Guest

den som dræber

43 indlæg i dette emne

hvem ser den?

Jeg synes den minder ufattelig meget om forbrydelsen. Hvad siger i andre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ser den og jeg synes den er vildt uhyggelig. .. Jeg er en kæmpe kylling hvad gysere angår,så ved ik om jeg kommer til at se mere af den...synes den er langt mere uhyggelig end forbrydelsen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser den og jeg synes den er vildt uhyggelig. .. Jeg er en kæmpe kylling hvad gysere angår,så ved ik om jeg kommer til at se mere af den...synes den er langt mere uhyggelig end forbrydelsen..

ej indtil nu synes jeg ikke den er uhyggelig. Men han er da en temmelig skummel type ham der morderen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og ser den, syndes at den er rigtig uhyggelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at skrive, at jeg ville vædde med, at den kvindelige betjendt endte i den kiste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg slukket for den, da hun blev lagt ned i det huld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der med hende der kom ned i huld..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der med hende der kom ned i huld..??

hun stak af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tegner godt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun stak af...

okay.

hvad med ham der slået ned.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay.

hvad med ham der slået ned.?

Du skulle da vist være blevet ved med at se den ;-)

Vi så ikke hvad der sket med betjenten i kisten og ham der blev slået ned. Æv så skal man vente indtil næste uge.

Serien har i hvert fald bestået første omgang herhjemme (selvom jeg også synes den var ret uhyggelig og jeg fik krammet puden en ekstra gang).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skulle da vist være blevet ved med at se den ;-)

Vi så ikke hvad der sket med betjenten i kisten og ham der blev slået ned. Æv så skal man vente indtil næste uge.

Serien har i hvert fald bestået første omgang herhjemme (selvom jeg også synes den var ret uhyggelig og jeg fik krammet puden en ekstra gang).

Nej syndes at den var alt for uhyggelig.

Skal bare vide hvordan den endet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja,det ved vi ikke endnu,for den sluttede da den var mest spændende... Synes også den var for uhyggelig for mig,meeen skulle lige se den færdig .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja,det ved vi ikke endnu,for den sluttede da den var mest spændende... Synes også den var for uhyggelig for mig,meeen skulle lige se den færdig .

kunne bare ikke se den færdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den og hold fast hvor fik jeg et chok da betjenten blev skubbet ned...

Om den minder mig om forbrydelsen skal jeg ikk ku sige for jeg så ikke Forbrydelsen - den fangede mig ikk.. Men det gør "Den der dræber"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke set det, lyder som noget jeg alligevel vil sidde og holde mig for øjnene ved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor er den uhyggelig og spændende..... Forbrydelsen fangede mig ikke, men den her har fanget mig - indtil videre... Men øv at der går en uge inden vi ser, hvad der sker med betjentene....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den var super spændende og pænt klam-creepy-uhyggelig-syg på den spændende måde...puha da!

Tjo....kan godt se lighederne i starten med Forbrydelsen...men derfra så slutter det også.

Nuiii jeg glæder mig til næste afsnit og tror da lige jeg ser det på Sputnik i dagslys.....Adrrrr hvor er han syg den morder!!! ARHHHG!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FFFFuuuuuuccckk den er klam, ikke mere at sige til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj jeg har virkelig drømt om den skide kiste i nat og vågnede klokken 3.30 og kunne IKKE sove mere, da jeg skulle tisse og turde ikke stå op :rolleyes :rolleyes Gudskelov vågnede Mille klokken 4 og kaldte på min mand, så kunne jeg lige smutte på toilettet mens han hentede hende :D :D

Jeg bliver virkelig skræmt fra vid og sans, så er ikke sikker på jeg tør se næste afsnit, men samtidig er den jo også bare super spændende og god, så ved ikke helt endnu om jeg tør...

Efter vi har fået Mille er jeg blevet den største kylling på det område, for før i tiden kunne det dårligt blive klamt nok og jeg åd alle de film råt.. Men de der psykologiske film/serier skræmmer mig virkelig..

Men bortset fra det - Hvor blev hun af hende den anden pige der var i varevognen med morderen ? Var der ikke to piger der sad og grinede ? Det var da kun den ene man så noget til efterfølgende ikk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj jeg har virkelig drømt om den skide kiste i nat og vågnede klokken 3.30 og kunne IKKE sove mere, da jeg skulle tisse og turde ikke stå op :rolleyes :rolleyes Gudskelov vågnede Mille klokken 4 og kaldte på min mand, så kunne jeg lige smutte på toilettet mens han hentede hende :D :D

Jeg bliver virkelig skræmt fra vid og sans, så er ikke sikker på jeg tør se næste afsnit, men samtidig er den jo også bare super spændende og god, så ved ikke helt endnu om jeg tør...

Efter vi har fået Mille er jeg blevet den største kylling på det område, for før i tiden kunne det dårligt blive klamt nok og jeg åd alle de film råt.. Men de der psykologiske film/serier skræmmer mig virkelig..

Men bortset fra det - Hvor blev hun af hende den anden pige der var i varevognen med morderen ? Var der ikke to piger der sad og grinede ? Det var da kun den ene man så noget til efterfølgende ikk..

Din stakkel :) Du må sige til dig selv at de skuespillere bare er folk på arbejde og at der igen og igen bliver sagt CUT og så går de alle ud og drikker kaffe - inkl hende i kisten...hun er også bare betalt skuespiller :)

Men ellers jo...den er klam!! :)

Morderen er taxa-chauffør, det er der han finder sine single-pige-ofre og overfalder dem i sit hjem....og jo der sad to piger i hans taxa, men de krammede farvel, derfor opdagede han at hun var single hende den ene som ikke blev sat af....hende kørte han ud til sit gemmested.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MÅSKE man lige skal skrive i denne her tråds overskrift at der er SPOILERS i denne tråd, så medmindre man ikke vil vide noget om filmen og den slutning, så skal man ikke klikke ind og læse den her tråd....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj jeg har virkelig drømt om den skide kiste i nat og vågnede klokken 3.30 og kunne IKKE sove mere, da jeg skulle tisse og turde ikke stå op :rolleyes :rolleyes Gudskelov vågnede Mille klokken 4 og kaldte på min mand, så kunne jeg lige smutte på toilettet mens han hentede hende :D :D

Jeg bliver virkelig skræmt fra vid og sans, så er ikke sikker på jeg tør se næste afsnit, men samtidig er den jo også bare super spændende og god, så ved ikke helt endnu om jeg tør...

Efter vi har fået Mille er jeg blevet den største kylling på det område, for før i tiden kunne det dårligt blive klamt nok og jeg åd alle de film råt.. Men de der psykologiske film/serier skræmmer mig virkelig..

Men bortset fra det - Hvor blev hun af hende den anden pige der var i varevognen med morderen ? Var der ikke to piger der sad og grinede ? Det var da kun den ene man så noget til efterfølgende ikk..

De to piger kørte i taxa og man så at de steg ud... efterfølgende så man den ene pige blive hevet ud af en varevogn... men er ikke sikker på om det er taxachaufføren der er morderen??? det opfattede jeg ikke rigtigt... Tankerne kørte godt nok også i hovedet på mig i går inden jeg skulle sove :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel :) Du må sige til dig selv at de skuespillere bare er folk på arbejde og at der igen og igen bliver sagt CUT og så går de alle ud og drikker kaffe - inkl hende i kisten...hun er også bare betalt skuespiller :)

Men ellers jo...den er klam!! :)

Morderen er taxa-chauffør, det er der han finder sine single-pige-ofre og overfalder dem i sit hjem....og jo der sad to piger i hans taxa, men de krammede farvel, derfor opdagede han at hun var single hende den ene som ikke blev sat af....hende kørte han ud til sit gemmested.

Jeg ved det :) Nu her hvor det er lyst og dagen efter, så kan jeg godt selv se det er plat at ligge vågen den halve nat pga det :rolleyes :rolleyes :rolleyes Jeg kender også min nysgerrighed nok til, at vide at jeg sidder der igen på søndag og kigger med... :P

Ok jeg havde ikke lige fanget den scene ordentligt, kan kun huske glimt fra de to piger sad og grinede sammen ( det var nok en af de mange gange jeg sad og kiggede den anden vej ) :)

Men synes egentlig det er fedt at man ser moderen i afsnittet, så man ikke skal sidde og gætte på hvem det er..

Er der nogle der ved hvor mange afsnit den er i ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lige at den foreløbig er lavet i 10 afsnit og afsnittenen hænger sammen to og to, så på søndag får vi afslutningen på premiereafsnittet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER