Nitzen1987

Udebleven mens - negativ test

32 indlæg i dette emne

Hej

Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide siden slutningen af august 2010 og havde ret hurtigt gevinst, men det endte desværre ud i en MA i starten af december. Efterfølgende har jeg har to cyklusser (har ikke regnet tiden mellem MA og første menstruation med)begge af en varighed på 26 dage. Jeg er nu i gang med 3. cyklus og er på dag 30 heri. I denne cyklus har jeg forsøgt at være mere "passiv" i baby-projektet (i den forstand at jeg ikke har ladet ønsket om baby påvirke hvor og hvornår manden og jeg skulle have sex) og det er egentlig gået rigtig godt og er blevet bedre til at sige til mig selv at det kommer når det kommer.

Da mine forrige to cyklusser har været på 26 dage forventede jeg min menstruation i mandags og da den ikke dukkede op tog jeg en test tirsdag, som var negativ. Jeg har siden midten af sidste uge haft kvalme on/off, hyppig vandladning og i denne uge har jeg et par gange haft nogle krampeagtige sammentrækninger i underlivet (ikke menstruationslignende smerter). Da min mens endnu ikke er dukket op tog jeg en test i morges, der også var negativ... Er det min psyke der spiller min krop et puds, så den sender mig nogle nogle forkerte signaler og udskyder min menstruation, eller er der chance for at jeg er gravid på trods af negative graviditetstests? (Jeg regner med at jeg har haft ÆL en af følgende dage d. 7.-9. marts, da jeg her havde ÆL-lignende udflåd.)

Jeg ved godt at jeg ikke kan gøre andet end at vente, men gud hvor uvisheden hård :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan godt være din psyke der driller dog lidt, jeg har prøvet det mange gange.

Men der er også nogle som er langsom testere eller som skal have taget en bp for at bevise der er en bebs.

:goodluck :goodluck For de streger dukker op i løbet af et par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du om I :hump i ægløsningsperioden?

Ja, der er jo desværre ikke så meget andet at gøre end at vente :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får altid mens 14 dage efter ÆL, så tænker at hvis din æl først lå d. 9, så er idag jo første udeblevet mens dag, og du kan have testet før tid.. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du om I :hump i ægløsningsperioden?

Ja, der er jo desværre ikke så meget andet at gøre end at vente :(

Ja det gjorde vi, men som sagt uden tanke for at blive gravid.... Udelukkende fordi lysten var der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde vi, men som sagt uden tanke for at blive gravid.... Udelukkende fordi lysten var der :)

Det lyder også fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får altid mens 14 dage efter ÆL, så tænker at hvis din æl først lå d. 9, så er idag jo første udeblevet mens dag, og du kan have testet før tid.. ??

Ja det er jo ulempen ved ikke at teste for ÆL <_< men har jo testet 3+6 og 4+1, så meget før tid har det jo ikke været...

Jeg har lige prøvet at sætte nogle billeder ind fra sidst jeg var gravid, men mistede...

Det første her er fra 3+6

se her

De næste to er fra 4+1

se her

se her

Jeg var jo så gravid med tvillinger, så min hcg har formodentlig været noget højere end hvis jeg bare havde ventet et barn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu tror jeg at mens er på vej... har i hvertfald haft blod i mit udflåd og sådan plejer min mens at starte... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu tror jeg at mens er på vej... har i hvertfald haft blod i mit udflåd og sådan plejer min mens at starte... :)

:( :( Æv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hader den der uvished hvor jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt (i ette tilfælde er jeg nok mest solgt :unsure )... men har ikke set skyggen af blod siden jeg var på toilet før middag, hvor der var lidt frisk blod i mit udflåd, da jeg tørrede mig, så mens dukker nok først op i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på dag 32 i min cyklus og har stadigvæk ikke fået min menstruation :unsure Er da lidt spændt på, hvornår den har tænkt sig at dukke op - det er noget af et spring at gå fra en cyklus på 26 dage til en cyklus på 32+ :o på trods af de to negative tests jeg har taget tidligere på ugen, synes jeg stadig at får kvalme on/off som regel kort tid efter at jeg har spist morgenmad :unsure men det er nok bare mig selv der psyker min krop :prik :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke fået min mens <_< overvejer lidt om jeg skal tage en test (IGEN) i morgen??? :unsure synes måske at det virker lidt desperat, eller hvad??? jeg bliver jo ikke mere gravid af at teste.... måske bør jeg bare vente og så se hvad tiden bringer... :unsure det er jeg bare ikke særlig god til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke fået min mens <_< overvejer lidt om jeg skal tage en test (IGEN) i morgen??? :unsure synes måske at det virker lidt desperat, eller hvad??? jeg bliver jo ikke mere gravid af at teste.... måske bør jeg bare vente og så se hvad tiden bringer... :unsure det er jeg bare ikke særlig god til....

Jeg synes du skal vente nogle dage med at teste igen. Det kan jo også ske at din krop har hoppet en mens over (det gjorde min). Tror ikke der er så meget mere at gøre nu, end at vente på mens - og har du ikke set den om en uges tid, så prøv at teste igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TEST TEST TEST :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i morges og den var NEGATIV, så hermed er min sidste test opbrugt og der bliver ikke købt flere tests før end tidligst juni...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i morges og den var NEGATIV, så hermed er min sidste test opbrugt og der bliver ikke købt flere tests før end tidligst juni...

Det er jeg ked af :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i morges og den var NEGATIV, så hermed er min sidste test opbrugt og der bliver ikke købt flere tests før end tidligst juni...

Øv... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv den ikke var der.. :kram2 tror også det er din psyke der spiller ind... dumme krop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv den ikke var der.. :kram2 tror også det er din psyke der spiller ind... dumme krop ;)

Er desværre enig øv bøv og kæmpe kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er jeg på dag 36 i min cyklus og der er endnu ingen spor af min menstruation <_< har lige læst mig til i en brevkasse på en anden graviditetsside, at man ikke mener, at der finder ÆL sted i de cyklusser, der varer mere end 36 dage :unsure men synes det er meget mærkeligt, da mit udflåd viste alle tegn på ÆL for tre uger siden.... Overvejer lidt om jeg skal ringe til min læge (sygeplejerske) i morgen og høre efter om jeg kan få taget en blodprøve, så jeg kan blive 100% afklaret på hvad der sker i min krop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kroppen kan godt nogen gange springe en mens over, det er også sket for mig et par gange (dog uden vi har forsøgt at blive gravide) min læge sagde at det var helt normalt, så jeg tror desværre ikke der er andet at gøre end at vente på næste ægløsning :( øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes klart at du skal prøve at ringe til lægen.. så håber jeg at de vil lave en blodprøve..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sidste cyklus gik jeg 6 dage over tid og jeg kunne heller ikke teste positiv, så tror desværre at det er kroppen der driller.

Håber du snart får en afklaring

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gætter også på du har sprunget en ÆL over.. men kan vel godt have ligende symptomer selvom æl egentlig ikk er der. Der kan jeg få når jeg er på p-piller der får man jo ikke ÆL... jeg vil bare klø på igen i næste måned og håbe på du får æl der og det lykkedes at få II næste måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER