Posted July 31, 2016 Jeg opdagede at Bilka har fødselsdag, hvilket altid resulterer i konkurrencer. Jeg har spillet i går og i dag, og har vundet begge gange :wee I går vandt jeg en leverpostej og i dag en pakke ostehaps. Jow jow :D Spiller i? Har i vundet? Blær jer gerne med jeres awesome præmier :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Hvor er een konkurrence henne ?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 På deres hjemmeside http://spil.bilka.dk/Start?bg=16 Jeg har iPhone og har gemt siden på hjemmeskærmen, så den ligger som en "app" ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har lige vundet en pk. Ostehaps og en cornetto is :toot :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Så fik jeg også spillet. :) og jeg har vundet en i gang is :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg skulle lige spille på M's han havde ikke held, så vi konkludere han havde held i kærlighed :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har vist også held i kærlighed ;) Ingen gevinst her. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg vinder heller ikke men måske imorgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Har lige spillet og vundet en pakke med espressokapsler, eneste minus? Jeg drikker ikke kaffe :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Har lige spillet og vundet en pakke med espressokapsler, eneste minus? Jeg drikker ikke kaffe :DDet kan være der er en der vil bytte :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Det kan være der er en der vil bytte :) God ide :) Jeg bytter i hvert fald gerne til is ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Desvæære ingen gevinst i dag :boo :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har vundet en sodavand i bistroen Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har vundet en Fairy opvaskemiddel :LOL Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har vundet en økologisk Cocio. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har skam vundet en tube sennep og en pose Chips :D så må jeg lige se, om jeg når forbi ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har skam vundet en tube sennep og en pose Chips :D så må jeg lige se, om jeg når forbi ;)Lækker blanding :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Lækker blanding :P Ja, jeg tror heller ikke, jeg får brug for ret meget andet ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Ja, jeg tror heller ikke, jeg får brug for ret meget andet ;)Niks! Det er et helt festmåltid :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Jeg har vundet en sodavand i bistroen Ditto Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 En allround krydderikværn og sennep. Det er godt nok random :D Share this post Link to post Share on other sites