MoarC

Udstyr osv

120 indlæg i dette emne

Det ser virkelig fint ud, godt med opbevaring i - det må jeg lige se på! Gad vide om det har en betydning at det er i træ, når det skal op i badeværelset? Der er jo lidt fugtigt..

Hov.. ja så er det vist bedst i stål.. Vores skal hænge i soveværelset.. så det er ikke et problem hos os.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har endelig fået købt vogn! Og Voksi mini. Og en masse dims.. Blandt andet en strækvikle, som jeg glæder mig til at prøve - først og fremmest om jeg kan finde ud af det, har ingen erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for linket! Jeg kender den ikke - har kun haft øje på en Babybay pga mine første to.

http://m.pinkorblue.dk/tobi-babybay-original-seng-af-massiv-bog-hvidt-lakeret-a021554.html?pup_e=1&pup_id=A021554&adword=Google/PLA_Kinderzimmer&RefID=SEM_DK0000_PLA&c=aw&gclid=CNGPgKbPsc0CFecucgodhCkKdA

Synes dog bedside crib har den fantastisk fordel at den kan lukkes helt som en lille tremmeseng kontra Babybay hvor de skal over i den store tremmeseng så snart de bliver for mobile ca. 4-6 mdrs alderen.

Kan Bedside Crib spændes fast på forældrenesseng?

Men kan man ikke også købe en side til babybay så den bliver lukket af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så et hos pif paf puf på Strandboulevarden i dag til 1299. Men det var også i træ og ved ikke hvilket mærke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skulle være meget nem den jeg har købt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, sjovt! Vi var der lige inden lukketid! Købte i vognen der?

Nej, i Babysam på Fields - vi skulle bare lige udelukke en vogn de havde i PPP ☺️ Var der omkring kl 13

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan anbefale både strækviklen og ergobabyen!! Brugte strækviklen fra da min yngste datter var helt nyfødt og de første tre måneder trods sommervarmen. Hun lå så godt der - jeg havde hænderne fri til storesøster og det var også nemt at amme hende diskret derinde.

Jeg startede med ergobabyen da hun var ca fire måneder og den havde jeg indtil hun var fire år!!! I alle positioner og den var uundværlig. "Desværre" gav jeg den væk til min bror sidste år da han fik barn og den er blevet helt uundværlig for dem nu også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan man ikke også købe en side til babybay så den bliver lukket af?

Ja men kanterne hele vejen rundt er ikke så høj som Bedside crib dvs så snart babyen kan trække sig op er Babybay ikke særlig sikker længere. Min ældste kom i tremmeseng fra fire mdr grundet hendes styrke og motorik - jeg turde ikke andet, mens nr 2 var mere magelig og hun var i babybayen meget længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, vi købte en Bugaboo kombivogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov.. ja så er det vist bedst i stål.. Vores skal hænge i soveværelset.. så det er ikke et problem hos os.. :)

Vi er lige pt på bare bund ift puslebordet. Hverken mig eller manden ønsker at have pusleplads på soveværelset men vi er nu i tvivl om vi overhovedet kan få plads til et væghængt i vores mini badeværelse - den eneste væg den kan hænge på er der et lille vindue muligvis i vejen. Vi vil bruge sommerferien på at kigge på monteringsmuligheder på dem - i første gang den i metal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan anbefale både strækviklen og ergobabyen!! Brugte strækviklen fra da min yngste datter var helt nyfødt og de første tre måneder trods sommervarmen. Hun lå så godt der - jeg havde hænderne fri til storesøster og det var også nemt at amme hende diskret derinde.

Jeg startede med ergobabyen da hun var ca fire måneder og den havde jeg indtil hun var fire år!!! I alle positioner og den var uundværlig. "Desværre" gav jeg den væk til min bror sidste år da han fik barn og den er blevet helt uundværlig for dem nu også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også til at prøve kræfter med det, købte den efter anbefalinger til "ny-begynder" ellers kan man bruge en slynge tænker jeg? Er du ferm til slynger og vikler?

Jeg kender ikke til slynger - afprøvede en slynge i mødregruppen men hverken mig eller min nr 2 synes den var helt så trygt men der var min yngste nok 6 uger gammel og vant til viklen. Hun var (og er stadig!) en rigtig puttetrold så det at have hende direkte på overkroppen var sagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, den vandt - den skal bæres til 1.sal og vores bagagerum i bilen er overdrevet småt i forhold til bilens størrelse. Buffaloen fyldte nu heller ikke så meget, men vægtforskellen var mærkbar - så måtte gå på kompromis ☺️

Ja vægtforskellen - bare 3 kg - kan virkelig mærkes. Jeg burde øver at slå vores op og ned... Er generelt ikke særlig stærk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også til at prøve kræfter med det, købte den efter anbefalinger til "ny-begynder" ellers kan man bruge en slynge tænker jeg? Er du ferm til slynger og vikler?

Hvilken vikle er det? Kan være jeg skal kigge på en alligevel, man hører jo ikke om andet end vikle vikle vikle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken vikle er det? Kan være jeg skal kigge på en alligevel, man hører jo ikke om andet end vikle vikle vikle

Denne fra JPMBB - den der hedder Original 

 

http://koalabarn.dk/je-porte-mon-bebe/77-je-porte-mon-bebe-original-wrap.html?combination=504#/farve-black_black

 

Den har fået rigtig gode anbefalinger på diverse slynge/viklesider - så det håber jeg så på passer  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kender ikke til slynger - afprøvede en slynge i mødregruppen men hverken mig eller min nr 2 synes den var helt så trygt men der var min yngste nok 6 uger gammel og vant til viklen. Hun var (og er stadig!) en rigtig puttetrold så det at have hende direkte på overkroppen var sagen.

Tænker også at man få mere ondt i ryggen med en slynge? Altså man bærer jo på den ene skulder, eller hvordan? Er ihvertfald mere tryg ved viklen, skal bare lige være 100% på bindingen selvfølgelig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Basic eller original? Ved du hvad forskellen er?

Har lige ændret linket, det er Original jeg fik anbefalet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Havtorn, vi har købt et væghængt puslebord i babysam, i træ. Det hænger over vores badekar. Det bliver ikk udsat særlig meget for fugt, andet end kondens/damp fra jeg er i bad. Men det burde de kunne holde til.

Min søster har et væghængt i metal fra brio.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havtorn, vi har købt et væghængt puslebord i babysam, i træ. Det hænger over vores badekar. Det bliver ikk udsat særlig meget for fugt, andet end kondens/damp fra jeg er i bad. Men det burde de kunne holde til.

Min søster har et væghængt i metal fra brio.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Brio laves ikke mere desværre, har fundet et i metal fra ByBo - ellers bliver det i hvidmalet træ

Dem fra Brio er tit til salg på DBA.. og reshopper... så prøv at holde øje der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Brio er tit til salg på DBA.. og reshopper... så prøv at holde øje der :)

Ja det vil jeg gøre, kunne godt tænke mig det med "metalpinden" - det havde jeg til min søn, var så glad for det ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Brio er tit til salg på DBA.. og reshopper... så prøv at holde øje der :)

Ja det vil jeg gøre, kunne godt tænke mig det med "metalpinden" - det havde jeg til min søn, var så glad for det ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER