Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Haha glæder mig også. Men frygter lidt med hendes tydelige udspekuleredehed og allerede gode talegaver at hun virkelig vil kunne argumenterer for diverse ting - det er rigeligt svært at sige nej til store blå øjne, og hovedet på skrå med blonde prinsesse krøller nederst der lige så charmerende siger: "Mie ha jordbæris tak" :wub

Jeg hopper på den der så tit! Min mand skælder ud og mener jeg skal være mere standhaftig, men det er vildt svært. Charmetrolde :biglove

Amilia ved i hvert fald hvordan hun charmerer sig til alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var faktisk rimelig rolig som teenager, den nemmeste i flokken af 3 piger, så satser på at det går i arv og at hendes stædighed kommer hende til gode en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper på den der så tit! Min mand skælder ud og mener jeg skal være mere standhaftig, men det er vildt svært. Charmetrolde :biglove

Amilia ved i hvert fald hvordan hun charmerer sig til alt.

Haha her er vi begge svage for hende og skal hanke op i os selv og hinanden for at hun ikke bliver en tyran eller tyksak - eller begge dele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var egentlig heller ikke til stort teenage oprør havde så rigeligt andet at tumle med. Og faderenbar så rolig som de kan være så man kan jo håbe ;)

Min mand er også meget rolig og den side har Amilia helt klart også. Hun er bare også en lille drama Queen der hurtigt kan sætte et show op hvis det ikke går hendes vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi prøver en mellemørebetændelse. Det jo derfor hun ikke vil sin sut :( lille mus med av i ørerne :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi prøver en mellemørebetændelse. Det jo derfor hun ikke vil sin sut :( lille mus med av i ørerne :boo

Øv med sygdom :kram Men så ved I hvad der foregik med den sut ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med sygdom :kram Men så ved I hvad der foregik med den sut ^_^

Det jo det. Men altså vi presser ikke på for hun skal tage den igen for at vi så tager den fra hende om et år. Vil hun så må hun og ellers var hun kort tids suttebruger ;)

Men håber de små ører stopper med at gøre ondt igen snart.

Har godt nok respekt for ørebørn og deres forældre. Mie er alligevel 21 måneder (imorgen) og det er første gang hun har noget med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jo det. Men altså vi presser ikke på for hun skal tage den igen for at vi så tager den fra hende om et år. Vil hun så må hun og ellers var hun kort tids suttebruger ;)

Men håber de små ører stopper med at gøre ondt igen snart.

Har godt nok respekt for ørebørn og deres forældre. Mie er alligevel 21 måneder (imorgen) og det er første gang hun har noget med dem.

Nej, ville heller ikke presse på :) Men stadig fint nok at finde ud af hvad grunden var og hvis hun vil have den, er det jo oplagt, at lave det til at hun feks kun har den i forbindelse med at hun skal sove :)

God bedring med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ville heller ikke presse på :) Men stadig fint nok at finde ud af hvad grunden var og hvis hun vil have den, er det jo oplagt, at lave det til at hun frisk kun har den i forbindelse med at hun skal sove :)

God bedring med hende :)

Mange tak for godt råd og god bedrings ønske :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for godt råd og god bedrings ønske :kiss

:kiss

Vi gjorde det med sutten og sove, da Edith var omkring 2 år, tror jeg..

Den hørte simpelthen bare hjemme i sengen og det fungerede rigtig fint :)

Og da hun blev 3 år smed hun selv sutten i skraldespanden, fordi nu var hun en stor pige. Hun var ellers meget glad for den, men spurgte kun efter den 2 gange :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også planer om når Tobias bliver 2 at se om vi kan indføre at den sut kun er til brug i sengen...slår han sig så i dagens løb må vi ind efter sutten i sengen...men det er kun tanker...aner jo ikke hvordan han vil tage det ;-) og min mand skal os lige være med på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Vi gjorde det med sutten og sove, da Edith var omkring 2 år, tror jeg..

Den hørte simpelthen bare hjemme i sengen og det fungerede rigtig fint :)

Og da hun blev 3 år smed hun selv sutten i skraldespanden, fordi nu var hun en stor pige. Hun var ellers meget glad for den, men spurgte kun efter den 2 gange :blink

Sejt. Vi mangler jo stadig at få godnat mælken væk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu må de øre vist tjekkes sådan som Julius skal skrige på et eller andet tidspunkt efter være blevet puttet og sovet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub Liff er kommet i "holde hånd" alderen når hun skal puttes... Det er altså lidt hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Nuuuua!? Dtommm!" :kuller

(Luna! Kom!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :yay

Eller har vi så gjort en månedstid, men vi har været lagt ned af møb og diverse crazy infektioner og tur på børneafdelingen.. Men nu var overskuddet endelig til at kigge lidt på bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :yay

Eller har vi så gjort en månedstid, men vi har været lagt ned af møb og diverse crazy infektioner og tur på børneafdelingen.. Men nu var overskuddet endelig til at kigge lidt på bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :yay

Eller har vi så gjort en månedstid, men vi har været lagt ned af møb og diverse crazy infektioner og tur på børneafdelingen.. Men nu var overskuddet endelig til at kigge lidt på bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En time til stimulastik med min tumling. Det var et kæmpe hit :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige som man skal til at føre klar for at komme lidt ud og opleve noget med sin tumling, bliver hun helt hysterisk og et termometer kan så vise at der er feber.. suk... indedag til os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert er simpelthen begyndt at snakke, sådan rigtigt!

Han siger: "til miiiiiig" og peger på sig selv, når han ser noget han vil have og "deeeet nam" om mad han kan lide :yay

Han bliver SÅ stor og jeg kan ikke følge med :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias trætte fyr sover allerede nu...det er jeg ikke vant til ;-)

Han vågner sikkert senere og skal ind til mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forsinket tillykke da.. :balloon Håber I er på toppen igen! :kram2

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :hurra

Og velkommen til. Og så håber vi at i tog jeres efterårs-sygdoms tjans, nu :kram2

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt jeg allerede høre til herinde nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER