MoarC

Udstyr osv

120 indlæg i dette emne

Hvillen seng skal den passe i ?

En gammel vugge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En gammel vugge Men det er ikke til at finde..! Fandt en på 78x36 - det tætteste på. Men har nesten til de første måneder, så må jeg se om jeg kan finde en lille vuggerand

Der ligger en biks der hedder Hynde-skrædderen på Frederikssundsvej i Brønshøj. Måske kan de lave en til dig på de mål du skal bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vi skulle kun ud og kigge på en sleepbag og så måske købe en sengerand.

Vi endte så med at købe

Sleepbag med bæreplade og legestativ

Sengerand

Tremmeseng

Aerosleep madras til tremmesengen

2 sæt sengetøj

3 lagner

Og et par stofbleer

Og i går gik jeg i mindre panik over manglende babytøj, så der fik jeg købt små 25 stk tøj brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vi skulle kun ud og kigge på en sleepbag og så måske købe en sengerand.

Vi endte så med at købe

Sleepbag med bæreplade og legestativ

Sengerand

Tremmeseng

Aerosleep madras til tremmesengen

2 sæt sengetøj

3 lagner

Og et par stofbleer

Og i går gik jeg i mindre panik over manglende babytøj, så der fik jeg købt små 25 stk tøj brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vi skulle kun ud og kigge på en sleepbag og så måske købe en sengerand.

Vi endte så med at købe

Sleepbag med bæreplade og legestativ

Sengerand

Tremmeseng

Aerosleep madras til tremmesengen

2 sæt sengetøj

3 lagner

Og et par stofbleer

Og i går gik jeg i mindre panik over manglende babytøj, så der fik jeg købt små 25 stk tøj brugt

Tror dankortet skal gemmes lidt væk

hehe fedt.. jamen man skal jo have købt lidt af hvert til den lille kommer.. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået købt et brugt puslebord til væggen. Det er dog i ivory farve.. og vi vil gerne have det helt hvidt. Men vi har en i familien der ejer et sprøjte-maleri.. så han kan klare det på ingen tid og til billig penge :)

Dertil har vi så også fået købt en altan-barnevogn. Der var lift, myggenet, regnslag, madrasser og sele med... alt for 500 kr. Der var lidt rust på fjederen til "låsen" på vognen... men den skal jo bare stå på altanen. 

Og igår købte jeg en gåsedunsdyne til bebs..Den skal bruges som reserve/putte dyne.. og så skal jeg have bestilt en Temprakon dyne som skal være bebs primær dyne.

Jeg købte også lidt vaskeklude i stof så man kan give en klud i ansigtet om morgenen.. :) 

Og har fået ryddet op i skabet med bebs ting... og sorteret al det tøj vi har arvet gratis. :) 

Hov og vi købte baby alarmer forleden... Manden ville gerne have med kamera da knægten skal stå i gården til sommer.. Så vi endte med de dyreste.. Neonate 8000.. Men de er vist alle pengene værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder virkelig som nogle gode køb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha okay, min gætterier på hvor meget tøj jeg købte i den ene pakke, er åbenbart ikk særlig godt haha.

Talte lige hvor meget der var og der er faktisk hele 49 stk tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blespand - er det noget man bør have? Nu kommer vi jo til at bo på 4. sal. Forudser at jeg ikke gider løbe ned med skrald flere gange om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blespand - er det noget man bør have? Nu kommer vi jo til at bo på 4. sal. Forudser at jeg ikke gider løbe ned med skrald flere gange om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blespand - er det noget man bør have? Nu kommer vi jo til at bo på 4. sal. Forudser at jeg ikke gider løbe ned med skrald flere gange om dagen

Altså vi bor på 1.sal og ja vi skal have en blespand. VI starter med den gratis man kan få hos Babysam.. og prøver den. Min veninde og tests på nettet siger dog at Sangenic spanden er bedre.. Men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi bor på 1.sal og ja vi skal have en blespand. VI starter med den gratis man kan få hos Babysam.. og prøver den. Min veninde og tests på nettet siger dog at Sangenic spanden er bedre.. Men nu må vi se :)

Den havde jeg også sidst - poserne koster en formue, så den røg ud til højre og jeg købte de dér små fine poser med duft i stedet - sparede mange penge, men vi bor også på første sal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den havde jeg også sidst - poserne koster en formue, så den røg ud til højre og jeg købte de dér små fine poser med duft i stedet - sparede mange penge, men vi bor også på første sal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vedr ble-poser eller ble-spand... Så har jeg hentet div babypakker rundt om.. og der var altså flere der var ble-poser i (ligesom dem til hundelorte - men med hank på.)  Jeg tænker at jeg starter med at bruge dem. Så slår jeg knude på hver pose og smider dem i spanden i køkkenet som alligevel tæmmes dagligt. Og så kan man også have dem (poserne) med i pusletasken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ikke kommet i gang med at hente babypakker. Det må være næste projekt her i ferien/barslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket puslebord har i andre købt/vil købe? Og hvor skal i have det stående henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket puslebord har i andre købt/vil købe? Og hvor skal i have det stående henne?

Vi hr købt et væghængt et i træ, fra babydan tror jeg. Det er i hvert fald købt i babysam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket puslebord har i andre købt/vil købe? Og hvor skal i have det stående henne?

Vi har købt et væghængt i træ (Babydan Manhattan) Vi købte det brugt. Vi vil gerne lige have det malet og det bliver gjort hos mine forældres nabo som ejer et industrilakrings-firma. ( AKA et sprøjte-maler-firma.) 

Vores puslebord skal hænge i soveværelset da vi på ingen måde har plads på badeværelset. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ja vi har sådan set plads i både badeværelse og babyværelset (som dog ikke står færdigt endnu..). Men det ville blive lidt trangt på badeværelset. Kan ikke helt beslutte mig for hvad der er smartest og det er der sikkert også 100 forskellige meninger om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ja vi har sådan set plads i både badeværelse og babyværelset (som dog ikke står færdigt endnu..). Men det ville blive lidt trangt på badeværelset. Kan ikke helt beslutte mig for hvad der er smartest og det er der sikkert også 100 forskellige meninger om

Jeg ville hænge det hvor det er praktisk men også plads. :) Du skal kunne komme til og have alt hvad du skal bruge i nærheden - tøj.. bleer.. osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER