Besvaret August 27, 2016 Nacho lasagne ☺️ Hvordan gør man det? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Hvordan gør man det? :chin:Man putter følgende i et fad: nacho Chips, krydret hakket oksekød, ost, 2 tortilla pandekager, nacho Chips, mere kød og ost på toppen. Ikke sundt men smager dejligt :)EDIT: kan se vi bytter rundt på rækkefølgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Man putter følgende i et fad: nacho Chips, krydret hakket oksekød, ost, 2 tortilla pandekager, nacho Chips, mere kød og ost på toppen. Ikke sundt men smager dejligt :) EDIT: kan se vi bytter rundt på rækkefølgen Ah! Udover jeg synes det er ærgerligt det sprøde går af nachos ser det mums ud. Godt det slet ikke går på vores diæt pt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Flæskesteg med brunede + kogte kartofler, rødkål, gulerødder og sovs :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Flæskesteg med brunede + kogte kartofler, rødkål, gulerødder og sovs :pMums :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Oksecuvette på grill med grillet broccoli og champignon, hjemmelavet barbecuesauce og balsamicostegte rødløg :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Rester fra frokosten og rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Mums :mam Min bedste steg indtil videre med perfekt svær og geniale brunede kartofler. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Oksecuvette på grill med grillet broccoli og champignon, hjemmelavet barbecuesauce og balsamicostegte rødløg :mam Nom nom :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Min bedste steg indtil videre med perfekt svær og geniale brunede kartofler. :)Shh... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 På bål? ;) Nope ingen bål idag. Rasmus er "heldigvis" ikke hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Flæskestegs burger ;) :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 hvad serverer man sammen med spareribs? jeg er helt blank i dag :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 hvad serverer man sammen med spareribs? jeg er helt blank i dag :unsure Man kan vel servere hvadsomhelst til. Personligt vil jeg foretrække noget, der ikke er for tungt - salat feks. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 hvad serverer man sammen med spareribs? jeg er helt blank i dag :unsureMange laver coleslaw til. Jeg ville selv lave en god salat og ovnkartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Ris, sovs og Gordon blue :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Rester - i dag er en af de dage, hvor jeg ikke sætter pris på det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Det bliver bare rugbrød i aften for vi fik pizza til frokost :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Vi har fået lasagnette og Markus rå åd som en voksen mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 hvad serverer man sammen med spareribs? jeg er helt blank i dag :unsure Salat, pommes fritter eller bagte kartofler plejer jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Medister og rugbrød blev det til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Rester og her er de værdsat ;) Og den lille frøken som ikke er så meget til rester (:rolleyes )fik en frisk torskedelle fra fiskebilen Del dette indlæg Link to post Share on other sites