MoarC

Udstyr osv

120 indlæg i dette emne

Jay, fandt en babybay bedside crib i maxi størrelse med øko madras, sengerand og 2 lagener på dba Sælger er gået med til 1300kr, så det tænker jeg er en ret god pris!

Den ser fin ud og det var da billigt. Men er der så en ekstra side med så man kan sørge for at baby ikke falder ud (hvis sengen ikke står helt op af noget andet.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overvejer lidt at lægge dette under nesten - altså i vuggen - ville egentlig bestille det til sovevognen, men der er jo både madras og hun skal ligge i Voksi. Er bare så vild med lammeskind, og hun ville jo ikke komme til at sove direkte på det - nesten kommer ovenpå. Det skulle bare pynte lidt - er det nuts?

http://nostebarn.dk/andet/eur-soveskinn.html

Jeg tænker det bliver varmt hvis bebs skal ligge i voksi også.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god ide

Ja, synes det er et ret godt køb - billigste nypris er 2100 for det hele og det skulle stå som nyt. Men sælger har ikke svaret tilbage igen, så nu håber jeg ikke der er kommet et bedre tilbud De bliver i hvert fald revet væk på reshopper.

Vi har en arve-killi seng, så den skal vi have inde på børneværelset Ville ikke turde have ham liggende i vores seng - min mand sover simpelthen så uroligt at jeg ofte er vågnet i chok over at få slag, spark og "blodtud" Han er ellers en meget fredelig person i vågen tilstand Vores nye seng er bestilt i ekstra bredde og glæder mig til god søvn igen!

ha ha seriøst ?!! hold da op en mand at sove med hehe  Min mand snorker en del.. men det har hjulpet med speciallavet ørepropper. :) Som han har betalt..

Kan godt forstå du glæder dig til den nye seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er lige kommet hjem fra arbejde og fortæller at hun har hørt fra nogle af deres venners datter, at sådan en seng til baby, hvor den ene side kan tages af, er en bedste investering man kan gøre! Kunne så fortælle, at jeg netop har købt en på dba, hvorefter hun udbryder "Nååå, jamen er det sådan en du hele tiden har snakket om, at du vil have" - JA Har hun slet ikke lyttet? Men lader til at jeg nu er tilgivet for ikke at ville have den vakkelvorne sivvugge Den har jo ellers tidligere været det eneste rigtige i hendes optik. Mødre

Hehe ja sådan er det med mødre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temprakon

Jeg kender ikke prisniveauet men Magasin tilbud på junior og baby temprakon dyner fra mærket "Quilts of Denmark"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temprakon

Jeg kender ikke prisniveauet men Magasin tilbud på junior og baby temprakon dyner fra mærket "Quilts of Denmark"

Jeg har set dem normalt til 699kr. Og fandt en forleden til 500 kr. Men ja dem hos Magasin er den berømte "Temprakon" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker det bliver varmt hvis bebs skal ligge i voksi også..

Ja, droppede det også til vognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha seriøst ?!! hold da op en mand at sove med hehe Min mand snorker en del.. men det har hjulpet med speciallavet ørepropper. :) Som han har betalt..

Kan godt forstå du glæder dig til den nye seng :)

Ja, har virkelig sovet dårligt i mange år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser fin ud og det var da billigt. Men er der så en ekstra side med så man kan sørge for at baby ikke falder ud (hvis sengen ikke står helt op af noget andet.)

Den kan spændes fast på sengen, så den ikke glider væk :) Men ja, man kan også købe en side til som ekstra tilbehør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan spændes fast på sengen, så den ikke glider væk :) Men ja, man kan også købe en side til som ekstra tilbehør

Men vores seng er en stor ramme med store skuffer under (IKEA) og der kan man ikke umiddelbart spænde noget fast til.. :( så skal skuffen i hvert fald stå åben og madrassen skal løftes op hver gang den skal tage fra så.. ja vi må se hvad vi finder på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, altså fik ikke rigtig blodnæse, men det gjorde godt nok ondt og den var rød og hævet noget tid efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i overvejet hvilken autostol i skal have endnu ??

Vi har set os lun på en Recaro Privia fra 2014. Den var bedst i test og koster 2500 kr idag i butikken, men kan fås på den blå avis for ca 1500 kr.

Vores venner havde en og de var meget glade for den.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, så står man der og lige pludselig lyder som om man er offer for hustru-vold og prøver at se helt nonchalant ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i overvejet hvilken autostol i skal have endnu ??

Vi har set os lun på en Recaro Privia fra 2014. Den var bedst i test og koster 2500 kr idag i butikken, men kan fås på den blå avis for ca 1500 kr.

Vores venner havde en og de var meget glade for den..

Vi købte en cybex cloud Q på babymessen. Har faktisk ikke undersøgt det særlig meget, men ved at cybex også ofte vinder i diverse tests. Og så vidste vi, at vi ville have cybex priam kombivognen og denne autostol kan klikkes direkte på stellet og baby kan ligge helt fladt i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en cybex cloud Q på babymessen. Har faktisk ikke undersøgt det særlig meget, men ved at cybex også ofte vinder i diverse tests. Og så vidste vi, at vi ville have cybex priam kombivognen og denne autostol kan klikkes direkte på stellet og baby kan ligge helt fladt i den.

okay.. ja så kan jeg godt forstå jeres valg :) 

Vi (min mand) vil have en bedst i test.. og den skal ikke veje for meget. og så skal prisen heller ikke være høj, da man jo kun bruger den første autostol i ca 6 mdr.. Oftest kan man jo tage betrækket af og vaske det, så vi har heller ikke noget imod at købe en brugt for at spare lidt penge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber alle autostol med iso-fix? Jeg har ikke erfaring med hvad forskellen er, - er der væsentlig forskel på sikkerheden? Og er det nemmere at spænde ind/ud? Synes nemlig kke det var særlig svært at bruge selen, og bagudvende stolen (nu taler jeg kun om 0-9 kg). Jeg havde ikke bil dengang jeg fik min søn og min kærestes datter er 15 år nu så han ved det heller ikke  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt med ISO-fix da det var med i tilbudet på messen. Den sidder bedre fast end hvis det bare er med sele og så klikker man den bare af og på. Men nej, det er nok heller ikke så kompliceret at spænde fast med selen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikkerheden er højere med ISO-fix. Og det er nemmere at lave en præcis montering, tror det var i bladet fra ønskebørn at der stod noget om det.

Men hvis man ikk har mulighed for isofix jamen så er selebasen jo også fint nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber alle autostol med iso-fix? Jeg har ikke erfaring med hvad forskellen er, - er der væsentlig forskel på sikkerheden? Og er det nemmere at spænde ind/ud? Synes nemlig kke det var særlig svært at bruge selen, og bagudvende stolen (nu taler jeg kun om 0-9 kg). Jeg havde ikke bil dengang jeg fik min søn og min kærestes datter er 15 år nu så han ved det heller ikke  :lol

Jeg tror 98 %  af autostolene er til isofix.. da det er i alle nyere biler. Det er også meget mere sikkert med isofix.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror 98 % af autostolene er til isofix.. da det er i alle nyere biler. Det er også meget mere sikkert med isofix.

Jo men det er jo ikke sikkert alle biler er til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men det er jo ikke sikkert alle biler er til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, bag sædet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, bag sædet?

Jep. Hvis du stikker hånden ind mellem ryglæn og sæde, så kan du nok mærke to metal bøjler.

Du kan evt Google og se hvordan isofix ser ud i bilen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nogen finde en oval madras i 80*40?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nogen finde en oval madras i 80*40?

Hvillen seng skal den passe i ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER