Havtorn

Navnetråden for Oktober-babyerne!

76 indlæg i dette emne

Elsker navnet Bertram! Min søde svigerinde og svoger har en Bertram, som bliver 2 år om lidt - og han er bare skøn ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, når man hedder Bertram må man helt sikkert være sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg er jo kommet på fuldstændig bar bund nu. Vi havde jo afklaret pigenavnet for et år siden. Men drengenavne hsr vi aldrig været enige om.

Lige nu er vi meget hooked på nor, dog er vi ikk enige i stave måden, da kæresten påtænker at det skal staves nord ( det er jeg ikke så meget til) og jeg selv er tilhænger af nor eller nohr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg er jo kommet på fuldstændig bar bund nu. Vi havde jo afklaret pigenavnet for et år siden. Men drengenavne hsr vi aldrig været enige om.

Lige nu er vi meget hooked på nor, dog er vi ikk enige i stave måden, da kæresten påtænker at det skal staves nord ( det er jeg ikke så meget til) og jeg selv er tilhænger af nor eller nohr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg er jo kommet på fuldstændig bar bund nu. Vi havde jo afklaret pigenavnet for et år siden. Men drengenavne hsr vi aldrig været enige om.

Lige nu er vi meget hooked på nor, dog er vi ikk enige i stave måden, da kæresten påtænker at det skal staves nord ( det er jeg ikke så meget til) og jeg selv er tilhænger af nor eller nohr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengenavne er af en eller anden grund bare sværere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp mig lige med et mellemnavn til Isolde (efternavnet bliver Lerche). Så Isolde xxxxx Lerche??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp mig lige med et mellemnavn til Isolde (efternavnet bliver Lerche). Så Isolde xxxxx Lerche??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elvira, Noria kan ikke lige komme på flere lige nu, kan være der pludselig dukker nogle ideer op.

Elvira er nok ikke så godt når jeg har en Sixten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elvira er nok ikke så godt når jeg har en Sixten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikk?? Er der en eller anden kombi jeg ikk kender til??

Kender du ikke Elvira Madigan og Sixten Sparre historien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du ikke Elvira Madigan og Sixten Sparre historien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.

Det er den gamle kærlighedshistorie om cirkusprinsessen og soldaten der ikke måtte få hinanden - han skød hende og så sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, den historie kendte jeg ikke! Læste lige om dem på wiki... Er jeg den eneste der tænker, at de måske kunne have forsøgt at finde arbejde i stedet for at skyde sig selv, da de løb tør for penge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, den historie kendte jeg ikke! Læste lige om dem på wiki... Er jeg den eneste der tænker, at de måske kunne have forsøgt at finde arbejde i stedet for at skyde sig selv, da de løb tør for penge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det var mere end at løbe tør for penge, læste en biografi for år tilbage hvor der blev slået meget på samfundets normer og regler. Husk på klasseforskelle, han var gift, hun var ung osv. Det var ikke velanset på nogen måde, og de var aldrig blevet accepterede i nogen lag af samfundet som par.

Nå, navne! Helt ikke noget alt for almindeligt - er ikke til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg også blank for pigenavne... Havde drømt at vi fik endnu en dreng, men sørme om det ikke er en lillesøster, som gemmer sig i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg også blank for pigenavne... Havde drømt at vi fik endnu en dreng, men sørme om det ikke er en lillesøster, som gemmer sig i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger lidt med herinde da jeg måske får en augustbaby, har termin september men skal have planlagt kejsersnit...

Vi havde 2 pigenavne klar, Luna eller Alma... Men vi venter så en dreng.

Vi har i forvejen en Silje og en Olivia...

Vi kan tilgengæld slet ikke finde på Drengenavne, så det havde været lettere med en lillesøster hvad det angår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger lidt med herinde da jeg måske får en augustbaby, har termin september men skal have planlagt kejsersnit...

Vi havde 2 pigenavne klar, Luna eller Alma... Men vi venter så en dreng.

Vi har i forvejen en Silje og en Olivia...

Vi kan tilgengæld slet ikke finde på Drengenavne, så det havde været lettere med en lillesøster hvad det angår ;)

Vi er Oktober ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er Oktober ☺️

Ha ha ups... Kigger lidt med over det hele :D Der er ikke så meget gang i grupperne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay tror faktisk at vi har fundet navnet til lillemanden.

Vi regner med at det bliver nohr og jeg har fået lov til at stave det på min måde altså med "h"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay tror faktisk at vi har fundet navnet til lillemanden.

Vi regner med at det bliver nohr og jeg har fået lov til at stave det på min måde altså med "h"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak, synes også det er fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt fint, elsker det navn! Tror bare jeg har svært ved at navne ikke staves som de "skal", forstå mig ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER