MoarC

Udstyr osv

120 indlæg i dette emne

Har i andre købt baby dyner endnu ? 

Vi vil gerne have to til baby.. en rigtig god en og en lidt billigere en som reserve/legedyne, når der feks kommer gylp eller andet på.

Vi overvejer at købe en Temprakon som den "gode".. men jeg kan se at man også kan få moskusdun-dyner til baby.. men syntes måske det er lige i overkanten..

Hvad har i andre gjort jer af overvejelser omkring det med dyne ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har i andre købt baby dyner endnu ?

Vi vil gerne have to til baby.. en rigtig god en og en lidt billigere en som reserve/legedyne, når der feks kommer gylp eller andet på.

Vi overvejer at købe en Temprakon som den "gode".. men jeg kan se at man også kan få moskusdun-dyner til baby.. men syntes måske det er lige i overkanten..

Hvad har i andre gjort jer af overvejelser omkring det med dyne ?

Altså babydynerne vil jeg gerne købe en lidt billigere dyne, da det er begrænset hvor længe de bliver brugt.

Men som juniordyne vil jeg rigtig gerne ha temprakon da jeg synes det er en super lækker dyne, ved ikk hvad jeg skulle gøre uden min egen. Men vil så også have en billigere som reserve, men det bliver bestemt ikk en dundyne som ekstra, da der er så lang tørre tid i forhold til en fiberdyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg køber en kapok dyne - må lige se dem i butikken og mærke på den - og så en billigere reserve, fx fra Jysk som kan bruges ved uheld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber også kapok juniordyne her og en billigere dyne til baby. Nu er det en vinterbaby så det kan godt være det bliver anderledes men begge mine piger sov i en slags sovepose da de var helt små babyer og dynen blev brugt under amning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig sat mig ind i det, men da min mors veninde forhandler fossflake, havde jeg tænkt at høre hende, om jeg kan købe dem til indkøbspris hos hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså babydynerne vil jeg gerne købe en lidt billigere dyne, da det er begrænset hvor længe de bliver brugt.

Men som juniordyne vil jeg rigtig gerne ha temprakon da jeg synes det er en super lækker dyne, ved ikk hvad jeg skulle gøre uden min egen. Men vil så også have en billigere som reserve, men det bliver bestemt ikk en dundyne som ekstra, da der er så lang tørre tid i forhold til en fiberdyne.

Jeg har arbejdet i jysk for mange år siden.. og kan slet ikke overskue at baby skal ligge med fiberdyne som er SÅ dårlig til at temperer sig.. så det bliver noget dun. Men jeg tror vi køber en temprakon.. vores venners piger på 6 og 3 bruger stadig deres om ikke så bare som "sutte-klud" :) Så de har været alle pengene værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg køber en kapok dyne - må lige se dem i butikken og mærke på den - og så en billigere reserve, fx fra Jysk som kan bruges ved uheld.

Ja jeg har lige læst om den.. Jeg skal måske også lige forbi en butik og se og mærke på en kapok :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet i jysk for mange år siden.. og kan slet ikke overskue at baby skal ligge med fiberdyne som er SÅ dårlig til at temperer sig.. så det bliver noget dun. Men jeg tror vi køber en temprakon.. vores venners piger på 6 og 3 bruger stadig deres om ikke så bare som "sutte-klud" :) Så de har været alle pengene værd :)

Hmm, så fossflake er måske også en dårlig ide!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har det lidt sådan, nogle fungere med fiberdyne, andre med dundyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så fossflake er måske også en dårlig ide!?

Jeg kender faktisk slet ikke det mærke.. Men hvis i har gode erfaringer med den så vil jeg cfølig gerne sætte mig ind i tingene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kender faktisk slet ikke det mærke.. Men hvis i har gode erfaringer med den så vil jeg cfølig gerne sætte mig ind i tingene :)

Kender det ikke udover at det er det materiale som mange ammepuder er fyldt med. Og så læste jeg lige om en madras/liggeunderlag på deres hjemmeside lavet i samme materiale og udarbejdet af nogle fysioterapeuter, som virkede ret smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jay, fandt en babybay bedside crib i maxi størrelse med øko madras, sengerand og 2 lagener på dba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok stadig købe en madras. Synes sjældent madrasserne i babynests virker særlig tykke?

Den er faktisk ret tyk, men fandt en billig 80*40 så har bestilt sådan én og lagen til at lægge under

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt at lægge dette under nesten - altså i vuggen - ville egentlig bestille det til sovevognen, men der er jo både madras og hun skal ligge i Voksi. Er bare så vild med lammeskind, og hun ville jo ikke komme til at sove direkte på det - nesten kommer ovenpå. Det skulle bare pynte lidt - er det nuts?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er faktisk ret tyk, men fandt en billig 80*40 så har bestilt sådan én og lagen til at lægge under

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt at lægge dette under nesten - altså i vuggen - ville egentlig bestille det til sovevognen, men der er jo både madras og hun skal ligge i Voksi. Er bare så vild med lammeskind, og hun ville jo ikke komme til at sove direkte på det - nesten kommer ovenpå. Det skulle bare pynte lidt - er det nuts?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jay, fandt en babybay bedside crib i maxi størrelse med øko madras, sengerand og 2 lagener på dba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig lækkert ud, men tror du overhovedet man kommer til at kunne se det i vuggen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han ligefrem givet dig blodtud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er lige kommet hjem fra arbejde og fortæller at hun har hørt fra nogle af deres venners datter, at sådan en seng til baby, hvor den ene side kan tages af, er en bedste investering man kan gøre! Kunne så fortælle, at jeg netop har købt en på dba, hvorefter hun udbryder "Nååå, jamen er det sådan en du hele tiden har snakket om, at du vil have" - JA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en god pris. Synes ellers de er ret dyre på dba og ja ja ja ja alt var billigere for 9 år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tror også den bliver god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER