MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Hvordan lærer i jeres små at drikke af sugerør ? :-)

Spørger fordi min store dreng på snart 2 endnu ikke kan....(Han har dog kun prøvet 2 eller 3 gange i alt) her henover sommeren :-)

Giv en brik juice, stik sugerøret i munden på barnet, tryk lidt på brikken så juicen kommer op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det vil være helt fint, hvis institutioner havde vaccinationspolitikker. Der har lige været fåresyge i Karlas børnehave, og de har også vuggestue, hvor en god håndfuld af børnene ikke er gamle nok til at mfr-vaccinen endnu :klap Det er simpelthen så egoistisk og snylter-agtigt! :angry

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor typisk, at J ikke har villet sove til formiddag, og nu faldt i søvn lige inden vi skal til babysalmesang ... ;)

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er synd at vække ham.

Nu gør jeg det i dag, og hvis han bliver helt hys, så lader jeg være en anden gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lærer i jeres små at drikke af sugerør ? :-)

Spørger fordi min store dreng på snart 2 endnu ikke kan....(Han har dog kun prøvet 2 eller 3 gange i alt) her henover sommeren :-)

Cirkel fik det bare og begyndte at suge :) Så hun får vand med sugerør hver dag mellem måltiderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja :gal læste i går en der skrev, at hun håbede på mæslinger til hendes barn nu :blink har folk glemt, hvor farlig den sygdom er??

p

What! I hvilken gruppe, hvis du vil ud med det? Altså jeg forstår slet ikke at nogle mennesker kan synes det er ok ikke at vaccinere sit barn! Det er jo potentielt skide farligt, og omhandler altså ikke kun ens egen lille bobbel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lærer i jeres små at drikke af sugerør ? :-)

Spørger fordi min store dreng på snart 2 endnu ikke kan....(Han har dog kun prøvet 2 eller 3 gange i alt) her henover sommeren :-)

Astrid så jeg drak en smoothie og så fik hun lov at prøve. 2 sekunder og hun fandt ud af at man skal suge hvis det skal smage godt :D Nu kan jeg ikke drikke noget med sugerør uden hun stjæler det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det vil være helt fint, hvis institutioner havde vaccinationspolitikker. Der har lige været fåresyge i Karlas børnehave, og de har også vuggestue, hvor en god håndfuld af børnene ikke er gamle nok til at mfr-vaccinen endnu :klap Det er simpelthen så egoistisk og snylter-agtigt! :angry

Problemet er at en del jo går hjemme med deres børn (det er især i de grupper det diskuteres), men ungerne er jo stadig med i Fakta og andre steder hvor de kan sprede bakterier!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lærer i jeres små at drikke af sugerør ? :-)

Spørger fordi min store dreng på snart 2 endnu ikke kan....(Han har dog kun prøvet 2 eller 3 gange i alt) her henover sommeren :-)

Jeg suger vand op i sugerøret, holder fingeren for og giver ham den og slipper :) øh det gav ikke så meget mening, gjorde det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

p

What! I hvilken gruppe, hvis du vil ud med det? Altså jeg forstår slet ikke at nogle mennesker kan synes det er ok ikke at vaccinere sit barn! Det er jo potentielt skide farligt, og omhandler altså ikke kun ens egen lille bobbel!

Moderne hjemmegående ;) jeg er så enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moderne hjemmegående ;) jeg er så enig!

Åh ja den er jeg også i. Jeg synes det er SÅ egoistisk, jeg bliver sgu helt hidsig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja den er jeg også i. Jeg synes det er SÅ egoistisk, jeg bliver sgu helt hidsig!

Også mig! "jeg tror ikke på evidens, men på forældre" (eller YouTube :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig! "jeg tror ikke på evidens, men på forældre" (eller YouTube :blink

Ja... Jeg bliver lidt træt nogle gange, når jeg kigger i den gruppe :)

Hedder du Louise?

Edit, nevermind, den Louise jeg mistænkte for at være dig har to børn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... Jeg bliver lidt træt nogle gange, når jeg kigger i den gruppe :)

Hedder du Louise?

Det forstår jeg godt, men andre gange er den nu også meget god :) nej, det gør jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt, men andre gange er den nu også meget god :) nej, det gør jeg ikke ;)

Det er den nemlig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, J klarede sang helt fint, men blev så totalt ked da jeg ville give ham frokost lige bagefter, og faldt i søvn 2 min efter han kom i barnevognen. Uden frokost eller flaske. :blink

Han må få når han vågner. ;)

Og så må jeg overveje en anden gang, om det er det værd at afbryde hans lur for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg suger vand op i sugerøret, holder fingeren for og giver ham den og slipper :) øh det gav ikke så meget mening, gjorde det?

Vi gør det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har fået svesker de sidste par dage, han har ikke fået mad siden i går formiddags, kun amning herfra. Han virker ikke mærket af det, men jeg synes godt der må ske noget :(

Vil bare lige sige, at da min søn døjede med hård mave var det eneste, der hjalp ham masser af honningmelon-og han havde i næsten 1,5 mdr kun haft afhøring hver 5-6 dag og det var bare mega hårdt..men altså honningmelon hjalp her.( Så er tippet givet videre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, J klarede sang helt fint, men blev så totalt ked da jeg ville give ham frokost lige bagefter, og faldt i søvn 2 min efter han kom i barnevognen. Uden frokost eller flaske. :blink

Han må få når han vågner. ;)

Og så må jeg overveje en anden gang, om det er det værd at afbryde hans lur for.

De gange Astrid sov når vi skulle til sang, lod jeg hende stå udenfor med alarm på, og tog hende ind hvis hun vågnede. Så jeg har nogen gange siddet uden baby til salmesang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange Astrid sov når vi skulle til sang, lod jeg hende stå udenfor med alarm på, og tog hende ind hvis hun vågnede. Så jeg har nogen gange siddet uden baby til salmesang :D

Det overvejede jeg altså også, men syntes det virkede så fjollet :D

Det er også kun 40 minutter, så ærgerligt hvis han går glip af de første 20.

Men lige nu vil han hverken spise eller sove, så jeg vil ikke afbryde hans rytme en anden gang, med mindre det virkelig er vigtigt. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det overvejede jeg altså også, men syntes det virkede så fjollet :D

Det er også kun 40 minutter, så ærgerligt hvis han går glip af de første 20.

Men lige nu vil han hverken spise eller sove, så jeg vil ikke afbryde hans rytme en anden gang, med mindre det virkelig er vigtigt. <_<

Jeg gjorde også kun sådan fordi der var virkelig gode boller bagefter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby har fået tilbudt vuggestueplads. Vi skal besøge institutionen i næste uge.

Kryds fingre for at den er god :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby har fået tilbudt vuggestueplads. Vi skal besøge institutionen i næste uge.

Kryds fingre for at den er god :goodluck

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gjorde også kun sådan fordi der var virkelig gode boller bagefter :D

Her er der kun lidt kiks og kaffe - jeg havde nok holdt ud for gode boller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der kun lidt kiks og kaffe - jeg havde nok holdt ud for gode boller :D

Nemlig! Hjemmebagte lune boller med ost og pålæg :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER