Anna1980

3D scanning

15 indlæg i dette emne

jeg har hørt et rygte om at hvis man bliver 3d scannet så føder man for tidligt og mindre børn... nogle af jer der har hørt noget om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så tør jeg da slet ikke tænke på hvornår jeg kom til at føde og hvor stor han ville være.. Jeg fødte 11 dage over tid og han var 4200 g og 58 cm.. Og jeg fik 4 3D scanninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3D scannet og Tilde vejede 4 kg, så her holder den bestemt ikke ;) Og fødte 5 dage før termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3D scannet, og fødte for tidligt. MEN det havde intet med dét at gøre. Jeg havde allerede fået veer inden jeg blev 3D- scannet, og pigen vejede næsten 4 kg en måned før tid ;)

Jeg tror ikke du skal være bekymret, og det er en rigtig sjov oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg da slet ikke tænke på hvornår jeg kom til at føde og hvor stor han ville være.. Jeg fødte 11 dage over tid og han var 4200 g og 58 cm.. Og jeg fik 4 3D scanninger :)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hernede er jeg blevet 3d-scannet ved alle scanninger og nej, Josephine var ikke lille og gjorde heller ikke tegn på at komme for tidligt. Andreas blev også 3d-scannet, vejede 4350 og kom dagen efter termin.

Rygte? Ja, det vil jeg mene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som endnu en ammestue historie der absolut ikke er hold i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3D scannet og fødte en uge for sent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den holder vist ikke :)

Jeg blev 3D scannet og fødte dagen før termin og Mille vejede 3600 gram :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv prøvet at få en 3D scanning..

men det lyder vist bare som et rygte.

Eneste "bivirkning" ved mange scanninger - som jeg har hørt om - er at børnene kan blive venstre håndet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha den var god :) venstre håndet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv prøvet at få en 3D scanning..

men det lyder vist bare som et rygte.

Eneste "bivirkning" ved mange scanninger - som jeg har hørt om - er at børnene kan blive venstre håndet.

:P :P Den havde jeg godt nok ikke hørt før...

Jeg er venstrehåndet og kan ihvertfald sige, at der ikke fandtes 3D scanninger for 32 år siden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv prøvet at få en 3D scanning..

men det lyder vist bare som et rygte.

Eneste "bivirkning" ved mange scanninger - som jeg har hørt om - er at børnene kan blive venstre håndet.

Jeg har lige læst en artikel hvor det står i, men den er fra 2007 så der kan være sket meget siden. artikel

Artiklen bliver også afvist af en scanningsjordemoder i 2010 her.

Der er mange rygter omkring scanningerne, men der er endnu ikke nogen undersøgelser hvor der er en endelig konklusion på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænkte nok at det var et rygte, men nu har jeg ikke så mange penge til at få lavet sådan en scanning, så det bliver ikke et "dilemma" for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt et rygte om at hvis man bliver 3d scannet så føder man for tidligt og mindre børn... nogle af jer der har hørt noget om det?

Det passer vist ikke hehe, jeg fik lavet 3d/4d scanning og jeg fødte 12 dage over tid og patrick var 4000g og 54 lang hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER