Besvaret August 30, 2016 J fik sine første sko i str 21 ☺️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Hun er faktisk forkølet tror ikke hun her ondt i ørerne. Ikke hun har sagt. Men der har været rigtig meget snask i dem nogle dage her. Men jeg håber også tænder. Det minder om typisk tand gennembruds adfærd. Snask? Er det ørevoks eller Snask? Fordi det kommer kun ved hul på trommehinden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Snask? Er det ørevoks eller Snask? Fordi det kommer kun ved hul på trommehinden. Gætter på ørevoks - orange stads. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Gætter på ørevoks - orange stads.Oki bare du er sikker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Evt dette: http://www.babynbags.dk/boernesikrede-betjeningsknapper-komfur-p-391.html SMART! Dem skal vi have :) tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Åh, min lille følsomme dreng begyndte at græde i dag, da Lala ikke kunne finde sin Tubbiekage :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Åh, min lille følsomme dreng begyndte at græde i dag, da Lala ikke kunne finde sin Tubbiekage :wub Åh lille A da :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Åh lille A da :kiss Han er så vild, altså :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Han er så vild, altså :blush Lille følsomme mand :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Hold nu magle min tumling ruller sig ud for tiden. Drama Queen må man nok sige. Der er ikke mangel på dramatiske hyl/skrig/kasten med ting/sig selv/slå/skubbe/falsk klynken - hun er ligefrem en Oscar værdig. Og fluks 2 sekunder efter er hun den sødeste, sjoveste pg mest kærlige lille pige. Shit jeg gruer for hendes teenage hormoner :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Hold nu magle min tumling ruller sig ud for tiden. Drama Queen må man nok sige. Der er ikke mangel på dramatiske hyl/skrig/kasten med ting/sig selv/slå/skubbe/falsk klynken - hun er ligefrem en Oscar værdig. Og fluks 2 sekunder efter er hun den sødeste, sjoveste pg mest kærlige lille pige. Shit jeg gruer for hendes teenage hormoner :o Hun lyder som min tumling. Jeg beskylder alderen for adfærden og gruer for 3-års alderen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Hun lyder som min tumling. Jeg beskylder alderen for adfærden og gruer for 3-års alderen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Haha mindes også de er jævnaldrende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Jubii, endelig er det blevet så godt at aflevere A i dp, at han kan vinke til mig ved vinduet :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Så er der kun 9 dage til vi kommer herind :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Ved 3-års alderen er versionen: Så er du ikke en god ven, mor! Neeeeeeejjjjj.. moaaarrrrr ;) :LOL haha :kis's Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Jubii, endelig er det blevet så godt at aflevere A i dp, at han kan vinke til mig ved vinduet :yay :loveshower :yay :Toot Her der løber Mie ind Hej Hej mor - nåh men Hej mus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 :yay :Toot Her der løber Mie ind Hej Hej mor - nåh men Hej mus Alfred har også de sidste par dage haft så travlt med at komme und og lege, så vi har skullet holde han fast for at få jakken af ham :D Men det er dejligt, de har det så godt i dp :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Haha mindes også de er jævnaldrende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Ved 3-års alderen er versionen: Så er du ikke en god ven, mor! Neeeeeeejjjjj.. moaaarrrrr ;) Eller "Nej, det må du ikke. Jeg bestemmer!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Eller "Nej, det må du ikke. Jeg bestemmer!"Åhhh ja :rolleyes Og en anden herhjemme: Det må man ikke, siger mormor/far/mor/spiren (børnehaven) - den varierer efter hvem af os hun argumenterer med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 :LOL haha :kis'sGlæd jer- det er sjovt, givende og frustrerende på een gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Glæd jer- det er sjovt, givende og frustrerende på een gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Tillykke med endnu en pige :wub Åh har selv to søstre som er 6,3 år/måneder og 4,5 år/måneder ældre end mig. Altså 22 måneder mellem dem. Husker tydeligt meget smækken med dørene, højlydte skænderier mellem dem og især med dem og min mor :rolleyes forhåbentlig er end egne børn og en selv mere rolige Del dette indlæg Link to post Share on other sites