lyder bekendt!! Her er far også ærgelig over, at det er mor der har jagttegn :D Han overvejer ligefrem at tage det selv, og lave en lille trofæ-væg- bare lige sådan til advarsel :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke ha flere børn - det her er sidste graviditet.. og kan slet ikke vente til den er overstået.

uff hvor er jeg bare ikke god til at være gravid.

Så vi holder her ved 2 børn . Selvom vi begge kun blir 24 i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Ej, hvor det lyder bekendt!! Her er far også ærgelig over, at det er mor der har jagttegn :D Han overvejer ligefrem at tage det selv, og lave en lille trofæ-væg- bare lige sådan til advarsel :lolhit

Leo får slet ikke lov at komme i vores hjem for Ki mere :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Man kan godt høre I ikke har fået en pige :lol

Manden bliver næsten blå i hovedet, når jeg nævner sådan noget for ham :D :D

Men ja, man glemmer hurtigt hvor små de faktisk har været engang. Til gengæld glemmer jeg ikke sådan lige, den store kraft Isabella havde i sine skrig og skrål :P

Manden bliver også næsten blå her hjemme, når jeg nævner det for ham, men han har så jagttegn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 4 piger. Og regner ikk med at sku ha flere. Men man kan jø aldrig sige aldrig. Vi er så unge endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regitze skal være enebarn. Min mand og jeg er enige om, at det passer bedst til vores familie med ét barn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER