Maj 2014

Billeder af vores skønne børn

332 indlæg i dette emne

Jamen hun har ligget og sovet for sig selv fra dag 1 og vi har stået ved det hver aften. Så hun kender ikke til andet. Og når hun har brokket sig lidt, er hun blevet trøstet og lagt igen. Soveværelset er til at sove i. 

Har da nogle gange været lidt ked af at hun lå i sin egen seng men jeg skal også have en pause og det får jeg ved at sove i en anden seng end hende. Og hun er jo altid glad og græder sjældent så tænker ikke at det skader hende :) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, januar2017 said:

Jamen hun har ligget og sovet for sig selv fra dag 1 og vi har stået ved det hver aften. Så hun kender ikke til andet. Og når hun har brokket sig lidt, er hun blevet trøstet og lagt igen. Soveværelset er til at sove i. 

Har da nogle gange været lidt ked af at hun lå i sin egen seng men jeg skal også have en pause og det får jeg ved at sove i en anden seng end hende. Og hun er jo altid glad og græder sjældent så tænker ikke at det skader hende :) 

 

 

 

Altså her sover ida også i sin lift, ved siden sf sengen, senere ryger hun over i tremmesengen! Sådan var det også mef Laura, og da hun sov igennem om natten er det ikke meget hun har sovet i vores seng, mest når hun har haft feber, været syg, eller i min graviditet hvor hun i en periode kom ind om natten og vil sove mellem os! 

 

De fleste aftener falder Ida dog i søvn hos mig og ligges i liften :) - pt sover hun på mit bryst <3

 

At hun så i løbet af natten ender med at sove i sengen er kun fordi hun skal ammes om natten, og ikke dover igennem -  det er altså bare det nemmeste at trække hende over i sengen, ligge hende til og falde i søvn! 

 

I nat kom hun over kl 4, blev ammet og jeg faldt i søvn - vågnede ved hun forsøgte at få fat igen, jeg tænkte ikke videre over det, forend jeg hørte A var inde og tage Laura op, så var kl 6.20 :D hun fik en tår mere og så sov vi en times tid mere :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

IMG_1160.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er simpelthen så kær - en rigtig grinebider :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 md. i dag

IMG_1271.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_1287.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_0019.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de bare søde :kuller

Melina er begyndt at række tunge når vi også gøre det :D Her sidder hun i autostolen, I en hvid strikket cardigan, som hendes far havde da han var baby:wub

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er godt nok også sød og fin :) jeres børn har meget mere hår end Karoline 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige. Det er jo vanvittigt. Til venstre Karoline 1 uge gammel. Til højre Karoline i forgårs. What???

IMG_1293.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt så meget hun har tabt af sit hår :wub men det kommer igen :) 

Melina har stadig alt sit, og det er blevet længere end da hun blev født :kuller 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellie har det samme som da hun blev født. Det havde Amilia ogsp. Det begyndte først at vokse da hun blev 1 år :blink

 

@januar2017 karoline ligner en lille topmodel, du må tage mange billeder :P

 

@Nans hun ser sød ud, jeg er godt nok misundelig på den hårpragt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber da godt nok også at det vokser! 

Det nederste billede er et hendes farmor har taget med et professionelt kamera. Hendes farmor er en dygtig fotograf og tjener penge på det så skal virkelig udnytte det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Maj 2014 said:

Ellie har det samme som da hun blev født. Det havde Amilia ogsp. Det begyndte først at vokse da hun blev 1 år :blink

 

@januar2017 karoline ligner en lille topmodel, du må tage mange billeder :P

 

@Nans hun ser sød ud, jeg er godt nok misundelig på den hårpragt 

Hvor er ellie også bar sød. Hun har da også meget hår maj (-:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Nans said:

Hvor er ellie også bar sød. Hun har da også meget hår maj (-:

Tak :kiss jeg ville ønske hun havde mere. Hun er en skaldpande :haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48 minutes ago, Maj 2014 said:

Tak :kiss jeg ville ønske hun havde mere. Hun er en skaldpande :haha 

Hehe.. Det ligner da hun har meget hår omme i baghovedet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Nans said:

Hehe.. Det ligner da hun har meget hår omme i baghovedet :kram2

Det har hun også, hun er bare skaldet på toppen :lol så melinas pandehår er jeg ret jaloux på, det er nærmest mere end Amilia på 2,5 kan præsterer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha ej det er så sødt Ellies hår:wub ja synes også selv Melina er nuttet med hendes pandehår :kuller kan lave sideskilling på hende, så er hun rigtig fin:animated-kung-fu-panda-emoticon-3: :D 

 

synes godt nok at det er hyggeligt herinde. Det at følge jer andre - og jeres børn er fantastisk.. Håber at følge jer mange år frem. Måske der også en dag kunne være plads til at vi kunne mødes, ved godt at nogen af os bor langt fra hinanden, men at mødes på halvvejen eller i midten af dk kunne være hyggeligt!:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Nans said:

:haha ej det er så sødt Ellies hår:wub ja synes også selv Melina er nuttet med hendes pandehår :kuller kan lave sideskilling på hende, så er hun rigtig fin:animated-kung-fu-panda-emoticon-3: :D 

 

synes godt nok at det er hyggeligt herinde. Det at følge jer andre - og jeres børn er fantastisk.. Håber at følge jer mange år frem. Måske der også en dag kunne være plads til at vi kunne mødes, ved godt at nogen af os bor langt fra hinanden, men at mødes på halvvejen eller i midten af dk kunne være hyggeligt!:kram

Hvor er du sød :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Maj 2014 said:

Hvor er du sød :kiss 

:wub:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er hun sød Molly :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårrhh lille Molly. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver de dog store allesammen! 

Skønneste unger!! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER