Posted May 4, 2017 Tak begge to hundebilledet var til ære for Januar Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 Ja Gud det glemte jeg at kommentere på. Mega mega godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 Lækre unger og hund Her er min grinebider Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 Sikke nogle smil!! Hvor er hun stærk i nakken januar!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 7 minutes ago, Kia... said: Sikke nogle smil!! Hvor er hun stærk i nakken januar!! Ellie holder sit hoved 100% selv. Kan Ida ikke det? Jeg troede de kunne i 3 mdrs alderen. Ellie har kunnet i nok en måned. Det er måske fordi hun skriger sådan, det gør hende stærk. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 Karoline har kunne holde sit hoved i en måneds tid nu. Jeg ved faktisk slet ikke hvad der er normalt men de hashtags på Instagram der omhandler børn på 3 måneder, mange af dem er faktisk længere fremme end Karoline. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 Ida er stadig lidt dinglende i hovedet Uhh Januar pas på med at sammenligne, børn udvikler sig i deres eget tempo, man skal blot støtte dem der hvor de er Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2017 Ja det er sandt nok! Så længe ens eget barn er det bedste Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2017 Tænkte jeg lige kunne nå at ordne frugtbuskebedet for ukrudt inden hun stod op... Nå men så måtte hun jo med i haven (det gad hun så ikke ret længe...) Meen det var da forsøget værd Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2017 Årh hvor fint @Kia... - ser ellers dejligt ud at hun lige får en solstråle på næsetippen Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2017 Karoline vil for øvrigt ikke have sut længere. Den blev ligeså stille udfaset så nu er hun begyndt at sutte på tommelfinger. Det er lidt irriterende når hun er pylret men ikke vil have sut Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2017 Og for øvrigt lidt forundret over at Karoline ligger i nederste kurve ift. sin vægt Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2017 Ej hvor mærkeligt at hun pludselig ikke vil have sutten - det kan selvfølgelig også bare være en fase. Hvor meget vejer hun nu? Hun ser hvert fald ikke ud til at mangle noget, og hun virker jo også til at trives ud fra det du beskriver Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2017 Øv hun er gået over til tommeltot, selv om det ser sødt ud Laura lå altid under gennemsnittet på vægt og over på højden, så hun blev hold lidt ekstra øje med for det passede jo ikke ind i deres grafer og skemaer Nu hun heldigvis med - så nej deres hverdags trivsel er vigtigst, er de glade og sunde og raske så skal man altså tage det med et gran salt Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2017 Hun er simpelthen vendt på en tallerken og er nu mere glad end sur gennem dagen! Omend hun var en bølle i nat! Men altså når man bare giver sig til at snakke og sender en de største smil kl 4 så det vel okay!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2017 Karoline vil gøre hvad som helst for at holde sig vågen når vi andre også er vågne. Her til aften var jeg hos min mor og hun kæmpede med at holde sig vågen. Se det her billede hvor hun bare ser så træt ud (hun kapitulerede til sidst) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2017 Det var så lækkert et vejr idag, at Melina kun havde ble på vi tog en tur ned på stranden, som er Melinas første strandtur og et billede hvor hun er sammen med kusinen på 5 år! De er tit sammen Share this post Link to post Share on other sites