Maj 2014

Billeder af vores skønne børn

332 indlæg i dette emne

Årh hun er skøn, er vil med hendes pandehår :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun sød :) men må små børn godt være i solen? Min sp sagde at de ikke må få solcreme på nu :(:( 

 

karoline er begyndt selv at holde flasken når hun får den. Ikke bevidst men det er da meget rart :D 

 

IMG_1964.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun er blevet så god til at holde nakken oppe når hun ligger på maven

IMG_1959.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, januar2017 said:

Hvor er hun sød :) men må små børn godt være i solen? Min sp sagde at de ikke må få solcreme på nu :(:( 

 

karoline er begyndt selv at holde flasken når hun får den. Ikke bevidst men det er da meget rart :D 

 

IMG_1964.JPG

Hun lå i barnevognen på vej ned til stranden, og da der kom en sky og solen var væk løftede jeg hende op, så hun kunne se stranden :) 

de anbefaler ikke at give babyer solcreme på, men det gør jeg! Det er første gang hun har det på, og når vi næsten bor på camping, er jeg nødt til det, hun skal ikke ligge i barnevognen konstant, eller sidde inde, hun skal og ud og ha frisk luft - jeg gør alt for at skærme hende for solen, og at hun er i skyggen - så solcremen er bare for en sikkerheds skyld når jeg ved vi skal ud.. Og om 2 måneders tid hvor de måske selv kan sidde, skal hun da have et badebassin - og der vil jeg også give hende solcreme på, selvom hun er i skyggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo også de tanker jeg har @Nans  de skal jo ud? Og det er vel bedre at give dem solcreme på end ikke at gøre det. 

 

Hae været nødt til at smøre Karoline ind i creme for hendes hud er så tør. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, januar2017 said:

Ja det er jo også de tanker jeg har @Nans  de skal jo ud? Og det er vel bedre at give dem solcreme på end ikke at gøre det. 

 

Hae været nødt til at smøre Karoline ind i creme for hendes hud er så tør. 

Ja nemlig, tænker ikk at det ikke gøre noget, hvis det ikke er for tit - og at det kun er et tyndt lag der bliver smurt på :)

Den dag idag skal man bare beskytte sine babyer for alt, man må jo ingenting! Jeg tænker også a vi selv ved bedst hvad der er bedst for vores babyer.. 

 

Ja tør hud har Melina også, og hvor er det sødt karoline kan holde flasken selv :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

Årh hun er skøn, er vil med hendes pandehår :wub

Tak Kia :)

 

hun er begyndt at miste lidt hår, men håber at pandehåret bliver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige ift. det med solen så ved vi jo ikke hvad der reelt er bedst. Det aller bedste er vel i realiteten at holde dem i skygge indtil man ved hvilken slags hud de har. Jeg kan klare rigtigt meget sol og bliver nemt brun. Thomas er lige modsat. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, januar2017 said:

Lige ift. det med solen så ved vi jo ikke hvad der reelt er bedst. Det aller bedste er vel i realiteten at holde dem i skygge indtil man ved hvilken slags hud de har. Jeg kan klare rigtigt meget sol og bliver nemt brun. Thomas er lige modsat. 

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Men jeg ved selv bedst om Melina skal have solcreme på eller ej.. Og mener at det er jeg nødt til når vi er så meget ude som vi er - selvom jeg skygger hende for solen.. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er total morgenfriske idag :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evt køb en UV dragt - den skærmer solen meget bedre end f.eks en bomuldstrøje gør :) 

 

altid hat på, så det ikke meget af kroppen der skal have solcreme på :) 

 

Da jeg skulle købe solcreme til Laura sidste år og skulle have med i dagplejen, sagde hende ekspidienten at de slet ikke måtte få solcreme på og jeg skulle holde hende i skyggen - jeg kiggede på hende og sagde hvordan fanden dagplejen skulle sikre at sådan en str blev siddene pænt på sin flade og legede i skyggen når hun havde 4-5 børn at tage sig af, og hvordan hun skulle sikre skygge til alle når de skulle gå på tur! 

 

Så måtte hun bukke sig og sige nej det kunne hun da godt se.. Magen til flab! 

 

Man kan evt bruge lidt kokusolie istedet hvis de ikke sådan desideret er i solen i længere tid, men sådan er mere ind og ud af sol :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov lige i forhold til solcreme, har nutidensmor testet en del solcremer da hendes pige ikke kan tåle solen ret godt og har vidst børneeksem også, hun kunne "sponsoretet indlæg godt nok" men stå ved at anbefale A-derma kids - den er uden parfume :) 

 

i øvrigt skønneste billeder I deler!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er også blevet god til at ligge på maven og hun er sindsyg stærk, trækker sig frem over hvis hun ligger ved os, hun vil sidde op :D 

 

fandt lige et billede af fugleungen Laura da hun var et par uger gammel :) 

IMG_6712.PNG

IMG_6711.PNG

IMG_6710.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem af dem er det på det første billede? Sikke et hår! Jeg er så jaloux :P

søde piger :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Maj 2014 said:

Hvem af dem er det på det første billede? Sikke et hår! Jeg er så jaloux :P

søde piger :kuller 

Laura der er født med så meget hår! Så skuffelsen var at mærke da Ida nærmest intet har (kun i nakken) og alle siger bare nej sådan noget fint hår - jeg synes jo hun er skaldet ved siden af :P 

 

Lauras hår er dog utrolig fint og tyndt, Ida ligger vidst an til at få mere kraftig hår :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, Kia... said:

Laura der er født med så meget hår! Så skuffelsen var at mærke da Ida nærmest intet har (kun i nakken) og alle siger bare nej sådan noget fint hår - jeg synes jo hun er skaldet ved siden af :P 

 

Lauras hår er dog utrolig fint og tyndt, Ida ligger vidst an til at få mere kraftig hår :) 

Det er så fint! Ida er jo ikke skaldet, Laura har jo bare meget. 

 

Min søster er født med den vildeste manke og jeg var stadig nærmest skaldet da hun blev født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Maj 2014 said:

Det er så fint! Ida er jo ikke skaldet, Laura har jo bare meget. 

 

Min søster er født med den vildeste manke og jeg var stadig nærmest skaldet da hun blev født.

 

Hun havde virkelig meget hår, og så var det helt kobber farvet! Hun er stadig rød i dag, nu det bare en blanding at rødelige og hvidelige nyancer :) 

 

Ida er født sort, bag på er det stadig meget mørk, i toppen en blanding af det mørke fra fødslen, men der kommer en masse lyse hår frem nu, så tror hun skifter. 

 

A er født sorthåret, var helt hvidhåret som 2 årig og i dag helt mørkt! Jeg er født sorthåret og i dag sådan mørkblond / leverpostej 

 

i øvrigt vildt at to mennesker kan lave så to vidt forskellige børn! Omend der helt bestemt bliver flere og flere lighedstræk i deres ansigter! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde er de!! Ja vi får ingen kommentarer til karolines hårpragt :D håber snart der vokser mere ud. Det er blevet bedre dog. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige hurtigt prøve den dragt hun skal have indenunder dåbskjolen. 79 kr. i h&m. 

IMG_2030.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er vild med hende

IMG_2087.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønne Karoline! Ja det er de jo alle sammen!

 

skønheden her er blevet 3 mdr i dag! For 3 mdr siden denne aften lå jeg med hende i armene for første gang :wub

IMG_6760.PNG

IMG_6759.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er nemlig allesammen super kære :wub

Og de bliver bare så hurtigt store - det er bare med at nyde dem i deres skønne babystadie :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes simpelthen det her stadie er så sødt!!!!! Men jeg har lidt på fornemmelsen at Karoline er mere fremme mentalt end hun kan fysisk. Hun vil ofte mange ting men kan dem ikke og så bliver hun frustreret. Det er lidt sjovt. Men sikkert meget normalt. 

 

Åh tænker tit på fødslen. Gad så godt genopleve det øjeblik hvor jeg så hende for første gang. Det var det vildeste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, januar2017 said:

Ja synes simpelthen det her stadie er så sødt!!!!! Men jeg har lidt på fornemmelsen at Karoline er mere fremme mentalt end hun kan fysisk. Hun vil ofte mange ting men kan dem ikke og så bliver hun frustreret. Det er lidt sjovt. Men sikkert meget normalt. 

 

Åh tænker tit på fødslen. Gad så godt genopleve det øjeblik hvor jeg så hende for første gang. Det var det vildeste

Ellie bliver virkelig gal når hun ikke kan det hun vil, altså overraskende hidsig. 

 

Det er virkelig et vildt øjeblik, det gør lidt ondt at jeg ikke skal opleve det mere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER