Posted December 3, 2016 56 minutes ago, Centenary said: Det er sindssygt svært hvor meget tøj de skal ha på... Selvom min baby har uld futter/luffer på, så kan hun godt ha lidt kølige hænder og fødder... Men kan jo ikke gøre så meget mere... Jeg har dog også selv kolde hænder selvom jeg går med vanter... Det er måske meget normalt... Altså Nora kan også godt have lidt kolde hænder, selvom hun har uld-vanter på. Tror ikke der sker noget ved det. de er ikke iskolde Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2016 20 hours ago, Maj85 said: Altså Nora kan også godt have lidt kolde hænder, selvom hun har uld-vanter på. Tror ikke der sker noget ved det. de er ikke iskolde Nej, Lila bliver heller ikke iskold... Men det er jo også fordi hun ligger med hænderne oppe... Fødderne er godt nok under dynen, men hendes fødder er stadig kolde det meste af tiden, så hendes blodomløb er nok ikke helt på plads endnu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Arthur sov lur i går fra 17.30 til 18.10... nå. Omkring kl 21 var jeg så sulten så lavede havregrød og Arthur spiste også en portion med stor appetit. Og så sov han da ellers lige fra 21.30 til kl 6. Jeg er fuldstændig målløs og ved ikke hvad jeg skal sige!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Har du sultet dit barn i al den tid, lpd?! Ej, spøg til side - vil du prøve igen i aften for at se, om det var et tilfælde? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 2 hours ago, BabyBlue said: Har du sultet dit barn i al den tid, lpd?! Ej, spøg til side - vil du prøve igen i aften for at se, om det var et tilfælde? Ja, hvor ond er jeg lige ej, fik da virkelig et chok da han så vågnede og jeg tjekkede hvad klokken var Det ved jeg ikke helt - normalt går vi jo op og putter cirka kl 19, så jeg synes jo ikke jeg kan presse en gang aftengrød ind der lige efter aftensmad! nu må vi se, i går sov han tre lure og i dag får han måske kun en, så vi har ikke noget der minder om rytme! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 Jeg er altså helt uvidende om små børn og feber ... Når han har 38,7 og i øvrigt virker frisk, omend lidt pylret, ville I så bare lægge til lur som vanligt for åbent vindue, med fleece og hue? Jeg tænker jo, at han har godt af frisk luft og ikke skal holdes mere varm end han plejer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 Vores drenge har tit haft feber....Men spiser og drikker de og virker ellers friske nok bortset fra pyller så har de sovet ude som de plejer....det er først ved høj feber jeg har givet mindre tøj på...Men så har de som regel heller ikke villet sove i barnevognen så der har det givet sig selv.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 Nu har jeg altså også lagt ham med fleece og hue, og så bare uden dynen. Det er heller ikke vildt koldt i dag. Han har spist og drukket og leget lidt, så er "bare" pylret. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 Hader hader hader feberkramper synes det er tarveligt at vi ikke kunne slippe med Mathilde når nu Carl Emil har haft det... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 1 hour ago, Little Miss said: Hader hader hader feberkramper synes det er tarveligt at vi ikke kunne slippe med Mathilde når nu Carl Emil har haft det... Det må også bare være megaubehageligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 3 minutes ago, roselein said: Det må også bare være megaubehageligt Meget heldigvis var de milde men stadig ikke sjove. Men så fik Mathilde også kørt med ambulance og set børnemodtagelsen Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 2 minutes ago, Little Miss said: Meget heldigvis var de milde men stadig ikke sjove. Men så fik Mathilde også kørt med ambulance og set børnemodtagelsen Det lyder godt nok ikke sjov med ambulance Puha, håber at I er okay. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 12, 2016 9 hours ago, roselein said: Det lyder godt nok ikke sjov med ambulance Puha, håber at I er okay. Vi er ok. Kom hjem 3 timer senere efter hun lige var blevet tilset af en læge. Alt så fint ud så der er ikke så meget at gøre desværre Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2016 Hvad vejer jeres unger på 5 mdr Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2016 55 minutes ago, Nirev said: Hvad vejer jeres unger på 5 mdr Min yngste vejede vel 6,3 kg da han var 5 mdr. Men det er jo meget individuelt, og afhænger udgangspunktet, bl.a. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 14, 2016 Nå. Jamen, w vejer 8 kg og lægen sagde bare at han fulgte sin egen store kurve men at det er fint Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 On 14/12/2016 at 8:50 PM, Nirev said: Hvad vejer jeres unger på 5 mdr Arthur vejede 8 komma et eller andet da han var 5 måneder. Hans vægt har stået stille på lidt over 11 kg i lidt over en måneds tid nu (han er 10 måneder) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 On 14. dec. 2016 at 8:50 PM, Nirev said: Hvad vejer jeres unger på 5 mdr Alberte bliver 5 mdr d. 21 og vejer 7,2 kg.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 A skal til 5 mdr kontrol på tirsdag,bog jeg er lidt bekymret for hun er for lille. Hun vejer Ca 6,8.. Er spændt på hvad lægen siger! Jeg har valgt at stole på mit instinkt indtil videre der siger at hun stortrives, så hvis lægen siger andet bliver jeg lidt ramt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 43 minutes ago, tsecret said: A skal til 5 mdr kontrol på tirsdag,bog jeg er lidt bekymret for hun er for lille. Hun vejer Ca 6,8.. Er spændt på hvad lægen siger! Jeg har valgt at stole på mit instinkt indtil videre der siger at hun stortrives, så hvis lægen siger andet bliver jeg lidt ramt... Kan ikke huske det præcist, men Clara vejede ikke mere på det tidspunkt. Og hun er stadig en lille fis - men der er absolut ingenting i vejen Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 Jeg er ikke særligt aktiv herinde, men jeg bliver simpelthen nødt til at prale lidt Clara der bliver 10 mdr d. 1 januar går selv nu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 4 hours ago, Mammie said: Jeg er ikke særligt aktiv herinde, men jeg bliver simpelthen nødt til at prale lidt Clara der bliver 10 mdr d. 1 januar går selv nu! Wow hun er da for sej Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 Så fik jeg endelig trumfet en tid igennem hos ørelægen idag til Niklas frem for den vi kunne få midt i januar....nu er der planlagt dræn 3. Januar og så håber jeg virkelig det gør en forskel på hans hysteri/ ked af det hed... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 Nøj, jeg hader mellemørebetændelse. Min stakkels lille søde baby Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 16 hours ago, Annette S said: Wow hun er da for sej Ja hun er så Min seje lille babypige Share this post Link to post Share on other sites