januar2017

Graviditetsgener

243 indlæg i dette emne

27 minutes ago, januar2017 said:

Ej det lyder fuldstændig vildt! 

Tag en snak med Lauritz og sig at han skal sige stop i tide. 

Og jeg tænkte - da jeg læste din oplevelse - at du skal have kejsersnit. Hvis det er helt ukompliceret så er du lynhurtigt på

benene. Det skal du ikke lade dig afskrække af. 

Jeg vil gerne hjem samme dag, men det må jeg også kunne hvis jeg får kejsersnit og det er ukompliceret. De kan jo ikke gøre noget vi ikke kan hjemme og jeg ved godt hvad jeg skal være opmærksom på med infektion og sådan. Lairitz er jo hjemme, svigermor bor lige om hjørnet og mine forældre er her også, fordi de har passet A. Den opvartning kan et sygehus jo ikke klare. 

 

Jeg tror jo mere jeg tænker over det, jo mere overvejer jeg det kejsersnit. Jeg tænker lidt at vi måske kan lave en aftale med lægen om kejsersnit og så på dagen kan de starte med, at mærke hvor moden jeg er. Hvis det er muligt at tage vandet, så gør vi det i stedet for, så slipper vi for alt den medicin og hun får muligheden for at komme ud naturligt. Går fødslen så ikke igang af sig selv sadler vi om til kejsersnit alligevel. Måske man kunne gøre det sådan? 

 

Lairitz vil helt klart sige stop i tide, det vil jeg også selv, men sidst stod vi der som totalt uvidende første gangs forældre, som bare stolede blindt på, at de havde styr på det, for det havde vi ikke. Vi vidste jo ikke hvad vi gik ind til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sorry stavede hans navn forkert. 

 

Men synes det lyder som en virkelig god plan! Og ja man stoler jo på de professionelle men somme tider tror jeg lidt de glemmer at der er en person bag og en krop det gør ondt på. 

 

Synes det lyder som om du fik dine grænser overskredet i en ret betydelig grad. Det god er at du nu kender dine grænser men du skal ikke ud for det igen. 

Lyder virkelig til at du har noget ubearbejdret. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, januar2017 said:

Sorry stavede hans navn forkert. 

 

Men synes det lyder som en virkelig god plan! Og ja man stoler jo på de professionelle men somme tider tror jeg lidt de glemmer at der er en person bag og en krop det gør ondt på. 

 

Synes det lyder som om du fik dine grænser overskredet i en ret betydelig grad. Det god er at du nu kender dine grænser men du skal ikke ud for det igen. 

Lyder virkelig til at du har noget ubearbejdret. 

Min stavekontrol fik da også lige stavet det forkert. Han hedder Lauritz :D

 

jeg tror du har helt ret og så har de jo samtidig virkelig oddsene imod sig, når man møder en nu hver gang.

 

jeg har virkelig noget ubearbejdet, som jeg fik talt lidt om med jordmoderen til første besøg, men hun gik på barsel og vi har derfor fået en ny. Hun er virkelig sød, men har ikke sat hende ind i Amilias forløb. 

 

Jeg har klare grænser nu! F.eks. Er ballonkateter slet ikke en mulighed. Det skal jeg uanset hvad aldrig prøve igen. 

 

Jeg må sørge for, virkelig at få forklaret fødselslægen hvordan jeg har det og så må vi sammen lægge en plan udfra det. Jordmoderen har heldigvis sørget for, at det er en sød kvindelig læge, som skulle være meget forstående og lyttende. Skal til jordmoder dagen efter, så vi kan følge op på planen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en hård omgang :( 

 

Jeg tænkte som du så selv skrev om du ikke kunne blive tjekket op til hvordan din situation står i forhold til igangsættelse ved at tage vandet, så man kan tage beslutningen på dagen :) 

 

Noget helt andet er med alle dine plukveer hvor meget du allerede er modnet i forhold til sidst, kroppen har jo været det igennem, så måske du bare er mere klar den her gang, måske du kan lokke dem til hindeløsning både ved sygehuset og JM der d. 16/17 - så en masse sex og andre fødselsfremmende midler så hun forhåbentlig kommer helt af sig selv :) 

 

læste en blog med en der prøvede noget olie som vidst sætter gang i tarmene men som også skulle være lidt fødselsfremmende hvis man er moden til det - skal lige se om jeg kan finde den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Kia... said:

Det lyder som en hård omgang :( 

 

Jeg tænkte som du så selv skrev om du ikke kunne blive tjekket op til hvordan din situation står i forhold til igangsættelse ved at tage vandet, så man kan tage beslutningen på dagen :) 

 

Noget helt andet er med alle dine plukveer hvor meget du allerede er modnet i forhold til sidst, kroppen har jo været det igennem, så måske du bare er mere klar den her gang, måske du kan lokke dem til hindeløsning både ved sygehuset og JM der d. 16/17 - så en masse sex og andre fødselsfremmende midler så hun forhåbentlig kommer helt af sig selv :) 

 

læste en blog med en der prøvede noget olie som vidst sætter gang i tarmene men som også skulle være lidt fødselsfremmende hvis man er moden til det - skal lige se om jeg kan finde den :) 

Jeg har sagt til manden at næste uges program er at gå all in på alt der kan fremkalde en fødsel :lol 

 

det er også den plan jeg selv synes er bedst, så må se hvad lægen siger. Jeg har ikke så mange mere som jeg har haft, så måske driller hun bare derinde, den lille bandit. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Maj 2014 said:

Jeg har sagt til manden at næste uges program er at gå all in på alt der kan fremkalde en fødsel :lol 

 

det er også den plan jeg selv synes er bedst, så må se hvad lægen siger. Jeg har ikke så mange mere som jeg har haft, så måske driller hun bare derinde, den lille bandit. 

 

Jeg kan desværre ikke lige finde den blog igen, fald jo blot over et sponsoret indlæg på fjæsen...

Men det var vidst amerikansk olie eller noget i den dur, kan dog læse der er en del meninger om det. 

 

Vi håber hun kommer helt af sig selv :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36 minutes ago, Kia... said:

 

Jeg kan desværre ikke lige finde den blog igen, fald jo blot over et sponsoret indlæg på fjæsen...

Men det var vidst amerikansk olie eller noget i den dur, kan dog læse der er en del meninger om det. 

 

Vi håber hun kommer helt af sig selv :goodluck

Det håber vi også. Det ville lette en del hvis hun fandt vejen selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg alligevel mærker de plukkeveer. Min mave er tit meget spændt! Som om hun har strukket et ben ud og ligger og stemmer imod min mave indefra. Mon ikke det er plukkeveer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, januar2017 said:

Måske jeg alligevel mærker de plukkeveer. Min mave er tit meget spændt! Som om hun har strukket et ben ud og ligger og stemmer imod min mave indefra. Mon ikke det er plukkeveer 

Plukkeveer er når livmoderen bliver spændt og maven derfor bliver helt hård, så det kunne sagtens lyde som plukkeveer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender I det når man er gået i seng men godt ved med sig selv, at man ikke er færdig med at tisse i dette døgn. Det bliver altså rart at slippe for den trykkede blære. Er ved at blive vanvittig. Skal vitterligt tænke over at jeg skal være i radius af et toilet indenfor 30 min. Max. Tror også det var derfor jeg fik så ondt på gåturen i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha har haft virkelig ondt i lænden i nat og troede flere gange jeg havde veer. Der er helt klart sket en ændring i hvordan min krop har det de sidste dage. Tror snart jeg føder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

59 minutes ago, januar2017 said:

Puha har haft virkelig ondt i lænden i nat og troede flere gange jeg havde veer. Der er helt klart sket en ændring i hvordan min krop har det de sidste dage. Tror snart jeg føder

Uhh det er jo det jeg siger. Vi ses på Herlev ;) Amilia siger at jeg føder i morgen. Jeg har haft rigtig mange plukkeveer i nat, så jeg er vågnet af det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har så ikke udviklet sig så tror alligevel bare det var falsk alarm :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men har ondt i lænden og hele vejen omkring ved maven og i det område. Kunne føles som menstruationssmerter. Og så bevæger hun sig crazy meget. Dårlig kombi for kan ikke overskue at lave noget fysisk. Gad godt en gåtur men kan ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, januar2017 said:

Men har ondt i lænden og hele vejen omkring ved maven og i det område. Kunne føles som menstruationssmerter. Og så bevæger hun sig crazy meget. Dårlig kombi for kan ikke overskue at lave noget fysisk. Gad godt en gåtur men kan ikke :(

Det kunne godt være noget optræk til noget. Det er spændende. Smid dig på sofaen og slap af i stedet for. Gåture skulle alligevel ikke give noget andet end træthed før fødslen er rigtig igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare gerne forbrænde nogle kalorier :-D det er lidt bedre nu så måske det blot er falsk alarm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, januar2017 said:

Jeg vil bare gerne forbrænde nogle kalorier :-D det er lidt bedre nu så måske det blot er falsk alarm

Det der on/off er vidst en meget naturlig del af modningen. 

Lige om lidt kan du gå rundt med barnevognen hele tiden, så det ville jeg ikke tænke over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal nok suge kalorierne af dig om lidt, så slap du blot lidt af istedet :) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg ville så gerne se min slimprop! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, Maj 2014 said:

Ihh jeg ville så gerne se min slimprop! 

 

Hahahaha og jeg vil virkelig ikke se den!!! Altså min. Men forstår godt hvad du hentyder til :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

59 minutes ago, Kia... said:

Hun skal nok suge kalorierne af dig om lidt, så slap du blot lidt af istedet :) 

 

 

 

True. Der står man skal spise ekstra 500 kalorier om dagen, når man ammer. Det er jo nærmest gratis mand lige ned i sækken på undertegnede. Jeg virker måske lidt for  fokuseret på det men jeg elsker vitterligt alt hvad der handler om mad, slik og kager og kører jeg ikke mig selv under striks restriktion , så bliver jeg flomme fed :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gratis MAD ikke gratis manD....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

 

Hahahaha og jeg vil virkelig ikke se den!!! Altså min. Men forstår godt hvad du hentyder til :-D

Jeg vil bare virkelig gerne have et konkret bevis på, at der sker et eller andet. Bare et lille et. Alt det andet er jo bare gætterier man bliver vanvittig af! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt. Det værste er faktisk hvis man først har mærket noget man tror der kunne være men så ikke er det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER