Posted August 1, 2016 Så vandt jeg en omgang kaffebønner fra starbucks :yiepie Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Så vandt jeg en omgang kaffebønner fra starbucks :yiepieMisundelig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Vandt en leverpostej i går og intet i dag eller den første dag jeg deltog :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Dentasticks til en hund. Men jeg har ikke hund :D Nogen der vil ha' den? Skriv en PM ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Jeg vandt en pakke lagekagebunde-mix :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Altså, jeg forstår ikke HVOR? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Altså, jeg forstår ikke HVOR?Brug GND's link længere oppe. Jeg kunne heller ikke finde detEdit: http://spil.bilka.dk/Start?bg=16 Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Brug GND's link længere oppe. Jeg kunne heller ikke finde det Edit: http://spil.bilka.dk/Start?bg=16 Tak :kiss Jeg vandt ikke <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Jeg har heller intet vundet endnu.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Dentasticks til en hund. Men jeg har ikke hund :D Nogen der vil ha' den? Skriv en PM ;) Du får lige en PM ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Har lige vundet en pakke Läkerol Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Så vandt jeg endelig :yay En pakke ostehaps :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Men hvordan får man gevinsten? :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Men hvordan får man gevinsten? :chin:Du har 5 dage til at få den hentet i en BilkaEdit: man får en SMS man skal aktivere når man henter den. Det har man 5 dage til... Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Jeg har åbenbart ikke hele i kærlighed, fordi jeg har vundet for tredje dag i træk. Har idag vundet fairy opvaskemiddel Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Jeg har vundet en pose chips idag Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Jeg må ha et godt kærlighedsliv :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Ingenting i dag :( :lol :boo :kram :p ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Heller intet til mig i dag :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites